leksi-B 06.02.2007 15:26:56 (muokattu 06.02.2007 15:33:32) | |
---|
aattelin et täälä voitas tietää.. eikö toi warwickin profet 5.1 sovikko 4 ja 8 ohm? vai onko se pelkkä 4 ohm? -ja lisäks mitkä elementit tuossa warwickin 2x 10" kaapissa PRO sarjaa Jos et soita ni et opi! |
Kieppi 06.02.2007 15:48:08 | |
---|
aattelin et täälä voitas tietää.. eikö toi warwickin profet 5.1 sovikko 4 ja 8 ohm? vai onko se pelkkä 4 ohm? -ja lisäks mitkä elementit tuossa warwickin 2x 10" kaapissa PRO sarjaa Sopii 8 ja 4 ohmiin. Miksei 16:eenkin, mutta EI 2:een. Jotkut Eminencen tekemät elementit niissä on kaikissa, paitsi 115 Prossa, jossa on Fanen elementti. Kalamies #10 >-)))>. "Musiikki on harrastuksista paras, mutta onneksi vain harrastus." -Artzie- |
leksi-B 06.02.2007 20:07:46 | |
---|
Sopii 8 ja 4 ohmiin. Miksei 16:eenkin, mutta EI 2:een. Jotkut Eminencen tekemät elementit niissä on kaikissa, paitsi 115 Prossa, jossa on Fanen elementti. Selvä kiitoksia tää autto paljo.. mutta sielä takanahan ei ole mitää ohm kytkitä et se sitte se nuppi päättää itte ohminsa sopivaksi Jos et soita ni et opi! |
no.. liitytään.. profet IV tuli hommattua. ei kyllä maailman kauneni, siis ulkonäyltään, kunnoltaan loistava.. mutta toimii. |
Kieppi 07.02.2007 11:42:47 | |
---|
Selvä kiitoksia tää autto paljo.. mutta sielä takanahan ei ole mitää ohm kytkitä et se sitte se nuppi päättää itte ohminsa sopivaksi Juu eipä mtn. Juuri niin trankkunupit tekevät, putkinubeksissa sitten on impedanssivalitsimet. Kalamies #10 >-)))>. "Musiikki on harrastuksista paras, mutta onneksi vain harrastus." -Artzie- |
leksi-B 07.02.2007 19:54:33 | |
---|
Juu eipä mtn. Juuri niin trankkunupit tekevät, putkinubeksissa sitten on impedanssivalitsimet. Noniin.. :D mähän tiedän jo kohta kaiken :P Jos et soita ni et opi! |
joukov 11.02.2007 19:06:09 | |
---|
Liityn klubiin Dolphin Pro I Customilla. Kuva löytyy nimimerkin takaa. Paul Stanley: Live To Win, KISS: KISSology The Ultimate KISS Collection Vol.1 1974 - 1977 |
mr.bungle 11.02.2007 20:25:01 (muokattu 11.02.2007 20:25:17) | |
---|
Liityn klubiin Dolphin Pro I Customilla. Kuva löytyy nimimerkin takaa. Dolphin on kyllä parasta muotoilua Warwickilta. On muuten vasta toinen Warre, jossa näen Bartolinin tupla-humbuckerit mun Streamer Stage 2:n lisäks. Varmaan pitkälle samanlainen saundimaailma meidän bassoissa, ja jos näin on niin oot tehny perkeleen kovan löydön :) bassolla hanuriin |
Incarnation 11.02.2007 22:08:25 | |
---|
Liityn klubiin Dolphin Pro I Customilla. Kuva löytyy nimimerkin takaa. Hieno delfiini on! Onko antaa vähän lisäinfoa tuosta? "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
Dropped C 11.02.2007 22:30:20 | |
---|
Päivittelempä tänne kokemuksiani Warren kamoista. Elikkäs Warren Profet 3.2 nuppi ja 410 Pro kaappi eivät ole niin muhjuisen kuuloisia kun olen monta kertaa täällä väittänyt. Muhjuisuus johtui pääasiassa Ibanez:n EDB-500 bassosta. Mutta kun ei ollut toista passoa reeniksellä mihkä verrata, nyt on. Erittäin neutraalin ja kliinisen kuuloinen toi Profet on, rokkia soundia siitä ei millään saa ulos ilman etusta. |
jvakeva 11.02.2007 23:26:17 | |
---|
Päivittelempä tänne kokemuksiani Warren kamoista. Elikkäs Warren Profet 3.2 nuppi ja 410 Pro kaappi eivät ole niin muhjuisen kuuloisia kun olen monta kertaa täällä väittänyt. Muhjuisuus johtui pääasiassa Ibanez:n EDB-500 bassosta. Mutta kun ei ollut toista passoa reeniksellä mihkä verrata, nyt on. Erittäin neutraalin ja kliinisen kuuloinen toi Profet on, rokkia soundia siitä ei millään saa ulos ilman etusta. taitaa tuo koko ibanezin edb-sarja olla ihan perseestä.. itellä 300:N ,, oon jo pari kertaa meinannu tehä siitä polttopuita, ei se kelpaa ees reenibassoksi.. tai muuten soittointo kyllä loppuu hyvin äkkiä. |
pardy 11.02.2007 23:34:56 | |
---|
taitaa tuo koko ibanezin edb-sarja olla ihan perseestä.. itellä 300:N ,, oon jo pari kertaa meinannu tehä siitä polttopuita, ei se kelpaa ees reenibassoksi.. tai muuten soittointo kyllä loppuu hyvin äkkiä. Valitettavasti siitä ei ole edes polttopuiksi, koska siinä on body sellasta muovin tapaista luthitea. |
Dropped C 11.02.2007 23:36:56 | |
---|
Aika vaikee tehä polttopuita tuosta Ibasta, kun se ei ole puusta tehty. Muuten ihan hyvä idea. Oli Warren vahvistinosaston soundi kyllä ihan eri mualmasta kun Kipsonin passolla soittelin. (Toki soundia paransi vielä EBS:n ValveDrive, sillä saa Profetinkin murisemaan sillä oikealla tavalla). |
jvakeva 11.02.2007 23:37:24 (muokattu 11.02.2007 23:38:34) | |
---|
Valitettavasti siitä ei ole edes polttopuiksi, koska siinä on body sellasta muovin tapaista luthitea. kyllä se laminaatin, lastulevyn ja muun rojun seassa palaa ihan hyvin. :) mutta muusta ko. basso ei multa saa kehuja, kun että on helppo soitaa, vaikka ei sille soittamiselle mitään vastinetta saakkaan,, kun ei soi, niin ei soi. ja vielä nolona tarvii myöntää että 7vuotta ko. paskalla soittelin. |
joukov 12.02.2007 01:55:42 | |
---|
Hieno delfiini on! Onko antaa vähän lisäinfoa tuosta? Mitä haluat tietää? Kesällä '96 Saksassa valmistettu, messinkisatula, neckthru tietenkin, nykyisiä Warreja hiukan ohuempi kaula, Bartolinin Soapbarit, D-tuner, lakkapinta, aikaisemmin 18 voltin elektroniikka - nyt 9 voltilla, makein basso mitä maa päällään kantaa. :) Paul Stanley: Live To Win, KISS: KISSology The Ultimate KISS Collection Vol.1 1974 - 1977 |
Incarnation 12.02.2007 14:21:16 | |
---|
Voi jumaleipä unskelotti! Oot sitten myymässä Warrees. Miksi ihmeessä? Mä voisin vaikka adoptoida sen... ihan ilman korvausta ja elatusmaksuja. :D "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
balzary 12.02.2007 15:49:53 | |
---|
Voi jumaleipä unskelotti! Oot sitten myymässä Warrees. Miksi ihmeessä? Toi Streamer on kyllä paras Warwick millä oon soittanu, taalat vaan jonoon :) |
absqua 12.02.2007 16:22:33 | |
---|
Toi Streamer on kyllä paras Warwick millä oon soittanu, taalat vaan jonoon :) PLus että se on warwickiksi hemmetin hieno. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Jesus Muerte 12.02.2007 21:14:07 (muokattu 12.02.2007 21:20:07) | |
---|
Muhjuisuus johtui pääasiassa Ibanez:n EDB-500 bassosta. Mutta kun ei ollut toista passoa reeniksellä mihkä verrata, nyt on. Mulla oli EDB-600 aikoinaan, eikä siitä kyllä sellaista selkeän erottuvaa soundia saanut millään. Eräässä räppiprojektissa soitin hyvin tyytyväisenä ko. bassolla, mutta metallihommissa ei ollut mitään toivoa saada sitä erottumaan särökitaroiden ja rumpujen alta. Vahvistimena oli kuitenkin vielä Trace-Elliot, joka ei sekään ole ihan sieltä muhjuisimmasta päästä ominaissoundiltaan. Edit: Yhteenvetona toteaisin siis, että luthite on paskaa. Muistanko muuten väärin, vai ovatko nuo EDB-sarjan bassot nykyään ihan rehellistä puuta? Edit2: Tarkistin: "New bass making technologies allow the EDB's player-friendly ergonomic shape to be affordably rendered in ash, maple or basswood for rich organic tones." |
Incarnation 12.02.2007 21:18:46 | |
---|
Toi Streamer on kyllä paras Warwick millä oon soittanu, taalat vaan jonoon :) Hmmm... Katsotaas: Tarvetta? - on Kiinnostusta? - on GAS? - on Rahaa - nej nej nej Ei voi siis muuta kuin itkeä ja katsoa kun joku toinen vie tanssiaisten kauneimman leidin nenän edestä... :( "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |