Aihe: The Good, The Bad and The Queen
1
aikavaikea
19.10.2006 14:59:53
Siis mikä tämä on? Vahingossa törmäsin netissä, enkä ole täälläkään nähnyt juttua. Porukka on kyllä varsin kiinnostava. Albarn, Simonon, ym.

http://www.emi.fi/artistit/297/thegoodthebadandthequeen

http://www.thegoodthebadandthequeen.com/
"No, minne siis mennään? Ei jauheta turhaa!" Sanoin: "Kemiin". Hän nauroi: "No, sehän vain käy."

Osta täältä levyjä!
2112
19.10.2006 15:06:57
Radio Helsinki on soittanut tota sinkku-biisiä aika paljon.
Kuulostaa kyllä lupaavalta.
aikavaikea
19.10.2006 15:48:01
Radio Helsinki on soittanut tota sinkku-biisiä aika paljon.
Kuulostaa kyllä lupaavalta.

No nyt vasta huomasin että tuon Herculeanin pysty kuuntelemaan ton Emin jukeboxin kautta. Hyvä biisi. Todellakin lupaavaa tavaraa. Kiva!
"No, minne siis mennään? Ei jauheta turhaa!" Sanoin: "Kemiin". Hän nauroi: "No, sehän vain käy."

Osta täältä levyjä!
Planetist
19.10.2006 22:50:36
Kiinnostuin (tyhmästä nimestä huolimatta) luettuani Q:sta vertauksen Blurin 13-albumin herkempiin hetkiin. Oho, tulipa huono lause. Itse lehdessä ei mainittu muuta kuin Damon Albarnin mukanaolo mutta hitto, Paul Simonon tuli yllätyksenä.

Itse kappaleeseen sitten petyinkin aikalailla, tulee mieleen juurikin tuo 13-levy mutta melkoisesti heikompana. Jos tästä tykkäätte niin suosittelen tutustumaan siihen, se on mestariteos.
Sun pitää liata kätes vereen ja pitää sydämes puhtaana.
aikavaikea
20.10.2006 09:17:54
(tyhmästä nimestä huolimatta)

Mun ensireaktio oli nimen nähtyäni, että onkos tämä nyt taas joku Queen-coverprojekti. Kai siinä on sitten jotain niin nerokasta, ettei ymmärrä... :-)

Osta täältä levyjä!
Mechanizm
20.10.2006 09:55:55
Tyhmä nimi mutta hyvä biisi. Tykkäsin todella.
"Computers in the future may weigh no more than one and a half tons." -Popular Mechanics, 1949
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)