Aihe: Converset
1 2 3 4 5 6 7 8 918 19 20 21 22
zookiejoe
09.08.2005 10:08:56
Oikeesti mun mielestä Converset on cool, varsinkin yhdistettynä mustaan nahkatakkiin ja farmarihousuihin.

Pakko kompata heinosen poikaa, ramolook rulez!

Toin jenkeistä mustat All Star high topit kun Dallasissa käväsin ja tarttee varmaan ostaa seuraavankin kerran.
Siellä oli siiloin sellaset mustat, missä oli punaset saumat, mutta niistä ei löytyny kokoa...harmin paikka. Olivat paremman näköset kun noi mustat valkosella anturalla
-= Verba volant , scripta manent =- = Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy =
tigrushka
09.08.2005 12:24:17 (muokattu 09.08.2005 14:34:16)
Converset ovat klassikko! Ekat olivat täysmustat Chuck Taylor Classicit, viime kesänä bongasin Stockan alesta nahkaiset pitkävartiset armeijanvihreät.

Pakko kompata heinosen poikaa, ramolook rulez!

Ramonesit eivät muuten käyttäneet Converseja vaan Sperry tai Keds-merkkisiä tossuja:
http://www.rockometer.com/ramones/equipment/shoes76.html
http://207.236.61.38/MainServer/ite … 4000.jpg?2005__7__2__7__34__31__703
http://www.keds.com/images/us/local/products/detail/MF14935.JPG
I got stripes ^..^
HC-Audio
15.08.2005 12:07:22

Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin". Kalamies #18 >-)))>
zookiejoe
17.08.2005 14:10:33
Ramonesit eivät muuten käyttäneet Converseja vaan Sperry tai Keds-merkkisiä tossuja

Kyllä ramot käytti chukkejakin eikä vain sperryjä.
-= Verba volant , scripta manent =- = Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy =
tigrushka
17.08.2005 21:34:53
Kyllä ramot käytti chukkejakin eikä vain sperryjä.

Ehkä joskus myöhemmin mutta alkuaikojen kuvissa niitä ei kyllä näy.
I got stripes ^..^
herlevi
27.08.2005 12:26:37
meikä hommas viime kesänä jotkut kopiot, tuli ekana iltana pohjaan reikä.....talvella ostin Converset ja hyvin on kestäneet. Vituttaa vaan ku menin kouluun nyt syksyllä ja jokainen oli hankkinu samalaiset!!!!!!JESH
Roitto
27.08.2005 14:48:58
Nyt tuli uudet converset taloon. Vanhat kokomustat eli hikiset ja haisevat sano YYA-sopimuksen irti ja tilalle tuli nahkaset Peace mallin edustajat eli tälläset: http://www.converse.com/zproductdet … ubcatid=3&zgenid=&sku=1Q087
Kaikki edellämainittu ei välttämättä tapahdu kronologisessa järjestyksessä
rheinone
29.08.2005 16:57:40
Nyt tuli uudet converset taloon. Vanhat kokomustat eli hikiset ja haisevat sano YYA-sopimuksen irti ja tilalle tuli nahkaset Peace mallin edustajat eli tälläset: http://www.converse.com/zproductdet … ubcatid=3&zgenid=&sku=1Q087

Aivan saatanan siistit!
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Kosminen
29.08.2005 19:25:03

Punaset Converset löytyy. Hyvät rumpukengät ku on ohut pohja ja hyvä tuntuma maahan, mutta ei näitä kävelyyn oo tarkotettu, vaikka onki aivan törkeen rokit :) Lättäpohja ja kangasriekaleet..
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))>
dictatorsh*t
29.08.2005 19:52:31
Punaset Converset löytyy.
Munla kans. Mustien lisäksi.

Hyvät rumpukengät ku on ohut pohja ja hyvä tuntuma maahan
Totta, niin totta. Enää muilla kengillä rumpujen kanssa sählääkään.

Lättäpohja ja kangasriekaleet..
Sukat joissa nauhat ja kumipohjat.
Hell-o to all of your swinging parts!
Ze Kink
30.08.2005 23:08:27
Punaset Converset löytyy.
Samoin.

Hyvät rumpukengät ku on ohut pohja ja hyvä tuntuma maahan,
Kyllä, aivan uusi tatsi verrattuna vanhoihin hikisiin ja haiseviin ja kuluneisiin DC:n skeittikenkiin.

mutta ei näitä kävelyyn oo tarkotettu, vaikka onki aivan törkeen rokit :) Lättäpohja ja kangasriekaleet..
Jep, harmittavaa. Voisin kuitenkin ostaa vielä toisetkin kun nuo punaset menee paskaksi, kyllä kai siihen niillä kävelemiseen tottuu.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
pliksu
01.09.2005 13:21:52
Kaikkihan tietää nämä Converset?

http://www.staugustine.com/images/012301/converse.jpg

Mitä mieltä olette? Omistatteko? Näkyykö monilla tutuilla?

Hyvät kengät, toisin kuin monet halpisversiot, nämä kestää. Pari kesää oon näillä talsinu aika reippaastikin ja ainoastaan kantapään puoli pohjasta alkaa olla melko slicksi. Tosi mukavat pitää ja ehdottomasti lempikengät. Joo, omistan. Semmosia tuttuja en juuri omista, joilla Converseja olisi. Katukuvassa kyllä näkyy kaikenmaailman peikkotytöillä, mikä vähän rassaa.
Loppu hyvin, kaikki hyvin, niin Katilla kuin Ortesillakin. Ja tietysti Leenalla ja Simolla, sekä heidän esikoisellaan. >-)))> #13
McNulty
05.02.2007 15:15:15
Huom! Olet kirjoittamassa yli 522 päivää vanhaan ketjuun!

Niinpä teen, kun en jaksa uutta threadia aloittaa... aiheesta kun on jo kaluttu!
Mistäpä sitä nykyään löytää Conversen tennareita? Itselleni ei ole vastaan tullut... onko joku pomminvarma nettikauppa tai (m)urheiluliike josta Converseja löytää?

Kertokaapa... edelliset alkaa olla loppu ja tästä käpykylästä en ole löytänyt vielä seuraajia. Tampereelta tai stadista mestoja joista poistaa Convehdit?
Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth!
brn2sk8
05.02.2007 15:58:58
Yhdet yleisimmistä kengistä joita nykysin näkee... Ensi askel tähän nykyiseen teinipunkhenkeen on se että ostetaan topsportista tommoset, H&M:stä pillirakut ja rikotaan niistä polvet, raitapaita, värjätään tukka mustaks ja kuunnellaan himiä tai blink182... Sit ollaan officially punk... Tietenkään en tuomitse kenkiä, olen nähnyt muillakin kuin teiniprinsessoilla noita, joten siis ostakaa vaan ihan vapaasti.. Se vaan jotenkin on mun mielestä ihan mielettömän hauskaa kun on semmosia joista vaan näkyy niin selvästi läpi :)

Ite en oo ikinä varsitennareita ostanu enkä pitäny, turvaudun aina skedekenkiin...
Ei kiitos, ei enää viinaa minulle...
McNulty
06.02.2007 13:01:51 (muokattu 06.02.2007 13:03:00)
Yhdet yleisimmistä kengistä joita nykysin näkee... Ensi askel tähän nykyiseen teinipunkhenkeen on se että ostetaan topsportista tommoset, H&M:stä pillirakut ja rikotaan niistä polvet, raitapaita, värjätään tukka mustaks ja kuunnellaan himiä tai blink182... Sit ollaan officially punk... Tietenkään en tuomitse kenkiä, olen nähnyt muillakin kuin teiniprinsessoilla noita, joten siis ostakaa vaan ihan vapaasti.. Se vaan jotenkin on mun mielestä ihan mielettömän hauskaa kun on semmosia joista vaan näkyy niin selvästi läpi :)

Ite en oo ikinä varsitennareita ostanu enkä pitäny, turvaudun aina skedekenkiin...

Jees, löysinpä minäkin eilen urheiluliikkeestä Conversen kenkiä sitten kun metsästämään lähdin. Oisko ollut Sportia vaiko Top Sport juurikin.

Ja turha pelätä... en minä käytä pillifarkkuja saatika kuuntele jotain punkkia. Enkä tiedä onko vajaa kolmekymppinen hevimies sitten kuinka teini, mutta ihan miten vaan. Nuo perus tennarit kun jämähti 15 vuotta sitten jalkoihin ja ovat aina palvelleet hyvin, niin en ole harkinnut vaihtoakaan. Mustat All Starsit kun menee missä vaan ja minkä tahansa kanssa... ajattelevat muut ihan mitä lystäävät.
Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth!
PJS
06.02.2007 18:04:43

Ite tilasin jenkeissä käydessäni "Custom-Shop" versiot noista normikonvareista. Eli Allstarssit mihin sai ite valkata värit, materiaalit ja painatuksen joko sivuun tai kantaan. Ite tilasin sitte omalla nimellä varustetut kengät joissa on mustat laitaosat, purppuranpunaiset "aksentit" ja Purppuranpunaiset "läpät" hintaa tuli sellaset 70€ kuluineen. Ja pakko sanoa että kyllä se on hienoa että omistaa kengät jollaisia ei ole kellään muulla koko maailmassa.

Noita "custom" convareita ei muuten taida saada tilattua minnekkään muualle kuin jenkkeihin. Se on siitä hauskaa että jos joku sattuu tarkasteleen mun kenkiä niin yleensä ne saa ansaittua ihailua.
"...et sutko sais partioasussa myymään jotain keksejä ja olis itse mummo, niin sitä puristelis sun poskia ja sanoi, että awwwww..." -Tomomi Vali(s)tus
dictatorsh*t
06.02.2007 20:47:25
Pitäisi käydä nappaamassa mustat Converset, kun nuo kopiot eivät tunnu oikein kestävän. Varrelliset tai varrettomat, en osaa sanoa. Pitää ensin käydä etsimässä jostain päin Tamperetta.
A.Starving
07.02.2007 02:49:07
Ihan ykköskengät kyllä. Jotkut Converset tai vastaavat jäljitelmät olen omistanut käytännössä aina viimeiset 16 vuotta tjsp. Kyllähän noilla vetelee kesät talvet jos niikseen tulee, villasukkaa vaan sisään jos meinaa paleltaa. Itse olen kyllä vakavassti harkinnut, että keväällä kun uusien tennareiden hankinta taas tulee ajankohtaiseksi, niin vaihdan noihin reilunkaupan töppösiin, http://nosweatapparel.com/miva/merc … v?Screen=CTGY&Category_Code=NSS
ihan eettisistä syistä. Noi Conssitkin kun on nykyään Niken töppösiä, eikä kyseinen firma jotenkin erityisesti miellytä.
"Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling."
Dominaattori
07.02.2007 16:21:35
On noita ainakin Stadiumissa. Omat oliivicamot ostin kyllä Amerikasta halvalla dollarikurssilla:

http://www.privatereserveguitars.co … mo-High-Top-410846-i1131855.guitars

Paljos noi tulin kaiken kaikkiaan maksamaan?
"Mikko Alatalo on käsite, tuote, tavaramerkki" www.mikkoalatalo.net
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)