Kieppi 11.02.2007 20:10:51 | |
---|
Diggailen Edu Kettusen ja Esa Kaartamon soolotuotantoa. Ulkomaisista Creed ja Paradise Lost ovat sellaisia, joita fanittavia ei usein tule vastaan. Kalamies #10 >-)))>. "Musiikki on harrastuksista paras, mutta onneksi vain harrastus." -Artzie- |
Epämuusikko 11.02.2007 21:23:39 | |
---|
Chase. 1970-luvun alun rock-jazzia. Rankempaa ja musiikillisesti tuhat kertaa mielenkiintoisempaa tavaraa kuin Chicago, TOP ja EWF yhteensä. Tosin lukuisat torvi-ihmiset diggailee eli se siitä, en ole ainut tietoinen. Ihan jees. Joku biisi sieltä mieleen jäi, mutta en ehkä rankkaisi TOP:n ja EWF:n yläpuolelle. Harmi vaan, että jäi lyhyeksi bändiksi. It's sounds good!
Bustard #1 |
Melina 11.02.2007 23:56:25 | |
---|
Harva kavereista edes tietää että mä kuuntelen tätä..Vanessa Mae. Storm levy on vaan niin loistava. |
Coatl 12.02.2007 09:34:11 (muokattu 13.02.2007 23:37:11) | |
---|
Listaamiseksi menee mutta menköön Afghan Whigs - ei vaatine lisäesittelyjä Banyan - Jane's Addiction rumpalin projekti Brain Police - islantilaista stoneria Butthole Surfers - liian hapokasta Dogs Die In Hot Cars - skotlantilainen poppibändi Eleven - Chris Cornellin kanssa paljon yhteistyötä tehneiden Alain Johanneksen ja Natasha Schneiderin bändi, ollut jo kauan kasassa Krux - mm. entisistä Candlemass ja Entombed -jäsenistä koostuva doom-pumppu http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=129489Los Natas - argentiinalaista doomia Meldrum - ruotsalaisamerikkalainen naismetallibändi Mudhoney - grungesuuruus Murder Squad - grindiä (?) Ruotsista Otep - erikoista nu-metallia jenkeistä, naislaulaja Polar Bear - Jane's Addiction basistin projekti Psi-Com - Jane's Addiction laulajan ensimmäinen bändi Puny Human - http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=141670Scissorfight - http://muusikoiden.net/keskustelu/p … amp;t=122935&o=40&#p5100370Screaming Trees - Mark Laneganin bändi Sixty Watt Shaman - mahtava stonerbändi, Scott Reederin tuottamaa Stereochrist - stoneria Unkarista The Heavils - Devin Townsendin tuottamaa metalcorea Kohtalotovereita? Haluan kuolla kuten isäni; nukkuen. En huutaen kuten hänen matkustajansa. |
Silenseux 12.02.2007 10:52:01 | |
---|
dogs die in hot cars on ainaki huippu nimi bändille Musiikki on lempimusiikkiani.
Varsinki Swing ja Dixieland.
Ja ragtime. |
-Aleksi- 12.02.2007 12:59:56 | |
---|
Ei tunnu vaan tiedän että olen ainoa joka kuuntelee Tora Toraa. |
dictatorsh*t 12.02.2007 13:48:37 | |
---|
Ei tunnu vaan tiedän että olen ainoa joka kuuntelee Tora Toraa. Varmaan hieno tunne kun tietää et joku bändi tekee musiikkia justa ja vain sulle. Maaret & Hyväkkäät ei tunnu olevan kovin tunnettu, soisi kyllä olevan. |
päänahka 12.02.2007 14:31:49 | |
---|
Listaamiseksi menee mutta menköön Afghan Whigs Banyan Brain Police Butthole Surfers Dogs Die In Hot Cars Eleven Krux Los Natas Meldrum Mudhoney Murder Squad Otep Polar Bear Psi-Com Puny Human Scissorfight Screaming Trees Sixty Watt Shaman Stereochrist The Heavils Kohtalotovereita? Suurin osa ihan outoja, mutta eikö Mudhoney ole kuitenkin suurimpia grunge-nimiä? Itse olen onnistunut välttämään. Up and down, that's how energy stays alive. |
Krux No tämä on ainakin ihan kiva bändi. Hirveästi en ole tutustunut, mikäli tämä edes on sen Candlemas -hepun bändi. Onko Swans kenellekkään tuttu? Ja entäs yhtyeen naispuolisen vokalistin sooloilut, eli Jarboe? |
kyseinen 12.02.2007 14:41:57 | |
---|
Afghan Whigs, Butthole Surfers, Mudhoney, Psi-Com, Screaming Trees En itse kuuntele, mutta ihme on jos ei kukaan muu tunnusta mitään näistä... Muut listassa olevat olikin sitten aivan tuntemattomia suuruuksia. Eikös tuo Psi-Comkin jäänyt yhteen levyyn? Jane's Addictionin esimuoto? It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Värinä 13.02.2007 12:54:56 | |
---|
Afghan Whigs Butthole Surfers Kohtalotovereita? Greg Dullia tuolla kitarapalstalla ylistin, mutta en saanut mitään vastakaikua. Butthole Surfersin löysin ihan vastikään. Niin ja mainittakoon, että varsinkin basisti puolella My Bloody Valentine ja The Jesus And Mary Chain loistavat poissaololla. Niissä nyt tietysti on kitarat enemmän pääosassa, mutta silti... Rock and/or Roll |
Coatl 13.02.2007 23:34:03 | |
---|
Lisäilin lyhyitä kuriositeetteja tonne listaukseeni, mikäli se ketään kiinnostaa Haluan kuolla kuten isäni; nukkuen. En huutaen kuten hänen matkustajansa. |
RrRailo 14.02.2007 11:10:56 (muokattu 14.02.2007 11:13:51) | |
---|
Listaamiseksi menee mutta menköön Krux ... Murder Squad... Scissorfight... Murder Squad kuuluu nykyisen old school ruotsideathin parhaimmistoon, Ravenous Murderous sairaimpia levykokokonaisuuksia vuosikymmeneen. Scissorfight on myös harvinaisen "rumaa" musiikkia, kunnon rekkamiesvääntöä parta hurmeessa. Kruxin molemmat studiolevyt soivat myöskin taajaan. Mats Levén on pirun kova laulaja, asteikolla millä hyvänsä. http://culticjonescrew.com/ |
rybk 14.02.2007 11:31:04 | |
---|
Voisin varmaan lisätä tähän juuri Parasta juuri nyttiin laittamani Joanna Newsomin. Nainen ja harppu. Vähänkö toimiikin. |
rybk 14.02.2007 12:06:28 | |
---|
Listaamiseksi menee mutta menköön Banyan - Jane's Addiction rumpalin projekti Eleven - Chris Cornellin kanssa paljon yhteistyötä tehneiden Alain Johanneksen ja Natasha Schneiderin bändi, ollut jo kauan kasassa Mudhoney - grungesuuruus Screaming Trees - Mark Laneganin bändi Kohtalotovereita? Banyaniin tutustuin alunperin Frusciante-kytköksen takia, mutta se levy jolla Mike Watt soittaa kautta linjan on mun mielestä vielä parempi. Ebaysta piti tilata, ei niitä oikein muuten tunnu löytyvän. Alain Johanneksen näin joskus MTVllä, kun ne oli Soundgardenin lämppärinä. Alain soitteli jo RHCPn Hillel Slovakin kanssa 80-luvun alussa. On kyllä erittäin persoonallinen kitaristi. Nykyäänhän ne on tuon Natashan kanssa QOTSAn livebändikokoonpanossa. Ja Jack Irons oli tietty rumpalina noilla Elevenin levyllä. Ei ne kaks ekaa oikein kokonaisuutena kyllä toimi, mutta on siellä ihan helmiä seassa. Mudhoney'a en kauheesti oo kuullu, joskus oli kirjastosta lainassa levy jota en nyt muista, allmusic.comiin, Five Dollar Bob's Mock Cooter Stew, mutta suosiikibiisi mitä oon kuullu on Overblown Singles-soundtrackilla. Screaming Treesiltä niin ikään oon vaan hitit kuullu, Nearly lost you, Winter song ja Dollar Bill. Duskin pitäis kait olla aika hyvä levy. Mark Laneganilta omistan neljä soololevyä jotka on törkeen hyviä kaikki. Ja kas, myös Markilta löytyy QOTSA kytkös. On ne pienet ympyrät tuolla rapakon takanakin... |
sabian 15.02.2007 15:11:25 | |
---|
Kostajat Motelli skronkle Älä syö keltaista lunta... |
Thule 15.02.2007 16:57:45 (muokattu 15.02.2007 17:26:17) | |
---|
Ei tunnu vaan tiedän että olen ainoa joka kuuntelee Tora Toraa. Höpsistä. Ihan hyvää kasarihardista, mutta ei oikein iske. Paljon parempiakin löytyy ;) Onko Shok Paris tuttu? Siinä vasta hyvää kasaria, etenkin debyytti Go For The Throat. Edit: Lisätään nyt vielä samaan viestiin, että tuo Spiritual Beggars on hyvinkin tuttu. Etenkin alkupään levyt ovat mahtavia. Demons tällä hetkellä kuuntelussa, ja hyvältä vaikuttaa sekin. |
laululintuinfluenssa 15.02.2007 17:19:42 | |
---|
En tiedä ovatko nämä jo tulleet mainituiks (ok, en jaksanut lukea kaikkien kirjoituksia, kun niitä oli niin paljon...), mutta välillä tuntuu että spiritual beggars- nimisestä bändistä ei ole kukaan kuullut, tai meshuggah. Täältä internetin ihmeellisestä maailmasta olen kyllä löytänyt muutaman, joilta löytyy kyseisten bändien musaa hyllystä. |
tenkainen 15.02.2007 17:38:15 | |
---|
spiritual beggars- nimisestä bändistä ei ole kukaan kuullut Oikein jees, kuuntelen toisinaan. tai meshuggah. Täältä internetin ihmeellisestä maailmasta olen kyllä löytänyt muutaman, joilta löytyy kyseisten bändien musaa hyllystä. Ahaa, no tuota kyllä fanittaa moni tutuistani, bändikavereistakin muutama. Ja olihan Osbournesissakin Messuggahia, Jack soitti naapureille täysillä... :-D "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
Milkop 15.02.2007 18:43:54 | |
---|
...välillä tuntuu että spiritual beggars- nimisestä bändistä ei ole kukaan kuullut, tai meshuggah... Molemmat ovat tuttuja, Mehusukka varsinkin. Koveutta kumpainenkin. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49 |