Jari Nikkola 06.02.2007 12:47:44 (muokattu 06.02.2007 12:48:45) | |
---|
Kasarihevin paluu on yksi trendeistä, joiden asemaa tarjonnassa tarkastellaan varmasti lähivuosina kaikilla festareilla. Eli koska tarjonta menee yli, vai ovatko miehet kylpytakeissaan sittenkin tulleet jäädäkseen? Sama koskee jo feidaantunutta action rock -juttua. Parhaat jäävät, useimmat unohtuvat jatkaakseen undergroundissa. Jonain päivänä emo-skenestä käytäneen sama keskustelu jne. Sinällään Ruississa on pelkästään hyviä kokemuksia em. hiivisankareista. Dio esim. oli todella hyvä esitys takavuosina. Saxonillekin riitti jengiä reilusti, tuplamäärä esim. Editorsiin verrattuna. |
Morten 06.02.2007 13:17:55 | |
---|
Ahaa. Elän ehkä sitten niin omissa maailmoissani, etten ole oikein osannut noteerata kasarihevin uutta tulemista. Tämän on kyllä pakko olla ihan suomalainen ilmiö. Eipä taida ihan saman mittakaavan kiinnostusta muilta Eurooppalaisilta festareilta löytyä. Eipä silti, hyvä, että Diolle ja muillekin on riittänyt ottajia ja sitä myötä myös kuulijoita. Huhuista päätellen Ruisrock kyllä lupailee tänä vuonna nannaa vähän jokaiselle. |
elbowski 06.02.2007 16:37:35 | |
---|
Laadukkaita emobändejä saa kiinnittää vaikka kuinka paljon! Kohta joku älähtää! :) |
carlos 06.02.2007 20:34:09 | |
---|
Laadukkaita emobändejä saa kiinnittää vaikka kuinka paljon! Kohta joku älähtää! :) Ei saat! Ei mitään emoa! Ei ei ei! Jos nyt on pakko joku My chemical romance tänne rahdata, ni laittakaa se edes lauantaille! Festarin kohokohta juu, mutten ite pääse valitettavasti silloin paikalle :) Exoskeletal junction at the railroad delayed |
-Aleksi- 06.02.2007 22:13:12 (muokattu 06.02.2007 22:13:23) | |
---|
Tehkää niin että yks lava täynnä kasariheviä koko viikonloppu ja muut lavat vaikka mitä emojazzfolkgrungeindie-bändejä? |
elbowski 06.02.2007 23:11:33 (muokattu 06.02.2007 23:20:40) | |
---|
Joku My chemical romance Huomaa toki määrite 'laadukas'. :) E. Bändit kuten Coheed and Cambria, Disco Ensemble, Thursday ja Taking Back Sunday niin sitten ollaan jeejee! |
PunkRockRebel 07.02.2007 08:35:16 | |
---|
Kasarihevin paluu on yksi trendeistä, joiden asemaa tarjonnassa tarkastellaan varmasti lähivuosina kaikilla festareilla. Eli koska tarjonta menee yli, vai ovatko miehet kylpytakeissaan sittenkin tulleet jäädäkseen? Koskakohan kasarihevin paluusta on tullut trendikästä? Ne samat, jotka ovat musiikkimaussa jämähtäneet sinne 80-luvulle, ovat sitä samaa skeidaa kuunnelleet ihan sieltä asti. Antaa vaikka Vesa Keskisen roudata ne Diot ja Twisted Sisterit tänne. Kasarihevin tarjonta meni yli viimeistään vuonna 1983, eikä se siitä mihinkään muutu. |
rrroope 08.02.2007 12:09:10 | |
---|
The Answer tulee kuulemma ruisrokkiin. Näin bändin pojat ainakin lupaili eilen. |
M.Paisley 08.02.2007 12:30:37 | |
---|
The Answer tulee kuulemma ruisrokkiin. Näin bändin pojat ainakin lupaili eilen. Näinhän nämä ovat perinteisesti menneet. Eilen olivat ainakin kunnossa ja saivat lämpimän vastaanotonkin. Circusfolkilta uutta materiaalia, www.myspace.com/circusfolkband |
elbowski 11.02.2007 21:52:08 | |
---|
Kaikki muutkin saa! Nimiä kehiin! |
The Answer tulee kuulemma ruisrokkiin. Näin bändin pojat ainakin lupaili eilen. Hieno homma. Hyvä kiinnitys! Jos jotain kenties halpoja, mutta mielenkiintoisia akteja voisi ehdottaa, niin ruotsalaiset Mustasch ja Hellfueled voisi olla kovaa kamaa. HF taitaa Saxonin lämppärinäkin Tavastialla olla... |
MaxDamage 12.02.2007 10:48:08 | |
---|
Mustasch ois kyllä nasta |
Tympee Huttunen 12.02.2007 10:58:21 | |
---|
Mustasch ois kyllä nasta Olisi kyllä. Kävin aiheesta innostuneena bändin nettisivuja tutkimassa. Uusi levy on tällä hetkellä työn alla ja promobiisiäkin on saatavilla. En tiedä, milloin levy ja promokiertue on luvassa, mutta voisi äkkiseltään kesää veikata. |
Jari Nikkola 13.02.2007 13:28:44 (muokattu 13.02.2007 13:32:00) | |
---|
Koskakohan kasarihevin paluusta on tullut trendikästä? Ne samat, jotka ovat musiikkimaussa jämähtäneet sinne 80-luvulle, ovat sitä samaa skeidaa kuunnelleet ihan sieltä asti. Antaa vaikka Vesa Keskisen roudata ne Diot ja Twisted Sisterit tänne. Kasarihevin tarjonta meni yli viimeistään vuonna 1983, eikä se siitä mihinkään muutu. Ei se kasarijuttu pelkkää nostalgiaa ole. Kyllä nuorempikin jengi matskun on löytänyt. Ja miksi ei, ajoittaisesta koomisuudestaan huolimatta 80-luvun metalli on positiivista ja iskevää rockia, eritoten festarikäyttöön. |
-Aleksi- 13.02.2007 13:39:05 | |
---|
Ei se kasarijuttu pelkkää nostalgiaa ole. Kyllä nuorempikin jengi matskun on löytänyt. Ja miksi ei, ajoittaisesta koomisuudestaan huolimatta 80-luvun metalli on positiivista ja iskevää rockia, eritoten festarikäyttöön. Näinpä se on. Kasari onkin musiikkia jota ei tarvi ottaa niin vakavasti, se jos mikä on musiikkia bileisiin, festareille ja muualle missä haluaa pitää hauskaa. En nyt tässä alkanut haukkumaan tässä nykyajan musiikkia niinkuin eräät kasaria, vaikka minulla ne mielipiteet on siitäkin. Ja tuosta että sitä kuuntelevat olisivat jumittuneet 80 luvulle, LOL. Kaikki mun kaverit niin koulussa kuin kodin lähistölläkin kuuntelee kasaria ihan mieluisasti, jotkut enemmänkin. Ollaan siis kaikki oltu noin 2 vuotiaita kun kasari on loppunut, joten eipä sinne olla jumituttu, paremminkin löydetty se. |
Mikke-poika 13.02.2007 14:21:18 | |
---|
Näinpä se on. Kasari onkin musiikkia jota ei tarvi ottaa niin vakavasti, se jos mikä on musiikkia bileisiin, festareille ja muualle missä haluaa pitää hauskaa. En nyt tässä alkanut haukkumaan tässä nykyajan musiikkia niinkuin eräät kasaria, vaikka minulla ne mielipiteet on siitäkin. Ja tuosta että sitä kuuntelevat olisivat jumittuneet 80 luvulle, LOL. Kaikki mun kaverit niin koulussa kuin kodin lähistölläkin kuuntelee kasaria ihan mieluisasti, jotkut enemmänkin. Ollaan siis kaikki oltu noin 2 vuotiaita kun kasari on loppunut, joten eipä sinne olla jumituttu, paremminkin löydetty se. My Chemical Romance esiintyy jollain norjalaisfestarilla joka sijoittuu ajalle 30.6 - 1.7. Siitähän voisivat hyvin tulla Ruisrockiinkin...? |
-Aleksi- 13.02.2007 14:27:45 | |
---|
My Chemical Romance esiintyy jollain norjalaisfestarilla joka sijoittuu ajalle 30.6 - 1.7. Siitähän voisivat hyvin tulla Ruisrockiinkin...? Siis tarkoititko tuolla että MCR olisi kasaria, kun lainasit kirjoitustani? |
Mikke-poika 13.02.2007 15:01:33 | |
---|
Siis tarkoititko tuolla että MCR olisi kasaria, kun lainasit kirjoitustani? En, sorry. |
Tympee Huttunen 13.02.2007 17:04:29 | |
---|
My Chemical Romance esiintyy jollain norjalaisfestarilla joka sijoittuu ajalle 30.6 - 1.7. Siitähän voisivat hyvin tulla Ruisrockiinkin...? Mun veikkaus on, että hintalappu bändissä on suurempi, mitä suosio Suomessa antaisi myöden. Toki on hyvinkin mahdollista, että bändi Ruisrockissa on. Itse en vaan jaksa povata sille suuria yleisömääriä. Ehkä mielipiteeseeni vaikuttaa myös se, että bändi on minusta karmeeta paskaa:) |
Artist 13.02.2007 17:37:49 (muokattu 13.02.2007 17:38:08) | |
---|
Mun veikkaus on, että hintalappu bändissä on suurempi, mitä suosio Suomessa antaisi myöden. Toki on hyvinkin mahdollista, että bändi Ruisrockissa on. Itse en vaan jaksa povata sille suuria yleisömääriä. Ehkä mielipiteeseeni vaikuttaa myös se, että bändi on minusta karmeeta paskaa:) Mä olen taas ihan toista mieltä, kyllä varmasti My Chemical Romance vetäisi yleisöä, tuo on nyt niin pinnalla oleva juttu. Bändin hintalappu on varmasti suuri, mutta niin on kyllähän Ruisrockin resurssit ovat myös melkoiset, ainakin luulisin. "Don't try" |