Aihe: Tärkeä kysymys mikeistä..!
1
etunimi_79@suomi24.fi
16.12.2003 17:51:00
Synttärit lähestyy, ja ajattelin toivoa lahjaksi stratoon tallamikkiä. Tarkoitus olisi hakea raskaampaa soundia.

http://www.netzmarkt.de/thomann/art … sn=56a5c7727eda5cc4f6213abd2b160a58

Tekeekö tollaisella mitään, ja osaako sen asentaa?

Jos ei toi, niin mikä mikki?
vrajala
16.12.2003 18:05:15
Synttärit lähestyy, ja ajattelin toivoa lahjaksi stratoon tallamikkiä. Tarkoitus olisi hakea raskaampaa soundia.

No Al Di Meolasta ei ensimmäisenä tule raskaampi musiikki mieleen, mutta kelpo mikki tuo varmasti on. Tuolla Kitarakamat-puolella on ollut viime aikoina (ja ikuisesti) aika lailla juttua näistä Ei-Niin-Kevyeen-Menoon soveltuvista mikeistä. Kannattaa tolla haulla kokeilla.
Juu, varmast näi, mää kysyi?
skebajaba
16.12.2003 18:20:29

eiköhän joku dimebucker ajaisi aika hyvin asiaasi...
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
Shaft
16.12.2003 18:33:00
Kyllä tuon pitäisi hyvä mikki olla. DiMeolahan käytti alunperin Super Distortion-tallamikkiä ja on tuo signaturemallikin vintagemikkejä kuumempi. Itse en välttämättä valitsisi kovin kuumaa mikkiä raskaampaankaan soundiin.
Juzzu
16.12.2003 18:53:27
Itse en välttämättä valitsisi kovin kuumaa mikkiä raskaampaankaan soundiin.

Samaa mieltä. Kyllä sitä runtua saa nykyvahvareita esille tarpeeksi ilman ylikuumaa mikkiä, ja eqvalisoida voi kyllä hyvää perussointia suuntaan jos toiseenkin, vaikka kuinka kuopallekin. Hirmuisesti en ylikuumista mikeistä tiedä, mutta ne harvat mitä olen kokeillut ovat tuntuneet enemmän "rajoitteisilta" kuin mitenkään erityisen hyviltä. Ja muutenkin olen sitä mieltä, ettei soinnin raskaus ole gainin määrästä kiinni.

Kyllä tuollainen pikkaisen viritetty PAF on varmaan oivallinen valinta, PAF-kopioita ja pikkaisen kuumennettuja versioita tuntuu joka valmistajalta löytyvän vaikka kuinka paljon, menekkiä varmaan on, joten tuskin niissä kovasti pieleen voi mennä.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
skebajaba
16.12.2003 19:00:23
jotkut aktiivithan ois hyvät.niin no en itekkään ottais kyl mitään jyriä, dimebucker tuli vaan mieleen ku tuol oli joskus puhetta niistä ja joku niitä kehui..=)
aktiivit ottaisin ei mene tukkoon vaikka mitä purkkeja lyö eteen.ja tykkäsin tosi paljon soundista ku soittelin kaupassa putkivahvarin kanssa.

iban rg:nkään mikeistä en tykänny oli jo turhan säröytyvät putkivahvarin kanssa.
Dr. Muff
16.12.2003 22:09:17
Itse en välttämättä valitsisi kovin kuumaa mikkiä raskaampaankaan soundiin.

En myöskään. Henk koht oon tykästyny lil'59:n särösoundiin. Kyllä se on enemmänkin vahvistimesta kiinni.
Myykää mulle ja Screamer!
skebajaba
16.12.2003 23:04:20
En myöskään. Henk koht oon tykästyny lil'59:n särösoundiin. Kyllä se on enemmänkin vahvistimesta kiinni.

puhut vähän mutta asiaa=)
Shaft
16.12.2003 23:28:49
jotkut aktiivithan ois hyvät.

Aktiivimikitkin ovat kyllä hyvä vaihtoehto- jakavat tosin mielipiteitä. Samalla joutuisi kyllä vaihtamaan muutkin mikit, sillä yhdistäminen passiivimikkeihin ei yleenä ole kovin toimiva ratkaisu.
skebajaba
16.12.2003 23:30:02
Aktiivimikitkin ovat kyllä hyvä vaihtoehto- jakavat tosin mielipiteitä. Samalla joutuisi kyllä vaihtamaan muutkin mikit, sillä yhdistäminen passiivimikkeihin ei yleenä ole kovin toimiva ratkaisu.

niinpä, innostuin vähän...
Lord of the strings
28.12.2003 00:27:56
Osta semmonen Seymor Duncan, joka menee heittämällä stratoon.
Käy kysymässä DLX-muscissa.
"Kaikki kuolee aikanaan... Paitsi tietysti Rock'n'roll" -Kalkkuna
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)