Tympee Huttunen 30.01.2007 13:35:03 | |
---|
Mutta eikös parasta ennen päivämäärän ohittaneet tuotteet myydä yleensä aika roimalla alennuksella? :) :D Vaikka pidän Pumpkinsien musiikista, niin minusta bändi ei ole toiminut livenä koskaan. |
konehes 30.01.2007 19:00:37 | |
---|
:D Vaikka pidän Pumpkinsien musiikista, niin minusta bändi ei ole toiminut livenä koskaan. Et ole tainnut koskaan nähdä livenä..? cherub with heavy metal machine |
Tympee Huttunen 30.01.2007 19:06:25 (muokattu 30.01.2007 19:06:53) | |
---|
Et ole tainnut koskaan nähdä livenä..? Joo se tarkennettakoot, että ainoat livet ovat tulleet television/steroiden kautta. Keikoilla voi toki meininki olla toinen, mutta kotisohvalta ei kyllä musiikki vakuuta. Eli oikeastaan taisin tehdä aika turhan postauksen:D |
konehes 30.01.2007 19:33:24 | |
---|
Joo se tarkennettakoot, että ainoat livet ovat tulleet television/steroiden kautta. Keikoilla voi toki meininki olla toinen, mutta kotisohvalta ei kyllä musiikki vakuuta. Eli oikeastaan taisin tehdä aika turhan postauksen:D Itse oon nähny kerran livenä, Helsingissä 2000. Siellä ainakin oli hyvä meininki. Bootleggien perusteella on kyllä ollut todella aneemisiakin keikkoja, esim. Adoren aikoihin. Tiedä sitten, että miten on tunnelma välittynyt paikan päällä. cherub with heavy metal machine |
saturnzreturn 06.02.2007 00:40:09 | |
---|
Mä lähen todennäkösesti kavereitten kanssa tonne sakemannilandiaan, oli nyt sitten minkänäkönen reunionturhuus tahansa..lomailun kannalta ja sillee. Saksahan on yksi maailman vähiten kiinnostavista maista, joten sieltä on ponkastava nopeeta johki muualle. Oikeastaan tuon ottaisi ulkomaanreissuna, jossa tulee ohimennen tsekattua joku reunion. my wallet's fat and so is my head |
konehes 06.02.2007 19:30:30 | |
---|
Mä lähen todennäkösesti kavereitten kanssa tonne sakemannilandiaan, oli nyt sitten minkänäkönen reunionturhuus tahansa..lomailun kannalta ja sillee. Saksahan on yksi maailman vähiten kiinnostavista maista, joten sieltä on ponkastava nopeeta johki muualle. Oikeastaan tuon ottaisi ulkomaanreissuna, jossa tulee ohimennen tsekattua joku reunion. Hoho, jätkä esittää niinku olis ihan välinpitämätön koko asian suhteen..:D Oikeesti nytkin aivan täpinöissään. cherub with heavy metal machine |
jannu 06.02.2007 22:09:21 (muokattu 06.02.2007 22:09:49) | |
---|
Hoho, jätkä esittää niinku olis ihan välinpitämätön koko asian suhteen..:D Oikeesti nytkin aivan täpinöissään. Jep, selvästi on tukka revitty, kynnet syöty, vaipat vaihdettu ja kassit tyhjennetty jo moneen kertaan. ;D "Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke.
Start smoking today, be a ninja tomorrow!"
-Tompsi |
HaloOfFlies 07.02.2007 18:54:28 | |
---|
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
konehes 07.02.2007 21:09:37 | |
---|
cherub with heavy metal machine |
Mä olen aika varma että D'arcy ja James eivät ole mukana. Jos olisivat, niin kai ne heti alusta asti olisivat hehkutelleet että: "Smashing Pumpkins - alkuperäisellä kokoonpanolla!" Porukka olisi ihan täpinöissä ja odottaisi comebackia entistä enemmän. Panttaavat tietoa viimeiseen asti, ettei porukan mielenkiinto lopahda kun tulee tieto siitä että niillä on jotain ihan tuntemattomia tyyppejä bassossa ja toisessa kitarassa. Olisi nyt edes se Auf Der Maur siinä bassossa. It's a bittersweet symphony, this life |
jannu 08.02.2007 00:34:34 | |
---|
Onpa tympeä nimi levylle. Mahtaa musiikkikin olla "ajan hengen" mukaista. Mun mielestä tuo nimi taas on jotenkin ironinen veto. Ottaen huomioon, että bändi on erittäin harvoin urallaan ja kenties korkeintaan vahingossa osunut ajan henkeen. Pumpkins on suosituimmillaankin poikennut huomattavasti muusta kulloinkin pinnalla olleesta kamasta aika ratkaisevasti. "Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke.
-Tompsi |
konehes 08.02.2007 12:52:58 | |
---|
Mun mielestä tuo nimi taas on jotenkin ironinen veto. Ottaen huomioon, että bändi on erittäin harvoin urallaan ja kenties korkeintaan vahingossa osunut ajan henkeen. Pumpkins on suosituimmillaankin poikennut huomattavasti muusta kulloinkin pinnalla olleesta kamasta aika ratkaisevasti. No joo, tuota puolta en ajatellutkaan. Saksankielisestä sanasta tulee vaan aika negatiivisia mielleyhtymiä, kuten Rammstein ja Bowien Berlin-kauden b-puolet. cherub with heavy metal machine |
Stain 12.02.2007 10:58:34 (muokattu 12.02.2007 10:58:48) | |
---|
Ovat julkaisseet lisää keikkoja euroopassa. Portugalissa ja Italiassa tais ainakin olla muutama. It's a bittersweet symphony, this life |
Heavy Metal Machine 12.02.2007 11:57:18 | |
---|
Ovat julkaisseet lisää keikkoja euroopassa. Portugalissa ja Italiassa tais ainakin olla muutama. Näin on. Provissiin eivät sitten ainakaan tule, kun koko kyseinen viikonloppu on buukattuna. Vielä olis se Ruisrock pontetiaalisena vaihtoehtona? Hyvä idea laittaa uusi albumi ulos Smashing Pumpkins "fanipäivänä" :) HELSINGIN JOKERIT 1967 |
Stain 12.02.2007 13:44:51 | |
---|
Vielä olis se Ruisrock pontetiaalisena vaihtoehtona? Tämä olisi kyllä kova juttu.. It's a bittersweet symphony, this life |
Heavy Metal Machine 15.02.2007 00:15:11 | |
---|
HELSINGIN JOKERIT 1967 |
PJS 15.02.2007 12:49:43 | |
---|
En tiedä olenko joskus jotain missannut, vai onko tämä nyt sitten uutta Smashing Pumpkinsia: http://www.sendspace.com/file/ouai9a Oli mitä oli, mutta hyvältä ainakin kuulostaa! jees, noin demoksi. En tosin tollasesta välttämättä maksais jos tollasenaan olis levyllä...mut ihan kva biisi, vaikkei oliskaan mitään sen virallisepmaa "...et sutko sais partioasussa myymään jotain keksejä ja olis itse mummo, niin sitä puristelis sun poskia ja sanoi, että awwwww..." -Tomomi
Vali(s)tus |
konehes 15.02.2007 16:01:33 | |
---|
Ihan hyvä biisi, tuollasista kamaa odotin Billyn soololevynkin olevan silloin kun se oli vasta tekovaiheessa. Tuossa oli vähän tuollaista Adore-ajan b-puoli-meininkiä, mikä on tietysti vain hyvä asia. Voi tulisipa vaikka pääosin akustinen levy, eikä mitään paskarokkia. cherub with heavy metal machine |
Stain 16.02.2007 15:06:25 | |
---|
Joo, hyvä biisi oli tuo Valentine. Sehän jopa kuulosti ihan pumpkinseille :) It's a bittersweet symphony, this life |
jannu 17.02.2007 21:25:58 | |
---|
"Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke.
-Tompsi |