juhokoo 06.02.2007 22:37:46 (muokattu 07.02.2007 09:10:14) | |
---|
Pientä offaria mutta onko jonkun muun mielestä tää miesjuontaja ihan tajuttoman ärsyttävää seurattavaa? (pistetään nyt lievemmin ettei tule banaania) Ärsyttävä tapa puhua ja ootteko seuranneet miten se valtava suu käy? Lepattaa holtittomasti kuin mikäkin. *avautuminen loppu*
Mod. Huom: Rasistisista kommenteista jaettu jäähyjä ja kommentit poistettu. Seuraavista sitten muita toimenpiteitä. V.U.K #29 |
Rotuvaari 06.02.2007 23:02:10 (muokattu 07.02.2007 09:08:20) | |
---|
Ja sitten asiaakin. Itse en pidä ollenkaan juontotyylistä. Kirjakieli kuulostaa yleensä ihan tervetulleelta, mutta Toivola kuulostaisi puhuvan niin kuin pienelle lapselle puhutaan. Sinänsä vähän harmi, sillä olen saanut muuten sympaattisen kuvan kaverista kahden nähdyn haastiksen ja yhden luetun jälkeen. Tosin, ei se wannabe Conan Paasonen ollut paljoa parempi. En ehkä ole yhtä komea kuin Elvis, mutta elossa olemisestani kiistellään vähintään yhtä paljon. |
Sinap 06.02.2007 23:52:10 | |
---|
Tämäkin vielä! Kukapa olisi uskonut ulkoapäin kaverista?! Oi oi..voi voi..joutu repeämään..saat anan rasi stit! :D "Siinähän se tuubi on." |
Bonesaw 07.02.2007 07:47:21 | |
---|
Ja sitten asiaakin. Itse en pidä ollenkaan juontotyylistä. Kirjakieli kuulostaa yleensä ihan tervetulleelta, mutta Toivola kuulostaisi puhuvan niin kuin pienelle lapselle puhutaan. Sinänsä vähän harmi, sillä olen saanut muuten sympaattisen kuvan kaverista kahden nähdyn haastiksen ja yhden luetun jälkeen. Tosin, ei se wannabe Conan Paasonen ollut paljoa parempi. Jep. Musta se on ärsyttävää,kun SUUUU-AUUKEEAA-HIIRRVEEN-PAALLJJOONN-JAA-OONN-PAKKOOO-ARTIKULOIIDAAA-TOOLLEEE. Muuten ihan lupsakan tuntunen sälli,mutta ei se oikeen tätä klaaraa. Musta Paasonen oli paljon asiallisempi. Joo'o |
Anonymous-jazz 07.02.2007 07:49:22 | |
---|
Mulle tulee siitä Toivolasta mieleen Jorma Uotinen joka on palanut solariumissa. Kustavilainen tilaa olutta rahtina: "Milloin olut on kustavissa?" |
Sertzo S 07.02.2007 08:51:09 | |
---|
Olkaahan varovaisia kommenteissanne, ettei mene vain yli ja jäähyjä ala napsahtelemaan. Nimimerkki: Vasta jäähyltä palannut |
carlos 07.02.2007 10:09:27 | |
---|
Mulle tulee siitä Toivolasta mieleen Jorma Uotinen joka on palanut solariumissa. Ai saakeli :D Sanottakoon, että aika paikka Toivolalla kyllä on: omasta mielestäni Heikillä ja Ellenillä synkkas paljon paremmin, joten vaikeahan tuota Heikin paikkaa on täyttää. Ja Heikkihän on muutenki iha IHQ!11! Juontajista puheen ollen, Ellen on kaunis. Exoskeletal junction at the railroad delayed |
JOO100 07.02.2007 10:24:48 | |
---|
Musta Paasonen oli paljon asiallisempi. Eiku Jani on musta. Jöö |
Kampela77 07.02.2007 10:29:14 | |
---|
Eiku Jani on musta. Ruskea se on. Paasonen oli vaaleanpunainen. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
W4R 07.02.2007 10:37:10 | |
---|
Paasonen on asiallisempi, onhan hän soittanut omien sanojensa mukaan mm. progressiivista deathmetallia. :) "Today the only voice of reason would have to be the sound of the soup of the season hitting ground" -D. Gildenlöw |
Feggy 07.02.2007 11:03:32 | |
---|
Musta Toivola on parhaita miesjuontajia vuosiin. Asiallinen, sympaattinen ja pätevä. Jokikunnas on sen sijaan ihan karsea ja rasittava. |
oizo 07.02.2007 12:03:57 | |
---|
Tuli vaan mieleen, että näinköhän Heikki kieltäytyi idols-pestistä, koska kuvitteli pääsevänsä juontamaan Suomen euroviisuja. En tiedä.. Mutta mun mielestä on harmi, ettei Heikkiä nyt sitten nähdä kummassakaan ohjelmassa. Hyvä ja hauska juontaja. sattuuhan näitä |
kyseinen 07.02.2007 12:10:57 (muokattu 07.02.2007 12:12:04) | |
---|
Musta Toivola on parhaita miesjuontajia vuosiin. Asiallinen, sympaattinen ja pätevä. Jokikunnas on sen sijaan ihan karsea ja rasittava. Kai aiempina vuosina katselit Idolsia myös? Jokikunnas & Paasonen sai ihan hauskaa läppää keskenään aikaan (paljon hauskempaa kuin Pelkonen & Paasonen). Jokikunnas & Toivola oli ihan tuhoon tuomittu kombo jo syntyessään. Niin, asiallisuus on ihan ok, mutta en tiedä, onko Idolsissa tarvetta asiallisuudelle juurikaan. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Kai aiempina vuosina katselit Idolsia myös? Jokikunnas & Paasonen sai ihan hauskaa läppää keskenään aikaan (paljon hauskempaa kuin Pelkonen & Paasonen). Jokikunnas & Toivola oli ihan tuhoon tuomittu kombo jo syntyessään. Voipi olla, Jokikunnas sitten vaan hevon tuuttiin ja tilalle vaikka jompikumpi Khalifoista! Mulle mieluummin asiallisuutta kuin päätöntä löpinää ja tekopirteyttä. Mut mä oonkin keski-ikäinen tylsimys. |
Notefix 07.02.2007 12:19:10 | |
---|
Voipi olla, Jokikunnas sitten vaan hevon tuuttiin ja tilalle vaikka jompikumpi Khalifoista! Mulle mieluummin asiallisuutta kuin päätöntä löpinää ja tekopirteyttä. Samoilla linjoilla...alkaa jo tympiä toi nykyisen median pakkopaskanjauhanta. "Layers of layers of shit!" |
Mika Antero 07.02.2007 12:25:20 | |
---|
Samoilla linjoilla...alkaa jo tympiä toi nykyisen median pakkopaskanjauhanta. Paskanjauhantakulttuurin multihuipentuma taitaa olla tuo Idols extra. Täysin järjetöntä tuubaa, jonka rinnalla YleX:n ohjelmat ja "toimittajat" alkavat vaikuttaa melkein siedettäviltä. |
Lennu 07.02.2007 13:42:41 | |
---|
Samoilla linjoilla...alkaa jo tympiä toi nykyisen median pakkopaskanjauhanta. Totta. Leena Kaskela ja Arvi Lind telkkariin. - onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä?
- riippuu vähän mitä juo. |
A.Starving 07.02.2007 14:09:12 | |
---|
Paskanjauhantakulttuurin multihuipentuma oli Kymppitonni-ohjelma joka tunki jokaiseen olohuoneeseen vähintään joka toinen päivä n. 20 vuoden ajan. Eikä siinä mun mielestä mitään vikaa. Paskanjauhantaohjelmat on mitä on ja kyllä ne mun mielestä puolustaa paikkansa kun ne ei yritäkään olla mitään muuta. Paljon pahempia on jotkut Hytönen/Stiller Talkshowt, jotka ei tiedä mitä ne yrittää olla. Kökköä huumoria, ja haastatteluja jotka yrittää olla samalla vakavia ja viihteelllisiä, ja loppupeleissä ne on just sitä turhinta paskanjauhantaa mitä telkkarista voi edes tulla. "Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling." |
Mika Antero 07.02.2007 14:14:21 | |
---|
oli Kymppitonni-ohjelma joka tunki jokaiseen olohuoneeseen vähintään joka toinen päivä n. 20 vuoden ajan. Sen ohjelman ansiosta kuitenkin suuri yleisö hoksasi, että Juice-vainaa oli sanavalmis ja hoksaavainen kaveri... Olen tod.näk. samaa mieltä tuosta Stiller-Hytös -showsta, mutta varmaa en uskalla sanoa, koska en enää vuosikausiin ole sietänyt katsoa kummankaan hepun ohjelmia hetkeäkään. Tämä näin lievästi aiheen ohi mennen. |
Jormaz 07.02.2007 14:18:25 | |
---|
Sanottakoon, että aika paikka Toivolalla kyllä on: omasta mielestäni Heikillä ja Ellenillä synkkas paljon paremmin Kyllähän se toimi kun niiden välillä oli jotain jännitettä. Nyt ei oo jännitettä kun kaikki tietää ettei Toivola ajattele Ellenistä silleen u know. Paasonenhan tilitti tuossa Poussan ohjelmassa miten se on ihan täynnä juontohommia, onkohan ne sitten pamput ollu sitä mieltä että älä poika juonna jos ei kiinnosta. Miees... |