Aihe: Elisan mainos ja monsterisetti
1 2 3 4 5 6
Narcosynthesis
06.02.2007 11:21:17

No nyt on menny kaverillas purut ja mellit sekasin vai onkos se kuuro kun ei huomaa että panoroituhan se on väärinpäin ja lisätty bypassia!!

No hei, vähän respektiä nyt. Mun kaveri on siis soittanu ainakin 40 vuotta rumpui ja se sano et se tuntee ton jäbän ja toi jäbä tuntee yhen toisenkin jäbän joka tuntee rummut ja on kuulemma sika hyvä ja se sano et ei slavee saada ees panoroinnilla ja bypassilla kuulostaan tolta. Kyl se on se herrapedaali joka siinä mättää. Kyl mun kaverit nää jutut tietää. Ne soittaa rumpui.
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
miän vain
06.02.2007 18:52:04

Kyl mun kaverit nää jutut tietää. Ne soittaa rumpui.

Onks ne soittanu Aku Louhimiehen kanssa?
moderndrummer88
06.02.2007 20:46:14

Tästä plussa...
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
Narcosynthesis
07.02.2007 10:05:38

Plussa myös minulta...parhaita vastapalloja aikoihin! :D
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
Jalmis
08.02.2007 08:30:30 (muokattu 08.02.2007 10:11:08)
Kiitoksia aamun piristyksestä.

...niin ja mä oon toi jätkä ja soitin livenä sisään ekalla otolla. eikä siinä mitään pedaaleja ollu, jätkät oli unohtanut ne himaan. potkin kengänkärjillä.

e.lisätään vielä hymiö. tässä siis ;)
Olly
08.02.2007 09:14:51
Näin tänään Elisan liikkeessä monsterisettimainoksen ensimmäisen kerran. Loistava! Se tyyppi on parhautta! Eikä niistä halkopinoista kannata ottaa nokkiinsa; ei Aku Ankkaankaan ole koskaan osattu piirtää aidon näköisiä rumpuja ja silti Mikki Hiiren rumpusoolot Samu Sirkan joulutervehdyksessä toimivat kuin junan vessa. Ja ne halkopinot on aika makeen näköisiäkin...

Epäilen kyllä, että ne Mikki Hiirenkin soolot tulee taustanauhalta. Onko Mikki itse soittanut ne, siihen en ota kantaa. Ei ollut kavereita sillä kertaa studiossa, sviddu.
Due to lack of interest, tomorrow has been cancelled.
Narcosynthesis
08.02.2007 09:42:09

Kiitoksia aamun piristyksestä.

...niin ja mä oon toi jätkä ja soitin livenä sisään ekalla otolla. eikä siinä mitään pedaaleja ollu, jätkät oli unohtanut ne himaan. potkin kengänkärjillä.

No jäbähän veti hyvin! Oot mun uusi idoli, pitää vaihtaa Elisaan heti.
Sonormies
08.02.2007 20:14:21 (muokattu 08.02.2007 23:45:19)
Epäilen kyllä, että ne Mikki Hiirenkin soolot tulee taustanauhalta. Onko Mikki itse soittanut ne, siihen en ota kantaa. Ei ollut kavereita sillä kertaa studiossa, sviddu.

Kehtaat epäillä Mikkiä älytyksestä!!! Hei, joku asia on sentään pyhä! Etkö tiennyt, että herra Hiiri on tuurannut usein herra Ulrichia rundeilla. Sama jakkaran korkeus toimii molemmille säätämättä. Mikki on kingi! Sviddu!
"Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)