Aihe: Sabian Vault
1
Tsumppi
14.07.2005 22:46:58
Kävin tässä vähän aikaa sitten testaamassa uusia Sabianin Vault sarjan crasheja ja omaan korvaan kuulostivat todella hyviltä.
Olen miettimässä myös muita vaihtoehtoja uudeksi crashiksi, joten onko muilla valmistajilla samankuuloista/tyylistä sarjaa mitä kannattaisi lähteä testaamaan.
Yritän siis saada hieman osviittaa mitä peltejä kannattaisi lähteä testailemaan, enkä vastauksia tyyliin " Mee kauppaan ja kokeile".

Ja jos jollain on jo kokemuksia Vault-sarjan crasheistä niin kirjoitelkaapa tänne.
Tsumppi
15.07.2005 17:04:16
Kellään kokemuksia? Suosituksia? Eikö kukaan?
vapauskauppias
15.07.2005 17:26:32
Tuo on sen verran uusi sarja, että luultavasti monikaan täällä ei ole sitä kokeillut - minä en ainakaan. Jos se kuullostaa korvaasi todella hyvältä ja oikealta, osta se.
no justice for all
12.02.2007 02:46:23
Nosto! Piti valita noston ja kopioimisen väliltä niin päädyin nostoon, ettei kukaan sulje keskustelua ja valita siitä ku ei käytetä hakua.

Mutta niin, olisko kellään enempää kokemuksia noista Sabianin Vault sarjan pelleistä? Tässä testaalin 16" crashia ja vaikutti sopivan kirkkaalta ja rujolta. Se on vaan toi oma korva semmonen, että sille pitää vähä hommaalla varmistusta :D

Mutta niin. Mitäs ootta tykänny tosta Vault sarjasta?
Mun plektra murtu :/
Rockster
12.02.2007 11:09:14
Meinasin puoli vuotta sitten ostaa koko sarjan näitä Vaulteja, mutta päädyin 2002:iin. Olivat muutaman tunnin testauksen perusteella todella hienoja symbaaleita. Kirkkaita ja erittäin komeasti soivia. Pidin kovasti, mutta sain niin hyvän tarjouksen Paisteista, että valinta päätyi niihin.
"Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla.
ramzuz
12.02.2007 13:30:37
ite oon kaverin setissä kuullu ja testannu 18 ja 20 vault crashejä. Hienoja peltejä olivat niin akustisena kuin keikalta mikitettynä.
me vedetään livenä!
Brother Michael
12.02.2007 14:22:19
Mulla on 19" Vault crash setissä tällä hetkellä ja toimii ykköspeltinä. Ihan ässä laitos, syttyy herkästi, kirkas sointi, iso soundi eikä soi mitenkään erityisen pitkään (sopii omaan soittooni). Paras pelti, jolla olen koskaan soitellut. Itse myös 2002 ja tuon välillä pitkään taistelin ja meni Vaultin piikkiin Paisteen testauksen puutteellisuuden vuoksi, en kuitenkaan pettynyt. Kesällä tullee menemään kaksi pienempää crashia uusiksi, AA ja AAX saavat vaihtua Vault sarjaan.

Eipä tule mieleen, kuin 2002, joka olisi lähellä tätä, mutta en tiedä sitten kumpi olisi parempi. Vault on joka tapauksessa loistava pelti, ja tuo oma 19" tuntuu siltä, että kaipaa vielä 20" kaveriksi, on nimittäin siinä mielessä kokoisekseen mukava pelti, että ei ole vielä sellainen tolkuton kongi.

Vaikuttaa näin alkuun myös kestävältä, on ollut lyhyen ikänsä (alle vuosi) melkoisen kovassa käytössä, kun toimii itselläni ykköscrashina ja setilläni soittaa myös toinen rumpali, sekä pikkuveljeni, jotka molemmat tykkäävät komppailla tähän peltiin. Sopii siihen touhuun myös oivasti, mutta itse en tätä harrasta juuri tuon paksuuden takia, melko ohut pelti siis kyseessä.

Yhteenvetona siis todella loistava crash, ainut miinus tulee korkeahkosta hinnasta, Soitin Laineelta saa Paisteelta melko kovia tarjouksia. Tosin, se hintahan on aina neuvoteltavissa.
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
Ville.K
12.02.2007 17:57:32

kyllä vaultit ovat uskomattoman upeita symbaaleja, mutta minun mieleeni liian paksuja ja kirkkaita. oikein laatupelejä jokatapauksessa.

Allekirjotan tämän!
"No ehkä sinä oot vaan syntynyt sähkörumpaliksi" -Dv
Rockster
13.02.2007 13:12:56
Ajattelin sekoittaa peltikattaustani kuukauden päästä laittamalla 2002:n sekaan 18" crashin ja 22" riden tuota Vaultia...
"Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla.
Comic
22.05.2007 12:58:00
Zildjianin A-customeja kun olin ostamassa, niin hetken painin et olisko sittenkin vault sopivampi, päädyin sit kuitenkin ziltsuihin. mut vaultit testikäytössä tuntui myös helvetin hyviltä.
Lustfully Worshipping The Inverted Moongoat While Skiing Down The Inverted Necromountain Of Necrodeathmortum
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)