haggi goira 10.02.2007 22:32:12 | |
---|
http://www.beatman.fi/product_details.php?p=535Eiks ookkii hieno kitara? Osaisko joku suositella tätä siis onks joku kokeillu. Eiks nuo tokait oo kummikii aika laadukkaita pelejä ja hinnatkii iha kohallaa. että onks hyvät mikit? talla? puu tavara? ja onko kui paksu toi kaula, verrattuna esp:n lespoihi? |
Twistyh 10.02.2007 22:41:14 | |
---|
Suosittelen enemmän Epiphonea. Maksaa appatirallaa 400e ja on hyvä. Katto mun omakuva. |
Alphie 10.02.2007 22:44:08 (muokattu 10.02.2007 22:44:52) | |
---|
Suosittelen kans Epiä. Ite omistan kans Standardin juuri tuolla Vintage Sunburst värityksellä. Kokeilin ostovaiheessa molempia ja tykkäsin Epistä enemmän. Mars mars kauppaan kokeilemaan molempia! |
haggi goira 10.02.2007 22:48:36 | |
---|
silleihä sen saa selville että kokeilee :D |
Twistyh 10.02.2007 22:50:18 | |
---|
silleihä sen saa selville että kokeilee :D Eiku ostat ton Epiphonen. Tai Gibsonin. Mut ei Gibsonin Studiota. Epiphone mun mielestä pareet ku G:n Studio. |
Migo 10.02.2007 22:52:31 | |
---|
silleihä sen saa selville että kokeilee :D Nii justiinsa. Tähän kohtaan semmonen megahymiö. Niinpä.. |
Ziggy Bubba 10.02.2007 23:33:55 (muokattu 10.02.2007 23:38:56) | |
---|
Eiku ostat ton Epiphonen. Tai Gibsonin. Mut ei Gibsonin Studiota. Epiphone mun mielestä pareet ku G:n Studio. Jopas sulla on jutut... Otappa asioista hiukan selvää ennen kuin lauot näitä letkautuksia. Gibsonia ja Epiä on turha lähteä todellisuudessa vertaamaan, sen verran ovat eri luokan pelejä. E: Yamahan AES620 pieksee niin Epit kuin Tokaitkin tossa hintaluokassa Myspace.com/Crookmachine |
-Cale 10.02.2007 23:39:10 | |
---|
Heh, kaikki tulee tänne kehumaan omia kitaroitaan ja suosittelemaan niitä, ei siinä mitään :) Itellä oli tollanen Epiphone ja kyllähän se hintaisekseen hyvä peli oli, melkein 5 vuotta palveli minua hyvin, myin juuri kun ei enää oikein istu käteen nuo lespat. Mun neuvo: Osta strato! :D |
Heh, kaikki tulee tänne kehumaan omia kitaroitaan ja suosittelemaan niitä, ei siinä mitään :) Itellä oli tollanen Epiphone ja kyllähän se hintaisekseen hyvä peli oli, melkein 5 vuotta palveli minua hyvin, myin juuri kun ei enää oikein istu käteen nuo lespat. Mun neuvo: Osta strato! :D No tulitpa itekki kehumaan. :D Tosiaan nuo sarjatuotanto kitarat on niin yksilöitä, että kannattaa kokeilla useampaa, jos vain suinkin voi. Itellä sattu hyvä tuuri, ku noita Epiphoneja tuli paikalliseen liikkeeseen joku parikymmentä sillo, ku kitaraa olin ostamassa. No siinäpä niitä sitte kokeilin samalla, kun otettiin laatikoista ulos. |
Ziggy Bubba 10.02.2007 23:45:42 | |
---|
Huomattavasti Epin standardeja tai Tokain korealaisia parempia kapuloita ovat muuten nuo - tadaa - japanilaiset Tokait. Käytettynä noita pyörii torilla vähän väliä, usein vielä päivitetyillä mikeillä ja edukkaasti. Myspace.com/Crookmachine |
reppana 11.02.2007 01:33:29 (muokattu 11.02.2007 01:34:12) | |
---|
Mulla on toi als48. Itselläni sattu hyvä yksilö kohdalle. Niistä puista vielä, se ei ole sitä vit** aghastania vai mitä onkaan. Tokain sivuilla lukeepi näin: Body.Flamed sycamore, laminated top, Alder back. Kaula:Maple set neck. Otelauta on ruusupuuta. Mikit:Paf-Vintage Mk4 Harjottelemalla oppii=) |
pekkaautio 11.02.2007 09:16:32 | |
---|
Minulla myös hyvä yksilö kyseistä mallia, ei ongelmia. Ja kitaroita on kohtuullisesti, joten vertailukohtaakin on. Virityskoneisto on ehkä sellainen, joka pitkässä juoksussa voi olla vaihtoon menossa, mutta sehän ei taas välttämättä ole aivan mahdoton kustannus. Ko kitara on ollut kohta kolmisen vuotta käytössä ja ainakaan itselläni se on pelittänyt niinkuin kuuluukin ja soundi on ok. |
reppana 11.02.2007 15:44:03 | |
---|
Minulla myös hyvä yksilö kyseistä mallia, ei ongelmia. Ja kitaroita on kohtuullisesti, joten vertailukohtaakin on. Virityskoneisto on ehkä sellainen, joka pitkässä juoksussa voi olla vaihtoon menossa, mutta sehän ei taas välttämättä ole aivan mahdoton kustannus. Ko kitara on ollut kohta kolmisen vuotta käytössä ja ainakaan itselläni se on pelittänyt niinkuin kuuluukin ja soundi on ok.
Mulla kanssa sama tilanne. Se virityskoneisto pitää mulla tosi hyvin vireen. Se kitara on ollu muulla kohta 5 vuotta ja ihan hyvin on kestäny. Harjottelemalla oppii=) |
Mäci 11.02.2007 21:44:56 | |
---|
Hieman aihetta sivuten,mutta Lespa-konstruktiossa pysytään:Mitenkä arvon raati rankkaa Ibanez ARC100:sen?Eli: http://www.thomann.de/fi/ibanez_arc_100_bs.htmLaitoin sellaisen tilaukseen,kun humppari/Lespa-keppiä mieli halajaa.Kehuja on kerännyt ja kai "Ibanez" lavassa jonkinlainen laadun tae on... Sydän sois,vaan kun ei saa pelistä irti.-Johnny Winter- |
Da Make 12.02.2007 00:01:26 | |
---|
|