Milkop 10.02.2007 15:21:33 (muokattu 10.02.2007 15:22:10) | |
---|
En tiedä noista ite.... kertokee jos on jotain tietoo :) Nuo kauhutarinat saattavat juontaa juurensa siitä, että nuo isot mallit ovat kovalevyllisiä ja siten herkkiä iskuille ja putoamisille. Eiköhän se ole jokaisen merkin kirous. Siksi olenkin flash-soittimien kannattaja. Nimim. iPod vesilammikossa ja vielä toimii :) "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49 |
mailbag 10.02.2007 18:43:07 | |
---|
creativen mp3 soittimista sen verta kokemusta että suosittelisin karttamaan niitä vaikka olisi oma henki panttina :) ittellä menny joku 6 paskaks ja ystävilläni ei ole YKSIKÄÄN creative mp3 kestänyt muutamaa kuukautta kauempaa, tuppaavat päivittäisessä käytössä hajoamaan todella nopsaan. |
MaD PiAnIsT 10.02.2007 19:13:10 (muokattu 10.02.2007 23:37:06) | |
---|
creativen mp3 soittimista sen verta kokemusta että suosittelisin karttamaan niitä vaikka olisi oma henki panttina :) ittellä menny joku 6 paskaks ja ystävilläni ei ole YKSIKÄÄN creative mp3 kestänyt muutamaa kuukautta kauempaa, tuppaavat päivittäisessä käytössä hajoamaan todella nopsaan. Hmm, jaa a... Mulla oli Creativen Muvo v200 pari vuotta ja aina toimi. Jokapäiväisessä käytössä oli ja ties kuinka monta kertaa lensi lattialle. Hyvä peli oli kaikin puolin, siihen asti kun kuuloke plugi alkoi rohisemaan niin jouduin ostamaan uuden soittimen. Mutta ei kyllä paljoa valittamista siitä soittimesta ollut. Edit: Tulipa tässä mieleeni, että veljelläni ei muvossa muuta ollutkaan kuin vikaa ja valitusta. Eli taitaa olla aika yksilökohtaista tuo, että miten soitin toimii. Mulla kävi hyvä säkä:) Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
sqxo 10.02.2007 20:08:13 | |
---|
Hmm, jaa a... Mulla oli Creativen Muvo v200 pari vuotta ja aina toimi. Jokapäiväisessä käytössä oli ja ties kuinka monta kertaa lensi lattialle. Hyvä peli oli kaikin puolin, siihen asti kun kuuloke plugi alkoi rohisemaan niin jouduin ostamaan uuden soittimen. Mutta ei kyllä paljoa valittamista siitä soittimesta ollut. Tää ei ole mp3-soittimesta, mutta kerronpa USB-muistitikusta tarinaa kun ne perustuu kuitenkin samaan flashmuistitekniikaan. Mulla on hajonnu Sandiskin USB-muistitikku (Cruzer Titanium) 3 kertaa vuoden sisällä niin, että mikään tietokone ei enää tunnista sitä toimivaks laitteeks. Oon sit aina saanu takuuseen uuden (saa odottaa 1-2 vko), mut kaikki tiedothan siitä häviää eikä firma ole sisällöstä missään vastuussa. Takuuta on yht. 5 vuotta, ehdin siis vaihtaa tikkua luultavasti yhteensä 15 kertaa jos ei Sandiskin tuotteiden laatu ala parantua. Niissä on kai joku tyyppivika, liikkeessä myyjäkin sano että niitä on tullu takasin todella paljon takuuasioissa. Eli se voi olla ihan merkistä ja mallista, ja ehkä tuotantoerästäkin, kiinni, että minkä verran se laite kestää. Sandisk:kin on olevinaan merkkituote eikä mikään ihan nimetön halpis. Myös flash-muisti voi kai ainakin tyhjentyä pudotessaan? Siitä en tiedä voiko se hajota pudotuksessa... Tuskin ne liitokset siellä piirillä ihan loputtomiin kestää jos koko ajan pudottelee, ja vesi ei ainakaan sovellu elektroniikan kaveriks. Pitkä takuu on elektroniikassa ihan jees, nää nykysoittimet ei kyllä kestä ihan yhtä kovaa menoa kun muinaiset c-kasetti-walkmanit, mistä pintaosat karisi matkalle mutta soitto jatkui vaan. |
texjazz 11.02.2007 20:25:54 | |
---|
Onko kenelläkään kokemuksia Koss Spark Plug -kuulokkeista? Ovat Gsm Storessa 14.90 e. Tuovatko lisäarvoa? Jäi tyttären Suffeli junamatkoja varten, mutta nuo Applen omat napit ovat ihan syvältä. Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |
meitu 11.02.2007 21:13:07 | |
---|
Onko kenelläkään kokemuksia Koss Spark Plug -kuulokkeista? Ovat Gsm Storessa 14.90 e. Tuovatko lisäarvoa? Jäi tyttären Suffeli junamatkoja varten, mutta nuo Applen omat napit ovat ihan syvältä. Aika halvalla saat jos tuohon hintaa ostat. Hyvät kuulokkeet mielestäni, ei läheskään samaa tasoa kuin originaalit Applen skeidaluurit. Ne jotka soittaa ne tietää. |
Ali 12.02.2007 09:07:33 | |
---|
Aika halvalla saat jos tuohon hintaa ostat. Hyvät kuulokkeet mielestäni, ei läheskään samaa tasoa kuin originaalit Applen skeidaluurit. Kuulokkeet ovat ok, mutta on ehdottoman tärkeää, että ko. kuulokkeita käytettäessä soittimessa on itse säädettävä EQ. Kuulokkeiden keskialuekorostuma on aika rasittava sekä bassojen tasot liian suuri. Mutta kun nämä ruuvaa kuntoon, niin johan pelittää. Voittavat nämä soittimien omat kuulokkeet mennen tullen. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Onko kenelläkään kokemuksia Koss Spark Plug -kuulokkeista? Ovat Gsm Storessa 14.90 e. Tuovatko lisäarvoa? Jäi tyttären Suffeli junamatkoja varten, mutta nuo Applen omat napit ovat ihan syvältä. Tuntuma korvassa on varsin jees perusnappeihin verrattuna ainakin. Bassokorostus on järkyttävä, joten en hankkisi soittimeen josta ei löydy EQ:ta. Zen V plussan viisialueisella eq:lla saa tasoiteltua soundin ihan kelvolliseksi, kun mp3-soittimella ei mikään orgastinen hifielämys olekaan hakusessa. Myös taustamelun reiluhko vaimennus on kiva juttu, kun ei tarvitse huudattaa musaa ihan älyttömän kovaa. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
texjazz 12.02.2007 10:34:10 | |
---|
Eq:tahan suositellaan otettavaksi pois päältä, koska syö akkua. Suffelissahan tätä ei ole, kai. Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |
Ziggy Bubba 12.02.2007 16:01:37 | |
---|
Eq:tahan suositellaan otettavaksi pois päältä, koska syö akkua. Suffelissahan tätä ei ole, kai. Jep, just näin. Ja asiallisilla kuulokkeilla ei edes tarvitse mitään EQ:ta säätää. Myspace.com/Crookmachine |
Mortal Jane 12.02.2007 16:55:54 | |
---|
Memupin halpissoitin löytyy, 1Gb. Noilla Kossin napeilla ihan toimiva peli. Enkä nyt tiijä tosta korostuksestakaan, fiiliksen tekee varmaan se, kun ne on aikas suljetut. Omista Kosseistani maksoin jotain 20e, et osta ihmeessä pois tuolla hinnalla. "I'm old enough to be calm, calm enough to be dead, not smart enough to be scared of getting nowhere" |
MarkoA 12.02.2007 19:54:26 | |
---|
Noiden soittimien kestosta mulla hyvä esimerkki. Eli ostin taannoin Lidlistä 512mb soittimen 39€. Soitin on kulkenut mukana juoksulenkit, keskimäärin 4-5krt viikossa kesäkuumalla, vesisateella, talvella pakkasessa ja kosteassa. Aina toimii. Mutta parasta kaikesta, että se on pesty pesukoneessa 60 asteen lämpötilassa. Linkouksen aikana kuuntelin, että mikäs hemmetti siellä koneessa kolisee. Että jäiköhän mulla avaimet lenkkitakin taskuun. Avasin koneen kannen ja siellä killotti koneen uumenissa vihreä valo.. mp3 soittimen taustavalo! Paristot pois ja kansiauki kuivumaan pariksi päiväksi. Alkoi toimia kun laittoi paristot takaisin, eikä jäänyt MITÄÄN oireita. Uskomatonta. Sanoisko, että aivan järjettömän kestävä soitin! Itse olen ollut mp3 musan suurkuluttaja noin viitisen vuotta. Aivan ehdoton kampe tuommonen flash soitin kaikenlaiseen liikuntaan ja ulkoiluun kaveriksi. Sekä kaikille matkoille yms. Sopii pieneen tilaan ja sitä voi käyttää lähes missä vaan. Mahtava keksintö! May Your Will Be Done Dear Lord |
texjazz 13.02.2007 10:38:39 | |
---|
Soitin on kulkenut mukana juoksulenkit, keskimäärin 4-5krt viikossa kesäkuumalla, vesisateella, talvella pakkasessa ja kosteassa. Tätä mie on miettynyt, että miten sitä pystyy keskittymään liikenteeseen, kun korvissa soisi kipittäessä lenkillä veret seisauttava musiikki... nimim. tähänastimusattomastilenkkeilly Niin ja miten hiihdon laita. Kun metsän siimeksessä huitelee, niin sopiiko silloin Sabbath Bloody Sabbathin riffit honkain keskellä sivakoidessa soida? Mutta parasta kaikesta, että se on pesty pesukoneessa 60 asteen lämpötilassa. Sinulla on nyt musikaalinen pesukone! Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |
ötzi 13.02.2007 18:21:32 | |
---|
creativen mp3 soittimista sen verta kokemusta että suosittelisin karttamaan niitä vaikka olisi oma henki panttina :) ittellä menny joku 6 paskaks ja ystävilläni ei ole YKSIKÄÄN creative mp3 kestänyt muutamaa kuukautta kauempaa, tuppaavat päivittäisessä käytössä hajoamaan todella nopsaan. Joulupukki toi mulle Creativen Muvo TX gigan muistilla, hyvin on pelittäny vaikka on ottanu iskua parin kerran, tosin ne kuulokkeet oli ihan paskat Amiskalla sentään lehmät on pehmeitä |
Keke Urlaub 14.02.2007 23:08:42 | |
---|
Mulla on lg fm12 kera koss sparkplugien. Soitin maksoi 70e ja kossit 7 e. Ja rokki soi. On noi muuten pyöräillessä ja autoillessa ainakin sparkplugeilla hieman hasardivehkeet, käytän silloin mieluummin noita perus korvanappeja, jotka päästää ympäristön melua läpi. Tosin silloin kuulo on jonkinasteisessa vaarassa... |
THE RIPPER 15.02.2007 06:38:38 | |
---|
oisin ostanu jonkun vähempi tilasemman. mutta creativessä on vaa hinta/tilavuus niin hyvä 249e 30gt. joissakin muissa laitteissa 200e 2gt Hungry For Heaven |
Ziggy Bubba 15.02.2007 13:00:38 | |
---|
oisin ostanu jonkun vähempi tilasemman. mutta creativessä on vaa hinta/tilavuus niin hyvä 249e 30gt. joissakin muissa laitteissa 200e 2gt Tämä mullakin vaikutti soittimen valintaan - kyllä sinne masiinan on mukava saada vähintään se pari sataa lättyä.. Nämä 30-gigaiset iPoditkaan ei mun mielestä ole kovinkaan tyyriitä, jos vertaa noihin kalliimpiin Nanoihin - siis jos asiaa ajattelee juuri tilavuuden kannalta. Myspace.com/Crookmachine |
hanuristi 15.02.2007 15:19:51 | |
---|
Tätä mie on miettynyt, että miten sitä pystyy keskittymään liikenteeseen, kun korvissa soisi kipittäessä lenkillä veret seisauttava musiikki... nimim. tähänastimusattomastilenkkeilly Mie olen miettinyt että miten joku voi lenkkeillä ilman.Jotenkin tulee niin tylsä olo jos ei jotain soi siinä. Loot Burn Rape Kill Repeat |
fridgebuzz 15.02.2007 15:39:39 | |
---|
|
MarkoA 15.02.2007 17:04:19 | |
---|
Tätä mie on miettynyt, että miten sitä pystyy keskittymään liikenteeseen, kun korvissa soisi kipittäessä lenkillä veret seisauttava musiikki... nimim. tähänastimusattomastilenkkeilly Niin ja miten hiihdon laita. Kun metsän siimeksessä huitelee, niin sopiiko silloin Sabbath Bloody Sabbathin riffit honkain keskellä sivakoidessa soida?
Niin. Tätä miettimääsi juttua on varmaan moni miettinyt jos ei ole kokeillut. Itseasiassa esimerkiksi ohiajavien autojen ääni on niin suuri, että soittimen täytyy olla ihan järjettömän isolla peittääkseen äänet. Soittimia on tullut kuunneltua mc-walkman, md-walkman ja nyt mp3 soitin. Kokemuksia varmaan kymmenen vuoden ajalta ja koskaan en ole kokenut sitä ongelmaksi muulloin kun työmatkalla pyöräillessä jos joku tulee rinnalle ja haluaa jutella. Kesällähän tämä on helppo juttu, mutta talvella kaikki pipot yms niin ei saa kuulokkeita pois, ja kun soitinkin on povitaskussa... Joskus soi myös hiihtäessä. Riippuu ihan paikasta ja fiiliksestä. Jos lähtee vain puhaltamaan ylimääräiset pois, niin ei kyllä haittaa vaikka taustalla soi jotain rejumpaa rytkettä. Hiihtäessä (kuten myös pyörällä) tuulen kohina korvissa ja kuulokkeissa on vain aika suuri ongelma. Joutuu pitämään kohtuu isolla kuullakseen kunnolla. May Your Will Be Done Dear Lord |