Aihe: Testisessioo?
1
Ambitus
09.02.2007 02:22:46

Morjensta!

Tässä mietin et, olis aika nastaa pitää vahvistin/kitarakilke testisessio. Ideana olis et jokainen osallistuja tois jotain mitä muilla ei ole. Varsinkin noi nuppi/kaappi/combo-laitteistot olis tervetulleita. Testipaikkana vois toimia meikäläisten studio Helsingissä (Pitäjänmäki) joten vois myös nauhoitella erilaisia kombinaatioita myöhemmille polville kuultavaksi. Olisko halukkaita lähtee tällaseen prokkikseen. Valitettavasti tällainen testi pitää olla suhtkoht pienimuotoinen. 30 erilaista kilkettä alkaa olla aikamoinen määrä testattavaksi ja analysoitavaksi, joten pyrkis pitää testin johonkin tiettyyn aihealueeseen liittyvänä. Esim. etuasteet/nupit/päätteet/kaapit..
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
Muuki
09.02.2007 06:40:06
Asun Kajaanissa ja omistan kyseisiä härveleitä: 0.
"The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him." -Vanishing Point
Ambitus
09.02.2007 12:57:06

sama idea melkein kuin kama(runkkaus)testausringissä, mutta lähen mielelläni mukaan! :) profiilista voi kattoa kamani mitä voin tuoda.

No ei nyt ihan. Tässä kun olis mahdollista kuulla eroja samassa huoneessa ja vertailla niitä. Esim. mua on aina kiehtonut kaappien eri soundisuus, mutta koskaan ei ole ollut mahdollisuutta päästä tekee ABCD-vertailuja. Senkin takia noi ostokset tehdään aika fengshui-meiningillä kun ei päästä testaamaan ja vertailee.
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
oiva tumpeloinen
09.02.2007 14:01:55
No ei nyt ihan. Tässä kun olis mahdollista kuulla eroja samassa huoneessa ja vertailla niitä. Esim. mua on aina kiehtonut kaappien eri soundisuus, mutta koskaan ei ole ollut mahdollisuutta päästä tekee ABCD-vertailuja. Senkin takia noi ostokset tehdään aika fengshui-meiningillä kun ei päästä testaamaan ja vertailee.

Kyllä sielläkin on yritetty aivan samanlaista sessioo saada läjään, mutta tilat tuppaavat olemaan ongelma. Tässähän sitä ei ole. Kyllä mä mielelläni olen tällaisessa mukana, jos vain tarvetta on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)