aikavaikea 19.10.2006 14:59:53 | |
---|
"No, minne siis mennään? Ei jauheta turhaa!" Sanoin: "Kemiin". Hän nauroi: "No, sehän vain käy." Osta täältä levyjä! |
2112 19.10.2006 15:06:57 | |
---|
Radio Helsinki on soittanut tota sinkku-biisiä aika paljon. Kuulostaa kyllä lupaavalta. |
aikavaikea 19.10.2006 15:48:01 | |
---|
Radio Helsinki on soittanut tota sinkku-biisiä aika paljon. Kuulostaa kyllä lupaavalta. No nyt vasta huomasin että tuon Herculeanin pysty kuuntelemaan ton Emin jukeboxin kautta. Hyvä biisi. Todellakin lupaavaa tavaraa. Kiva! "No, minne siis mennään? Ei jauheta turhaa!" Sanoin: "Kemiin". Hän nauroi: "No, sehän vain käy." Osta täältä levyjä! |
Planetist 19.10.2006 22:50:36 | |
---|
Kiinnostuin (tyhmästä nimestä huolimatta) luettuani Q:sta vertauksen Blurin 13-albumin herkempiin hetkiin. Oho, tulipa huono lause. Itse lehdessä ei mainittu muuta kuin Damon Albarnin mukanaolo mutta hitto, Paul Simonon tuli yllätyksenä. Itse kappaleeseen sitten petyinkin aikalailla, tulee mieleen juurikin tuo 13-levy mutta melkoisesti heikompana. Jos tästä tykkäätte niin suosittelen tutustumaan siihen, se on mestariteos. Sun pitää liata kätes vereen ja pitää sydämes puhtaana. |
aikavaikea 20.10.2006 09:17:54 | |
---|
(tyhmästä nimestä huolimatta) Mun ensireaktio oli nimen nähtyäni, että onkos tämä nyt taas joku Queen-coverprojekti. Kai siinä on sitten jotain niin nerokasta, ettei ymmärrä... :-) "No, minne siis mennään? Ei jauheta turhaa!" Sanoin: "Kemiin". Hän nauroi: "No, sehän vain käy." Osta täältä levyjä! |
Mechanizm 20.10.2006 09:55:55 | |
---|
Tyhmä nimi mutta hyvä biisi. Tykkäsin todella. "Computers in the future may weigh no more than one and a half tons."
-Popular Mechanics, 1949 |
Pannaanpa huomauttauttaen että tuolla saitilla on nyt paljon live-videoita ja muuta kivaa materiaalia. Ihan ok meininkiä, mutta jotenkin tämä ei nouse ihan lentoon. Kappaleet ovat niin paljon Albarnia että nimekäs rytmiryhmä tuntuu olevan jotenkin eksyksissä, varsinkin Tony Allen tuntuu monta kertaa olevan aika väärässä bändissä. Siis mitenkään miestä väheksymättä, tuo soittotyyli ei vaan aina sovi kappaleisiin kauhean hyvin. Toisaalta jollakin suoremmalla kaverilla tuo alkaisi jo kuullostaa liikaa Blurilta, no jaa. Summer in the city and winters in Miami |