zekeode 08.02.2007 23:36:41 | |
---|
En mä jaksa kattella uusia sarjoja, mitä enemmän hehkutetaan, sitä vähemmän kiinnostaa. Viimeisten viiden vuoden aikana tehtyjä levyjäkin multa löytyy vain muutama. Kaksnelosesta katoin taannoin yhden jakson vahingossa, ihan hyvältä vaikutti. Lostia en ole nähnyt tietääkseni sekuntiakaan. Oliko se uusi numerohirviö 4400? Ekaa jaksoa katoin vahingossa hetken, vaikutti paskalta. Mitä muita huonoja sarjoja tässä nyt onkaan tullu? :D Lisäksi en ole nähnyt yhtään Matrix-elokuvaa ja ne ovat todennäköisesti huonoja. Ai niin, aaanturaasschia en aio myöskään katsoa. Kirjoitatko myös lehtiin näitä arvosteluja? And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert. |
papitsu 08.02.2007 23:39:47 (muokattu 08.02.2007 23:42:59) | |
---|
Mitä muita huonoja sarjoja tässä nyt onkaan tullu? :D Num3rot. Ehkä 1/4 jaksoa katsoin ja vittu mitä paskaa oli. Ei sillä, etteikö tuommonen matematiikkajuttu voisi olla ihan kiinnostavaakin, mutta että jokaisen rikoksen joka pieninkin yksityiskohta ratkastaan jollain monimutkaisella kaavalla. Siis hei, ketä kiinnostaa. E: Siis tuommoisen kuvan sain siitä neljäsosajaksosta. Tiiä sitten, että mitä siinä oikeasti sitten tapahtui, mutta sen perusteella mitä näin, niin ei voisi vähempää kiinnostaa. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Jormaz 09.02.2007 01:29:39 | |
---|
Kirjoitatko myös lehtiin näitä arvosteluja? Turun Sanomiin nimellä Tapani Maskula. Miees... |
Sävis 09.02.2007 10:29:32 | |
---|
House ja Twin Peaks ovat tällä hetkellä parhaat sarjat, mitä töllöttimessä pyörii. Jessus, miten charmikas voikaan "täys paskiainen" olla. |
Jormaz 09.02.2007 12:29:16 | |
---|
Hugh Laurie oli hyvä Black Adderissa. Miees... |
Jani The Rock 09.02.2007 12:35:04 | |
---|
Ei ollu hyvä jakso tuo. Your funeral, my trial. |
MV 09.02.2007 12:45:16 | |
---|
Jotenkin vähän turhan sekava jakso mun makuun. Ainakin oli erilainen. |
Dolmo 09.02.2007 13:23:27 | |
---|
Onko tämä mones jakso ja mones season? Siis edellinen, vissiin vielä ekaa tuotantokautta? Stailausta, kampaamopalveluita? Purple |
MV 09.02.2007 14:21:06 | |
---|
Onko tämä mones jakso ja mones season? Siis edellinen, vissiin vielä ekaa tuotantokautta? Jaksosta en tiedä mutta eka kausi on kyllä. |
Turun Sanomiin nimellä Tapani Maskula. Tai Iltalehteen tai -sanomiin nimellä Paula Friman. Tai jotain sinnepäin. Siis se helvetin pihalla oleva uuvelo joka haukkui esimerkiksi Myytinmurtajien Alcatraz-jakson kun ei ole siitä paosta koskaan itse kuullut. Klip-klop klip-klop, hevonen on pop! -Histamiini |
ruuvimeisseli 09.02.2007 15:48:12 | |
---|
Tai Iltalehteen tai -sanomiin nimellä Paula Friman. Tai jotain sinnepäin. Siis se helvetin pihalla oleva uuvelo joka haukkui esimerkiksi Myytinmurtajien Alcatraz-jakson kun ei ole siitä paosta koskaan itse kuullut. No hoh, kai nyt jokaisen pitäis olla Alcatrazista kuullut :D? |
tuomittu 09.02.2007 16:28:46 | |
---|
Tai Iltalehteen tai -sanomiin nimellä Paula Friman. Eikse ollu Brita Passi? Tai jotain sinne päin... Eikä tosiaan ollut kuullu tuosta paosta. Ihme urvelo muutenkin. I broke my G-string while fingering a minor. |
gandar 09.02.2007 17:18:08 | |
---|
Loistava jakso, minä ainakin pidin todella paljon. Ceci n'est pas une signature |
BigTakeOver 09.02.2007 22:01:01 | |
---|
Loistava jakso, minä ainakin pidin todella paljon. Samaa mieltä |
SaduS 10.02.2007 05:15:21 | |
---|
Hahah, miten voinkin olla näin paljon samaa mieltä asioista kuin Jormaz? Jokainen kommentti tässä ketjussa (lukuunottamatta tuota Turun Sanomia koskevaa viestiä) on kuin suoraan omalta näppäimistöltäni. Eilen (no joo, toissapäivänä) satuin kanssa ensimmäistä kertaa katsomaan tuon. Alku vaikutti mielenkiintoiselta, tai oikeastaan Laurien henkilöhahmo teki siitä mielenkiintoisen. Juoni eteni ns. kolmessa tarinassa hyvin, mutta välillä menin sekaisin, kun dialogi Laurien ja opiskelijoiden välillä oli niin nopeatempoista. Jossain vaiheessa homma lässähti, ja huomasin kiinnittäväni enemmän huomiota reisirummutukseen kuin itse ohjelmaan. Loppua kohden rummutus ja vitutus kasvoi, kun se alun hyvä ohjelma muuttuikin tyypillistäkin tyypillisemmäksi jenkki-ihmissuhdejauhamiseksi. Tuomio: en katso toista kertaa. Ei viitsi tuhlata aikaa edes keskinkertaisten sarjojen seuraamiseen, kun on mahdollisuus parempiin. Onneksi on OZ, Asema 62 ja Benny Hill (vi##u sekin loppu jo). |
author 22.02.2007 21:48:52 | |
---|
Kyllä tämä oli paljon parempi jakso kuin se edellinen. Lupaa hyvää toiselle kaudelle. "Varoituksiahan ei ole tietysti pakko ottaa, mutta niitä on välillä pakko ottaa, mutta tässä sitä ei ollut pakko ottaa."
-Bror Erik Wallenius |
Harvestman 22.02.2007 21:54:27 | |
---|
Hyvä oli jakso juu. Huomasin tuossa että äänessä oli pieniä katkoja välillä. Huomasiko joku muu samaa vai onko vika vain meidän televisiossa. Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä. |
MaD PiAnIsT 22.02.2007 21:56:00 | |
---|
Hyvä oli jakso juu. Huomasin tuossa että äänessä oli pieniä katkoja välillä. Huomasiko joku muu samaa vai onko vika vain meidän televisiossa. Ei mulla ainakaan mitään katkoksia tullu. Osta uus telkka;) Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Harvestman 22.02.2007 22:04:42 | |
---|
Ei mulla ainakaan mitään katkoksia tullu. Osta uus telkka;) Perhana kun tuo on alle vuoden vanha. No jos enemmän alkaa reistailemaan niin takuun piikkiin menee korjaus. Toisaalta ne katkokset siinä äänessä oli vain n. 0.1 sekunnin pituisia. Voihan olla ettei niinhin edes moni kiinnittänyt huomiota. Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä. |
Loijaa 22.02.2007 23:55:01 | |
---|
Viimisimmät jaksot on aika ripulia ollut mielestäni..taso on laskenut raivostuttavan paljon. Heavy Metal Thunder |