föödel 06.02.2007 15:23:09 | |
---|
No mitäs olette mieltä tämmösestä ratkaisusta: Vox ad100vth + cab = 600e thomannilla Schecter C-1 classic = 800e PPC nettikaupassa (tietääkseni toimituskulut n. 50e ja tulee ovelle) Tollanen olisi siis mielessä. Voxi lähinnä siksi että en kaipaa mitään pedaaleja sotkemaan nurkkia, ja noi mallinnukset ja sisäänrakennetut efektit on noissa voxeissa kai yksiä parhaimmista. Lisäksi niissä saa sen tehokkuuden pudotettua (100w, 50w, 30w, 15w ja 1w) eli olisi loistava omaan tarkoitukseen, eli kotiin ja bändiin. roudaamista tulee mutta siinähän patti vaan kasvaa Schecter C-1 classic on 800e kitaraksi varmaan yksi parhaimmista. Sitä sinistä mallia olen katellut. On kaunis, hienot inlayt, mikit varsin laadukkaat (SD Jb/jazz) ja neck-thru muistaakseni. Kertokaa olisiko tämä oiva ratkaisu sellaseen 1500e budjettiin? |
Troitek 06.02.2007 15:30:08 | |
---|
Tämänki kysymyksen oisit varmaan voinu laittaa noitten lukuisten vanhojen topiccies perään. Ja haku on aika kova sana. En oo tarkistanu mut uskosin et noistakin löytyy sillä ihan reilusti tietoa. Tälläne vittuilu tähän alkuu. |
battery 06.02.2007 15:30:40 | |
---|
kuullostaa ihan ok setiltä. Kitaran kuitenkin ostaisin liikkeestä. eihän tuota voi tietää postista, että mikä risu sieltä tulee?? tuolla 800eurolla saa jo käytettyä gibsonia, eri asia sitten mitkä kriteerit tossa kitarassa ratkaisee. You cant always get what ya want, youll get what you need like.. |
Oletko kokeillut tuota Schecteriä? Jos et niin ei mitään järkeä ostaa tuon hintaista kitaraa uutena, käytetyt tietty erikseen kun saa usein omansa pois. Minulle ei esim. nuo Schectereiden kapeat satulat toimi enää juuri lainkaan kun on hevikepeillä tottunut soittelemaan. 'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä |
Werde 06.02.2007 15:34:29 | |
---|
tuolla 800eurolla saa jo käytettyä gibsonia, eri asia sitten mitkä kriteerit tossa kitarassa ratkaisee. Tähän on kyllä pakko sanoa, että tuossa Schecterissä on paljon enemmän kitaraa kuin studiossa (sitä kai hait) samaan hintaan. 'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä |
Rakoni 06.02.2007 19:28:01 | |
---|
Nuo halvemmat Valvetronixit ovat kyllä siitä kettumaisia, että niissä ei ole kuin kaksi muistipaikkaa ja erittäin rajoitetusti efektiyhdistelmiä. Ostaisin ehdottomasti itse kalliimpaa sarjaa olevan pelin. Schecterin saa about samaan hintaan ihan Suomestakin. Makuasioista ei voi kiistellä mutta mä olen aina oikeassa. |
Thanatopsis 06.02.2007 19:52:56 | |
---|
Perustelit ostoksesi aika hyvin itse jo heti alkuviestissä. Farewell happy fields.
Where joy forever dwells. |
McNulty 06.02.2007 21:38:12 | |
---|
No mitäs olette mieltä tämmösestä ratkaisusta: Vox ad100vth + cab = 600e thomannilla Schecter C-1 classic = 800e PPC nettikaupassa (tietääkseni toimituskulut n. 50e ja tulee ovelle) Tollanen olisi siis mielessä. Voxi lähinnä siksi että en kaipaa mitään pedaaleja sotkemaan nurkkia, ja noi mallinnukset ja sisäänrakennetut efektit on noissa voxeissa kai yksiä parhaimmista. Lisäksi niissä saa sen tehokkuuden pudotettua (100w, 50w, 30w, 15w ja 1w) eli olisi loistava omaan tarkoitukseen, eli kotiin ja bändiin. roudaamista tulee mutta siinähän patti vaan kasvaa Schecter C-1 classic on 800e kitaraksi varmaan yksi parhaimmista. Sitä sinistä mallia olen katellut. On kaunis, hienot inlayt, mikit varsin laadukkaat (SD Jb/jazz) ja neck-thru muistaakseni. Kertokaa olisiko tämä oiva ratkaisu sellaseen 1500e budjettiin? Hyvä ja monipuolinen setti... Suosittelen kuitenkin että testaat laitteet ennenkö ostat. Ihan vain siksi, että tiedät mitä saat ja ettei tule ylläreitä. Jos et ole koskaan testannut C-1 Classicia, niin varmista ainakin että kaulaprofiili sopii siun lapaseen ja että Voxissa on sinua miellyttävät perussoundit kohdallaan. Uskallan kuitenkin väittää että tuolla satsilla rökität kalliimpia halfstackeja ja skeboja... jollei muuten niin ainakin monipuolisuudessa. Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! |
Juustonaksu 06.02.2007 21:41:20 | |
---|
Toitotan edelleen, että jos kaipaat suht monipuolista vaffaria eikä se half stack ole pakko olla niin Edition Tubea testaamaan, mars! :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |