Aihe: Miten saan biisin soimaan lujaa? 666 _|,,|
1 2 3
Aki
08.02.2007 00:22:38

Oot yrittänyt polttaa yhdistelmä- tai data-cd:tä audiona olis villi arvaus.

Ongelma tuli siis audiota Feurioon liittäessä, ja Feurio ei osaa tehdä mitään muita kuin audiolevyjä.
"Every being in the universe knows right from wrong." -Prot, 2001
kivi
08.02.2007 01:41:22
Ongelma tuli siis audiota Feurioon liittäessä, ja Feurio ei osaa tehdä mitään muita kuin audiolevyjä.

Ok. Toinen mieleen tuleva vaihtoehto on, että jos Toolsin bounce on ohjattu takas sessioon, sessio on kääntänyt sen itsekseen takaisin 24-bittiseksi.

Olettaen siis, että tässä miksataan 24/44.1 Pro Tools -sessiota bouncaamalla se 16-bittiseksi. Käsittääkseni noi ohjelmat voi hyvinkin kääntää automaattisesti klipit sessiolle asetettuun resoluutioon.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Säätäjä
08.02.2007 07:42:24
Ok. Toinen mieleen tuleva vaihtoehto on, että jos Toolsin bounce on ohjattu takas sessioon, sessio on kääntänyt sen itsekseen takaisin 24-bittiseksi.

Olettaen siis, että tässä miksataan 24/44.1 Pro Tools -sessiota bouncaamalla se 16-bittiseksi. Käsittääkseni noi ohjelmat voi hyvinkin kääntää automaattisesti klipit sessiolle asetettuun resoluutioon.

En oo importannut mitään sessioon uudestaan, ominaisuuksista tsekkasin et Windowskin ilmoittaa et filet on 44.1kHz/16bit stereo, eli tästä ei ole kysymys.
Mekkala.
Ambitus
08.02.2007 20:53:07 (muokattu 08.02.2007 20:54:10)

En oo importannut mitään sessioon uudestaan, ominaisuuksista tsekkasin et Windowskin ilmoittaa et filet on 44.1kHz/16bit stereo, eli tästä ei ole kysymys.

Ehkä sulla on file paskana?!? tai jotain...Mulla Toasti vittuilee jatkuvasti, kun yritän polttaa audioceedeetä. Oon sen takii poltellu kuuntelukopiot iTunesilla. Toiminut tähän asti tosi hyvin. iTunesi on ilmanen, ja todettu toimivaksi. Ja siinä on kuitenkin ilmaiset masterointityökalut:

http://www.nytimes.com/2007/01/22/t … amp;partner=rssuserland&emc=rss
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
virtalahde
08.02.2007 21:07:29

iTunesi on ilmanen, ja todettu toimivaksi. Ja siinä on kuitenkin ilmaiset masterointityökalut:

Juu, ne on oikeasti toimivia ja hyväksi havaittuja työkaluja.
Jaakko Viitalähde >> http://www.virtalahde.com
Säätäjä
08.02.2007 22:09:38
Ehkä sulla on file paskana?!?

Ai joka file mitä toolsilla baunssaan? Voi tietysti olla, mut vähän kyl epäilisin.
Mekkala.
Ambitus
09.02.2007 02:14:07

Ai joka file mitä toolsilla baunssaan? Voi tietysti olla, mut vähän kyl epäilisin.

Kokeile sitten eri softia. Lataa eka toi iTunesi...toimii ainakin mulle kuin junan vessa!
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
Lennu
09.02.2007 17:50:54

Kokeile sitten eri softia. Lataa eka toi iTunesi...toimii ainakin mulle kuin junan vessa!

Hehee, hei nyt vähän rauhassa. On kyseessä vähän järeemmät softat.

Lisättäköön, että itekin käytän iTunesia. Mutta mua kiinnostaakin kauheen vähän.
- onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä? - riippuu vähän mitä juo.
Da Make
10.02.2007 02:52:29 (muokattu 10.02.2007 02:52:51)

Kerran junamatkalla Tampereelta Vilppulaan jossain Juupajoen seisakeen jälkeen liikkuvassa junassa vanhanmallisen pytyn tyhjennyspedaali linkkeineen murtui irti lattiasta ja itsepalauttavan jousensa ansiosta sinkoutui pönttöön.
Ei toiminut.
Katso omat plussasi täältä! "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
Lennu
12.02.2007 01:56:39

Kerran junamatkalla Tampereelta Vilppulaan jossain Juupajoen seisakeen jälkeen liikkuvassa junassa vanhanmallisen pytyn tyhjennyspedaali linkkeineen murtui irti lattiasta ja itsepalauttavan jousensa ansiosta sinkoutui pönttöön.
Ei toiminut.

ja se mies itki sen luo
itki sen luo
- onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä? - riippuu vähän mitä juo.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)