Aihe: Rectifier tuli thomannilta ja nyt syö miestä.
1 2 3 4 5
H.Corruption
07.02.2007 00:52:56
Aika älytöntä mäiskettä täytyy olla kuljetuksen, jos putket menee rikki. Oon tehny kestävyystestejä rikkinäisillä putkilla, päin seiniä heittelemällä en saanut putken lasia rikki ja vasarallakin piti lyödä useampi kerta enennkö hajosi.

Kaikki on sattumasta kiinni. Pääteputket on monessa vahvistimessa tuettu jousitetulla hupulla. Sopivassa kulmassa tuleva isku ja jouset hoitavat loput. Olin kerran roudaamassa yhtä bändiä ja basistin basso Marsu tuli alas kahden 412-kaapin päältä. Vahvistimelle ei tapahtunut mitään, muutamaa kolhua lukuunottamatta. Eikä se basisti edes huomannu koko tapahtumaa, ääni kun ei katkennut hetkeksikään.

Kestävyystestejä heittelemällä putkia seinille? Just joo.
Jucciz
07.02.2007 01:30:44
Eikä se basisti edes huomannu koko tapahtumaa

Tyypillinen basisti. Nuppi tippuu fullstackin päältä eikä mies edes tajua. :D
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
Focke Wulf
07.02.2007 01:47:28
kerran känni/suutuspäissäini pahoinpitelin charvelillani jcm900 sillee et nuppi tippu lattialle:)ei ollu aamulla mitää vikaa saundissa. kultainen -90 alku:)
Life is hard, then u die
joukov
07.02.2007 11:03:34
Ehkä oli parempi, ettei basisti huomannut nupin tippumista muuten olisi voinut käydä näin. Auts!

"Rock Star Supernova lost Jason Newsted after an accident that resulted in a torn anterior labrum in his left shoulder and a rotator cuff and bicep tear in the right. Newsted suffered the injuries while trying to catch a 90-lb bass head that had fallen from atop his amp. The combination of surgery and a lengthy rehab assignment could leave him sidelined for up to nine months."
Paul Stanley: Live To Win, KISS: KISSology The Ultimate KISS Collection Vol.1 1974 - 1977
Tympee Huttunen
07.02.2007 18:07:44
Ehkä oli parempi, ettei basisti huomannut nupin tippumista muuten olisi voinut käydä näin. Auts!

"Rock Star Supernova lost Jason Newsted after an accident that resulted in a torn anterior labrum in his left shoulder and a rotator cuff and bicep tear in the right. Newsted suffered the injuries while trying to catch a 90-lb bass head that had fallen from atop his amp. The combination of surgery and a lengthy rehab assignment could leave him sidelined for up to nine months."

En ole tuollaisesta kuullutkaan. Toivottavasti Jasonic pääsee kuntoon.

On kyllä aikoinen jööti tuo nuppi...
WinterMad
07.02.2007 18:39:12
On ties kuinka kauan, ainakin puoli vuotta.
Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä. Huoh?
Juustonaksu
07.02.2007 18:45:33 (muokattu 07.02.2007 18:46:01)
Tyypillinen basisti. Nuppi tippuu fullstackin päältä eikä mies edes tajua. :D

No enpä nyt sano. Yksissä sessioissa basistin fullstäkin ylempi skobe kaatui rumpalin lattiatomin päälle eikä rumpali tai basisti noteerannut koko hommaa ennenkuin rumpalin takoessa Ampegin pinoa sen Taman sijasta. :)

Edit: Miten voi typottaa noin lyhyen viestin.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Dropped C
07.02.2007 19:02:17
Heh. Tuliko Ampekista hyvät soundit? Tuossa jo reeniksellä kerettiin naureskelemaan että tapahtuuko kohta "Newstedit" kun siirreltiin bassostäkkiä jonka päällä oli Ampegin nuppi (tosin kitara sellainen).

Sanotaan itse asiaankin jotain. On se kumma jos ei noin kallista tavaraa tilattaessa saada hommaa toimimaan kunnolla. Itsellä on tosin Tompan roinut tullut aina ihan kunnossa lähipostiin saakka.
H.Corruption
08.02.2007 09:14:30
Ei siinä muuten mitään, mutta kun tätä asiaa ei minun kanssani ole sovittu.

Minä pysyn alkuperäisessä sopimuksessa. Siellä on joku sekaannus käynyt ilmeisesti, kun se oli tosiaan niiden mielestä "vaihtoon" lähössä, eikä käytettyä nuppia voi mennä uuteen tietenkään vaihtamaan. Olen siitä reilu kuukausi sitten sopinut thomannin kanssa, mutta nyt menee taas asiat vähän päin sellaisia asioita, joita en tässä rupea ilmoittelemaan.

Oletko muuten kokeillut vahvistinta että se toimii yleensä? Ne loput 2 tasuriputkea voi hyvin irroittaa ja kääntää takapanelin rectifier-kytkimen silicon asentoon. Jos sieltä on jotain mennäkseen se menee viimeistään kun kytket vahvistimen päälle.

Jos vahvistin toimii moitteetta pyydät vaan sen alkuperäisen sopparin mukaisen korvauksen, muutoin paluukuljetuksella korjaukseen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)