Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rancid
1 2
DethBanger
09.02.2007 19:55:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En löytäny tälle bändille tehtyä keskustelua. Kuitenkin mulle ollu alusta asti lempibändi ainakin punkbändeistä. ..And out come the wolves on paras punk-levy ikinä IMO joten kai tää bändi ansaitsee jonkinnäköstä arvostusta täälläki päin =)
Lars Frederiksen & the bastards vetää kans mun mielestä menevää punkkia old school menolla.
Keskustelkaa jos on keskusteltavaa!
 
kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte!
hanuristi
09.02.2007 20:16:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tämä ykkösiä ikinä.
Nuorempana oli niitä tärkeimpiä, nyt ei niinkään mutta kyllähän nuo levyt jatkuvassa soitossa on silti.
Rancid 2000 sattaa olla lempilevy näiltä, ainakin tänään tuntuu siltä.
 
Loot Burn Rape Kill Repeat
apua-mies
09.02.2007 20:19:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En löytäny tälle bändille tehtyä keskustelua.
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=37460
 
Proge
09.02.2007 21:09:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Let Me Go on hyvä biisi. Makee kitaramelodia siinä.
 
Punainen tupa ja perunamaa. Kaikille warettajille toivon huonotuloista ja tylsää työuraa, jossa joku muu vie rahat.
DethBanger
09.02.2007 21:17:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=37460
 
ei varmaan kamalaa jos tein uuden, toi on sentään n. 4 vuotta vanha topikki höhö.
 
Brett Reed lähti kuulemma bändistä joku aika sitten, tilalle tuli the usedin rumpali.. ja kuulemma keväällä uutta levyä pukkaa! sitä odotellessa
 
kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte!
Tunttone
09.02.2007 21:34:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanhempi materiaali kyllä iskee! Uudempi on vähän niin ja näin..
 
vernie
10.02.2007 09:40:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä sanoinkuvaamattoman mahtava bändi. Oikeastaan ainoa, joka on jäänyt punkvuosilta aktiiviseen kuunteluun. Life Won't Wait ja And Out Come the Wolves on mulle ne tärkeimmät levyt. Livemeininkiä pitäisi päästä vielä joskus todistamaan.
 
Kuuntele uutta Jamrodia! | M.A.C.H.O. #8 | kalamies#34 >-)))>
DoThePop
10.02.2007 10:16:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erittäin hieno bändi.Tosin aktiivinen kuuntelu loppui And out comes the wolves levyn aikoihin.Mutta muistan yhä miten bändi kolahti täysillä kun ensimmäinen levy julkaistiin.Vaikka olinkin siihen aikaan tosi syvällä punkscenessä.Niin Rancid pääsi yllättämään ihan täysin.Tosi energinen bändi.Ei tämmöistä osannut silloin odottaa.Lepakon keikka 1996 on edelleen yksi parhaista mitä olen nähnyt.No ainakin TOP-20 keikka kuitenkin.Rancid on tosiaan erinomainen live bändi.Lähtisin toki katsomaan uudestaan jos tulisivat vielä suomeen keikalle.
 
DethBanger
10.02.2007 11:33:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähtisin toki katsomaan uudestaan jos tulisivat vielä suomeen keikalle.
 
Et oo ainut. sais tosiaan tulla suomeen päin kääntymään!
 
kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte!
papitsu
10.02.2007 13:43:16 (muokattu 10.02.2007 14:26:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava bändi kyllä, saisivat tulla Suomessa käymään. Vanhat levyt on minun mielestäni niitä parhaita, mutta kyllä noilta uusiltakin hyviä biisejä löytyy. Eivät vaan ole aivan niin tykkejä kokonaisuuksia. Mutta tuo Wolves on kyllä bändin paras levy.
 
Edit: +n
 
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Kosminen
10.02.2007 14:19:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä hyvä levy tuo ...And Out Come The Wolves. En sillon aikoinaan tutustunu tähän bändiin, kun kuunneltiin Green Dayta, Offspringia ja vähän Pennywiseäkin, mutta pari päivää sitte ostin heräteostoksena tuon levyn ja on kyllä loistavaa. Siinä on kaikki kohdallaan. Näitä biisejä pitäis itekki soitella.
 
"Joku juo liikaa, joku pettää, joku puhuu liikaa, joku ei mittää"
Kalamies #16 >-)))>
Sakmäster
11.02.2007 01:03:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitä tässä nytten viitisen biisiä oon kuunnellu, niin kyllä lisääkin vois kuunnella:D vaikuttaa ihan mainiolta.
 
Larsson bergeri
DethBanger
11.02.2007 18:57:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitä tässä nytten viitisen biisiä oon kuunnellu, niin kyllä lisääkin vois kuunnella:D vaikuttaa ihan mainiolta.
 
Hommaa ihmeessä ...and out come the wolves :) Sitä ei voi liikaa hehkuttaa!
 
kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte!
sickinmyhead
11.02.2007 23:01:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä yhteensattuma, laitoin Rancid-paidan päälle just hetki ennen tämän keskustelun löytämistä. Rancid on siis yksi omista suosikeista ja homma lähti myös minulla liikkeelle ..And Out Come The Wolves:in kuuntelun jälkeen, se on myöskin oma suosikki. Sen lisäksi on myös Let's Go ja Indestructible ollut kovassa kuuntelussa. Omat suosikkibiisit ovat "Hooligans", "Radio" ja "Roots Radicals"..siis kaikki siltä Wolves-levyltä, eihän niitä kannata erikseen luetella. Onko kukaan kuunnellu Tim Amstrongin the Aggrolitesin kanssa levytettyä viime vuonna julkaistua soololevyä "A Poet's Life"? Itse ainakin olen kovasti tykkänny.
Uutta Rancid-levyä vissiin ovat nyt työstämässä, eli sen julkaisun yhteydessähän voisivat herrat tulla taas Suomeen.
 
Once upon a time there was a sausage called Baldrick and he lived happily ever after -Blackadder-
alanko
12.02.2007 09:10:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika paljon tuli aikoinaan kuunneltua Rancidiä. Mutta toisin kuin monilla niin out come the wolvesiin mulla vähä mielenkiinto lopahti. Olihan silläkin Old Friend joka on edelleen aivan loistava biisi, mutta muuten se levy ei ollut oikeen mun mieleen. Let's Go ja Rancid (se eka siis) oli aivan loistavia levyjä kyllä. Indestructiblen jonkun aikaa sitten ostin ja siinähän oli taas oivaa kamaa. Tosin aivan liian pitkä on sekin levy. Tuosta väliltä en oo oikeen mitään kuullutkaan. Operation Ivyä voi kans suositella Rancid faneille. Siinähän soittaa Tim Armstrong ja Matt Freeman. Tosin varmaan tuon jo kaikki Rancid fanit tiesikin. Ikävä kyllä ikinä en oo bändiä livenä nähnyt, jos sopivasti Suomeen tulisivat, niin kenties sitä tulis lähdettyä katsomaan. Suosikkibiiseistä vois nimetä vielä Sidekickin, Rejectedin, Hyenan ja vaikkapa vielä sen Old Friendin.
 
inkognito
26.05.2009 18:15:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viikon päästä julkaistaan Rancidin uusin Let the Dominoes Fall -levy. Itse ainakin odotan innolla vaikka viimeisin levy "Indestructible" olikin pienoinen pettymys. Toivomuslistalla olisi suoraviivaisempia biisejä ja tarttuvia kertosäkeitä.
 
www.mikseri.net/sotaleski
asna
26.05.2009 19:03:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

inkognito: Viikon päästä julkaistaan Rancidin uusin Let the Dominoes Fall -levy. Itse ainakin odotan innolla vaikka viimeisin levy "Indestructible" olikin pienoinen pettymys. Toivomuslistalla olisi suoraviivaisempia biisejä ja tarttuvia kertosäkeitä.
 
Indestructiblella on ainaskin yksi hyvä piisi, Tropical London. Muuten on bändin uudempi tuotanto kyllä vähän lässähtänyttä. Mutta aiai kun And out come the wolves kuulostaa aina hyvältä. Pitää kuunnella uus levy!
 
Nice girls don't play rock and roll
inkognito
26.05.2009 19:10:52 (muokattu 26.05.2009 19:12:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

asna: Indestructiblella on ainaskin yksi hyvä piisi, Tropical London. Muuten on bändin uudempi tuotanto kyllä vähän lässähtänyttä. Mutta aiai kun And out come the wolves kuulostaa aina hyvältä. Pitää kuunnella uus levy!
 
Itselleni iskee Rancidin punkimpi puoli, eli juurikin tämä Let's go - And Out Come the Wolves - Rancid (2000) -osasto. Parhaimmillaanhan bändi on näissä lyhyehköissä rykäisyissä joissa on yleensä sellaisia "mukana laulettavia" kertsejä.
 
www.mikseri.net/sotaleski
asna
26.05.2009 19:38:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

inkognito: Itselleni iskee Rancidin punkimpi puoli, eli juurikin tämä Let's go - And Out Come the Wolves - Rancid (2000) -osasto. Parhaimmillaanhan bändi on näissä lyhyehköissä rykäisyissä joissa on yleensä sellaisia "mukana laulettavia" kertsejä.
 
Itse tykkään eniten ska-vaikutteisista systeemeistä mitä tältä bändiltä löytyy. Toisaalta sen ja rajumpien juttujen yhdistely tekee yhtyeestä vaan paremman, eikä tule tylsää. Rancidin laulut jää tosiaan soimaan helposti päähän.
 
Nice girls don't play rock and roll
stickyfinger
26.05.2009 21:51:16 (muokattu 26.05.2009 21:51:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle kyllä Indestructible upposi hienosti. Ja uuden levyn juutuubista kuunnellut biisit kuulostavat mageilta. Uusi levy lähtee salettiin hankintaan!
 
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «