Ou Zei 13.12.2003 17:45:07 | |
---|
Eli kyseessähän on nyt Metallican tuleva keikka. Mutta koska liput tulevat myyntiin jo maanantaina niin aihe on erittäin ajankohtainen. Niin, siis ovatko nuo A-katsomon liput (59€) jotenkin "parempia" kuin kentän (56€)? Vai mistä moinen hintaero? Onko siellä joku baari/kioski A-katsomossa vai häh? Maalaisjärjellä ajateltuna (ja siis hinnan mukaan) A-katsomo olisi "parempi" kuin kenttä, mutta miksi? Ei millään viittis enää maanantaina arpoa tiskillä että minne lippunsa ostaa.. "Don't do what you think you should do - do what you wanna do" DREAMS (THEY NEVER END) |
Bonham 13.12.2003 17:47:25 | |
---|
Katos pään päällä... jos vaikka sataa... esteetön näkyvyys... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
outo_O 13.12.2003 17:52:35 | |
---|
tuli mieleen vitsi.. terassilla istuva mies sanoi kaverilleensa: katos katos katos B L A C K E N E D ! ! ! |
Ou Zei 14.12.2003 20:23:39 | |
---|
No olipas tästä nyt paljon apua. Arvotaan sitten tiskillä... "Don't do what you think you should do - do what you wanna do" DREAMS (THEY NEVER END) |
Bonham 14.12.2003 20:24:39 | |
---|
No olipas tästä nyt paljon apua. Arvotaan sitten tiskillä... Niin, mitä muuta eroa sillä paikalla ei ole, kuin nuo mainitsemani... mitähän muuta kaipaat? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Dena666 14.12.2003 20:25:01 | |
---|
A-Katsomossa on sateensuoja ja hyvä näkyvyys. Tuo sadesuoja tuo hintaa lisää. Minulla on liput A-Katsomoon jo nyt! Sputnik, sanoi ryssä kun ilmapallon näki... |
nappo 16.12.2003 14:19:12 (muokattu 16.12.2003 14:20:30) | |
---|
Jep, A-katsomoon ei sada sisään ja sieltä näkeekin kohtalaisen hyvin.(jos muistaa ottaa kiikarit mukaan) Niin, ja lyhyt matka baariin! =) MUTTA: Kesällä olin tsiigaamassa Bruce Springsteeniä stadikalla juuri A-katsomossa ja soundit oli TODELLA paskat. Jos asia on jatkossakin näin, en suosittele ketään valitsemaan A-katsomoa. Jos Bruce vetää soundit tukkoon, niin mitenhän tuollainen hieman möyryävämpi musiikki... Itsellä liput kentälle. Ou jeah! edit:typo |
PekkaRii 16.12.2003 14:38:09 (muokattu 16.12.2003 14:41:23) | |
---|
MUTTA: Kesällä olin tsiigaamassa Bruce Springsteeniä stadikalla juuri A-katsomossa ja soundit oli TODELLA paskat. Jos asia on jatkossakin näin, en suosittele ketään valitsemaan A-katsomoa. Jos Bruce vetää soundit tukkoon, niin mitenhän tuollainen hieman möyryävämpi musiikki... AIVAN: olin kesällä katsomassa Rolling Stonesia A-katsomosta. Olihan se kiva kun oli omat sisäänkäynnit ja lyhyet jonot hodariständeille, mutta paikat oli aika ylhäällä A-katsomossa, sen lipan alla syvällä. Saundit oli aika heikot. Rummut soi miten soi ja basso puuroutui jne. A-katsomoon ei kannata mennä kuin sinne alavaiheille. Se lippa häiritsee aika pahasti ja tosiaan niillä ylimmillä riveillä ei näe edes lavan yläreunaa tai ilotulituksia. Niistä paikoista ei kyllä maksa hullukaan, onneksi ei ollut omia rahoja pelissä kun olin Stonesia katsomassa Harmittaa faijankin puolesta, mutta niistä A-katsomon yläriveistä ei kyllä saisi koko hintaa ottaa. "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
Ou Zei 16.12.2003 16:27:30 | |
---|
No nyt sen kerroitte! Eikö oo jo vähän myöhästä? Nooh, onneksi on liput kentälle... "Don't do what you think you should do - do what you wanna do" DREAMS (THEY NEVER END) |
No nyt sen kerroitte! Eikö oo jo vähän myöhästä? Nooh, onneksi on liput kentälle... Oli tää muusikoivien netti nurin, tai ainaskaan mä en tänne päässy ineen..... "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
Pelsi 16.12.2003 17:07:31 | |
---|
Onkos D-katsomossa sateensuojaa? "Kaunis kuori paskan peittää." |
Halenism 16.12.2003 17:45:29 | |
---|
Onkos D-katsomossa sateensuojaa? Ei pitäisi olla.. Pah... |
kkeppana 16.12.2003 19:04:03 | |
---|
Noniin, mulla on riville 23 lippu tonne A-katsomoon (kun en enää muualle saanu). Ei kai toi 23 ole siellä ylhäällä? perkele... I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
Alesis 16.12.2003 19:05:27 | |
---|
Noniin, mulla on riville 23 lippu tonne A-katsomoon (kun en enää muualle saanu). Ei kai toi 23 ole siellä ylhäällä? perkele... ai prkl, sama rivi. Niin, onko se nyt siellä perseessä mistä ei ole toivoakaan nähdä mitään? Life is life |
PekkaRii 16.12.2003 19:24:57 | |
---|
ai prkl, sama rivi. Niin, onko se nyt siellä perseessä mistä ei ole toivoakaan nähdä mitään? Enpä osaa sanoa, en muista monennella rivillä olin Stonesia kurkkimassa. Mun takana oli ehkä n.5 riviä penkkejä, eli mä olin aika ylhäällä. "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
Pelsi 16.12.2003 23:02:28 | |
---|
Ei pitäisi olla.. Ai saatana. No, sitten ei parane sataa vettä. "Kaunis kuori paskan peittää." |
JulGubbe 16.12.2003 23:04:12 | |
---|
Ei kai toi 23 ole siellä ylhäällä? perkele... No sieltähän on hyvä näkyvyys viroon. I would've gotten away with
it too, if it hadn't been for those pescy kids and that dog! |
PekkaRii 17.12.2003 10:17:22 (muokattu 17.12.2003 10:18:08) | |
---|
Tässä kyllä rupeaa olemaan vahvoja huhuja siittä, että Metallica rahtaa jotain ihan tavanomaisesta poikkeavaa lavarakennelmaa Stadikalle. Ilmeisesti lava tullee olemaan keskellä kenttää. Samallai kuin 1996 jäähallissa, mutta tietysti isompi. Että kaikkialta pitäisi nähdä. Voit sitten samalla seurailla Suomenlahden laivaliikennettä. ;) "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |