Mox 07.02.2007 22:11:27 | |
---|
Tässä nyt sitä ollaan uutta bassoa ostamassa ja vähän meni sormi suuhun kun sain tuon Warwick Corvette STD nelosen käteeni musaliikkeessä.. Jumalauta tää bassohan on kuin tehty mulle! Bassosta sai heti mielyttävän tatsin ja kaulan oli kuin minulle tehty: Ei kovinkaan leveä otelauta,mutta toisaalta melko paksu kaula eli juuri sopiva tälläselle jannulle jolla on isokoura mutta lyhyet sormet. Sittenhän tullaan tähän itse kysymykseen. Paikallisesta ei löydy ko. bassoa 5-kielisenä ja kun tarvetta sille B-kielelle olisi ja basso miellyttää silmää,korvaa ja kättä niin mikä neuvoksi kun lähimpään musaliikkeeseen missä tätä 5-kielistä versiota myydään on matkaa sen verran ettei testaamaan voi lähteä. Siispä te joilla on kokemuksia sekä neljä että viisi kielisistä standart corveteista tai edes toisesta vastatkaa tokkiinsa kysymykseen: Onko 5-kielisen kaula ohuempi ja otelauta huomattavasti leveämpi verrattuna neloseen kuten tavallisesti? tai ylipäätään pahasti erintuntuinen? Tiedän että tästäkin bassosta aiheita on jo ihan tarpeeksi mutta en saanut etsittyä niistä vastauksia kysymyksiini. Auttakaa basistia mäessä :) |
joukov 07.02.2007 22:35:05 (muokattu 07.02.2007 22:35:49) | |
---|
Mites olis Winter NAMMissa esitelty ja tänään maahan saapunut Corvette Taranis? Kielet tässä mallissa ovat B-E-A-D, tarviitko G:tä mihinkään? :) Paul Stanley: Live To Win, KISS: KISSology The Ultimate KISS Collection Vol.1 1974 - 1977 |
pardy 08.02.2007 00:44:12 | |
---|
Mites olis Winter NAMMissa esitelty ja tänään maahan saapunut Corvette Taranis? Kielet tässä mallissa ovat B-E-A-D, tarviitko G:tä mihinkään? :) Tai sitten vaan heittää viiskielisen setin ilman G:tä siihen lähikaupasta löytyvään ritsaan...? |
Mites olis Winter NAMMissa esitelty ja tänään maahan saapunut Corvette Taranis? Kielet tässä mallissa ovat B-E-A-D, tarviitko G:tä mihinkään? :) Ei tartte. Eikä kyllä D:täkään. "Toi on vähän sama kuin neulominen, pitää osata tehdä juttuja käsillä ilman, että katsoo." -Katkerabassoleski bassonsoitosta |
joukov 08.02.2007 09:23:34 | |
---|
Paul Stanley: Live To Win, KISS: KISSology The Ultimate KISS Collection Vol.1 1974 - 1977 |
Karlsson 08.02.2007 09:29:22 | |
---|
"Toi on vähän sama kuin neulominen, pitää osata tehdä juttuja käsillä ilman, että katsoo." -Katkerabassoleski bassonsoitosta |
joukov 08.02.2007 09:39:07 | |
---|
Paul Stanley: Live To Win, KISS: KISSology The Ultimate KISS Collection Vol.1 1974 - 1977 |
Mox 08.02.2007 20:30:57 | |
---|
Mites olis Winter NAMMissa esitelty ja tänään maahan saapunut Corvette Taranis? Kielet tässä mallissa ovat B-E-A-D, tarviitko G:tä mihinkään? :) Ei tartte. Eikä kyllä D:täkään Nyt menin vähän metsään.Kyllä mulla löytyy käyttöä D sekä G-kielelle sen verran paljon etten niistä lähde luopumaan. Tuo Taranishan olisi melkoisen herkku peli,mutta taitaa olla hieman hinnakkaampi.Mikä liike tuota muuten suomessa myy? Kattellaas tässä saattaa käydä jopa näin että "tyydyn" siihe nelikieliseen. |
joukov 08.02.2007 21:01:08 | |
---|
Nyt menin vähän metsään.Kyllä mulla löytyy käyttöä D sekä G-kielelle sen verran paljon etten niistä lähde luopumaan. Tuo Taranishan olisi melkoisen herkku peli,mutta taitaa olla hieman hinnakkaampi.Mikä liike tuota muuten suomessa myy? Kattellaas tässä saattaa käydä jopa näin että "tyydyn" siihe nelikieliseen. Musamaailmaan Taranis saapunee kunhan saavat sen säädettyä. Paul Stanley: Live To Win, KISS: KISSology The Ultimate KISS Collection Vol.1 1974 - 1977 |