Aihe: onkelma..
1
eikka-
11.02.2007 15:23:47 (muokattu 11.02.2007 15:24:04)
eli siis omistan peavey valveking vahvistimen ja siihen kuuluvan footswitchin, ongelma on nyt siinä että footswitch lopetti toimintansa osin eli kanavanvaihto nappula toimii, mutta boosti ei, mikä siis on vikana? kurkkasin itse sinne kytkimen sisälle, mutta kaikki johdot näytti olevan paikallaan, mutta sitä paremmin en itse osaa sitä tutkia.. varmaan pitäisi viedä johonkin elektroniikkaliikkeeseen missä ne voisi korjata sen sitten, mutta jos joku täältä osaisi vaikka kertoa mikä voisi olla vikana.

kiitos.
joukov
11.02.2007 16:12:38
Itse vastasit kysymykseen, jäljelle jää ongelma otsikoinnin kanssa.
Paul Stanley: Live To Win, KISS: KISSology The Ultimate KISS Collection Vol.1 1974 - 1977
futhermucker
11.02.2007 16:33:14
eli siis omistan peavey valveking vahvistimen ja siihen kuuluvan footswitchin, ongelma on nyt siinä että footswitch lopetti toimintansa osin eli kanavanvaihto nappula toimii, mutta boosti ei, mikä siis on vikana? kurkkasin itse sinne kytkimen sisälle, mutta kaikki johdot näytti olevan paikallaan, mutta sitä paremmin en itse osaa sitä tutkia.. varmaan pitäisi viedä johonkin elektroniikkaliikkeeseen missä ne voisi korjata sen sitten, mutta jos joku täältä osaisi vaikka kertoa mikä voisi olla vikana.

kiitos.

Todennäkösesti sitten on muusshina se kytkin!
Rok rok!
SH1THEAD
11.02.2007 16:33:15 (muokattu 11.02.2007 16:33:24)
katso onko kytkin kiinni kunnolla. Itsellä joskus Laneyn kanavanvaihtajan kytkin pääsi löystymään ja lopetti sitten toimintansa.
äsh :/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)