Waryo 16.12.2003 13:12:50 | |
---|
Se parhaiten nauraa kuka kuoppaa kaivaa. |
PoLFus 16.12.2003 16:48:25 | |
---|
Kaveri meinasi ostaa tommosen kepin death-metallin soittamiseen. Onko mielipiteitä/kokemuksia F-300 mallista?Ainakin ulkonäkö tuntuu olevan kohdallaan. Linkki: http://www.espguitars.com/html/f300fm.html On varmaan TODELLA ergonominen? :) ~ 7ender $tratocaster ~ |
Safaweb 16.12.2003 17:19:11 | |
---|
Kaverilla on F-200. Siinä on se ero tuohon, että siinä on floikka. Itse ottaisin floikallisen kitaran. Basistit: tyhmiä ja hiljaisia
Rumpalit: tyhmiä ja äänekkäitä
Kitaristit: itserakkaita
Kosketinsoittajat: haluaisivat olla kitaristeja
Laulajat: eivät kertakaikkiaan vaan osaa soittaa mitään
|
Timesby 16.12.2003 17:29:19 | |
---|
Ja siinä on pulttikaula neck-thrun sijasta. Ei kovin iso ero... Es gang zum Vituiks! |
Waryo 16.12.2003 20:50:53 | |
---|
Kaverilla on F-200. Siinä on se ero tuohon, että siinä on floikka. Itse ottaisin floikallisen kitaran. Onko floikasta hyötyä jos ei tykkää soitella sooloja, ja ei siksi tarvitse kampea? Pysyykö vire huomattavasti paremmin kielilukkojen ansiosta? Se parhaiten nauraa kuka kuoppaa kaivaa. |
D-Kay 16.12.2003 21:02:50 | |
---|
Onko floikasta hyötyä jos ei tykkää soitella sooloja, ja ei siksi tarvitse kampea? Pysyykö vire huomattavasti paremmin kielilukkojen ansiosta? Periaatteessa pysyy, mutta ei kyllä ole sen vaivan ja soundin huonontumisen arvoista. Tämä on siis minun mielipiteeni. Ostetaan: mikkejä, pedaaleja, straton kaula yms. katso Tori. |
Mika_o 16.12.2003 21:18:58 | |
---|
Pysyykö vire huomattavasti paremmin kielilukkojen ansiosta? Ei se yhtään paremmin virettä pidä, se on vaan eri tarkoitukseen tehty. Floikka tallojakin on erilaisia ja eri merkkisiä, kaikki vanhat eivät ainakaan ole hyviä, eipä uusia ole tullu koitettuakaan. Floikassa on AINA enemmän työtä, mutta jos se on sen arvoista... Onko floikasta hyötyä jos ei tykkää soitella sooloja, ja ei siksi tarvitse kampea? Jos kampea käyttäisin, niin erityisesti säestykseen! Sillä se lähtee millä on tullutkin. |
Machine Headin Robb Flynn soittaa tommosella (vai oisko ihan ESP versio) niitten uuden levyn läpi. Sano että soundaa paremmalta kuin sen V.... Tiedä häntä. |