Aihe: Mitä biisejä treenaatte?
1 2 3 4 5 6 7 8
Stalkah
06.02.2007 19:46:23

The World Needs A Hero levyltä yhestoista biisi.

ja ihan saatanan hyvä kappale sinänsä, että ei edes noussut sen kummemmin pinnalle kyseiseltä levyltä, vaikka kyllä samaa luokkaa oleva (joskin erilainen) dread and the fugitive mind kyllä nousi. Oon tykänny tosta kappaleesta heti ekasta kuuntelukerrasta (vuosimiljoonia sitten) asti, joskin bassotaajuudet ovat vähän turhan korostettuja kyseisellä levyllä.

juu, soitossa siis...

Iron Maiden - Caught Somewhere in Time - ois tarkotus bändin kanssa soittaa jotain tällästä vähän vähemmän klassista maidenii niitten ainaisten truuppereitten ja aces highien lomaan.
Megadeth - Countdown to Extinction
Megadeth - The Scorpion (kerrassaan hyvä kappale!)
Helloween - Dr. Stein (aah, wahisooloja)
Metallica - Master of Puppets (sittu, tartteis melkei ku toisen kitaristin)
Metallica - Fade to Black (viimene soolo pitää hioa)
Metallica - Enter Sandman (ja tästähän ei oo mitään sanotavaa)
Pantera - Domination (juu, hiukset tippuu soolojen takia)
Judas Priest - Electric Eye - Tämä kappale vaatii enää hiomista soolon kohdalla, en muista paskaakaan siitä, mutta ultimaattinen kappale soittaa joskus livenä ja yleensäkään soittaa bändin kanssa!
Masturbate est Humanum- Damnd'oh!
M!Xu
07.02.2007 19:02:04 (muokattu 07.02.2007 19:04:20)

slayerin angel of death, piece by piece, raining blood, flesh storm...

Nii ja princen purple rainin soolo pitäis kans opetella (loistava soolo muuten).
pöö
L4t3
08.02.2007 20:20:50
Voisin akustisella rueta jotain Robert Johnson-juttuja treenailemaan. Hienon kuuloista meininkiä kun on.
Roku-12
08.02.2007 20:31:10
Purple Haze ja Sweet Child O`mine. sooloo pitää hioda tuohon purple hazeen ja sweet child o`minen harjottelu on vielä ihan lasten kengissä.
Rölölö
saastara
08.02.2007 20:37:46
Omia juttuja lähinnöä juuri nyt vetelen.. Reenimielessä ja hoidoksi sielulle vetelen noita irkkuviulutiluja sekä vanhoja pelimannisävelmiä.
Lisää middleä ja vähemmän volumea. Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia.
kumiorava_89
08.02.2007 21:06:52
Aika monia Maidenin sooloja tullu lähiaikoina yriteltyä :D
Cob:in - Are you dead yet?
Kansas - Carry on Wayward son
Atte Kumiorava varo imuketta
PoeR
05.11.2007 21:18:24 (muokattu 05.11.2007 21:20:06)

Virhe! Liian lyhyt tai tyhjä kirjoitus!
tsöötswall
PoeR
05.11.2007 21:19:44

Päätin nostaa ja kysyä mitä ihmiset nyt treenaavat?
tsöötswall
Harvestman
05.11.2007 21:30:47
Tällä hetkellä treenissä:

Dream Theater: Under a glass moon
Dream Theater Take the time
Dream Theater: Fatal tragedy
Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä.
gorgonoidi
05.11.2007 21:33:16

Mä en ymmärrä miten jotakuta voi kiinnostaa...

Mutta ei se mitään, jatkakaa.
op76
05.11.2007 21:36:05
Megadeth: Tornado of souls, countdown to ext, Tout le monde, Symphony of destr., Train of consequences, She-wolf.

Metallica: Enter sandaman, Wherever, Unforgiven, Nothing else, Fade to Black

Ja tietysti Trooper :)

Tulossa lisää nimenomaan noilta bändeiltä (angry again, trust, one...vaikka mitä). Nuo on kohtuu hyvin jo kuosissa..."vähän" sooloja täytyy petrata. Itse voisin soitella melkein kaikki kyseisten bändien levyt sinne 90-luvulle saakka, ku ne on aiemmin tullu veivattua, mutta muut jäsenet ei kerkeä treenaan tarpeeksi.

Eli aloiteltiin just coveri-projekti, ja piti saada nopeasti jotain soitettavaa. Nuo nyt oli kaikki jo aiemminki tullut opeteltua, joten palas aika äkkiä mieleen. Itsellä taustaa soittamisesta joku 15 vuotta, mutta viimeset 10v menny noin puolen vuoden soitoilla...nyt kulkee jo kuitenki ihan hyvin.
Räkkipeli
05.11.2007 22:03:36
AC/DC:n biisejä täl hetkel.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
InYourFace90
05.11.2007 22:05:40
Mä en ymmärrä miten jotakuta voi kiinnostaa...

Mutta ei se mitään, jatkakaa.

Kiinnostaa mikä? Biisien treenaus?
Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
thomasgynn
05.11.2007 22:06:22
Olen innostunut soolojen soitosta ja mikäs sen kliffampaa kuin lempikappaleidensa säveliä reenata. Muunmuassa:

http://youtube.com/watch?v=Hn-enjcgV1o

Katsokaa kuka vanha jykeväleukainen ystävämme on bassossa.
Kun laulaa ei voi olla vihainen.
Thet
05.11.2007 22:08:45
Olen innostunut soolojen soitosta ja mikäs sen kliffampaa kuin lempikappaleidensa säveliä reenata.

Itsekkin tekisi mieli innostua soolojen soitosta, mutta hitto ku oon niin kärsimätön että en jaksa treenata. jonkun pitäis suositella 3-4 vuotta soittaneelle jotain treenattavaa sooloa. ;)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Iron Horse
05.11.2007 22:11:41
Nojaa, enemmän tai vähemmän noita:
Iron Maidenin Phantom Of the Opera, ei kovin vaikea, mutta mukava soittaa (ne soolot vielä hieman hakusessa)
Ynkkää! Icarus Dream Suite ja Far Beyond The Sun. En mikään YJM-fani ole, mutta nuo on ihan hyvää kamaa.
Ozzya, Crazy Train, Mr. Crowley, Diary Of A Madman
Ja sitten vielä jotain Metallicaa ja Megadethiä, MOP, Orion, Fade To Black, Hangar 18, ja Rust In Peace/Polaris.
If you look at my guitar, you will Seymour tone than the stock pups had. No Seymour, no tone. Know Semour, know tone
hullu_ukko
05.11.2007 22:51:32
Deathia tullut aika paljon soiteltua. The Philosopher, Crystal Mountain ja Evil Dead ainakin ovat olleet kovasti soitossa, kuten myös 1000 Eyes. Kunhan löytyy joku koukuttava riffinpätkä tai mikä vielä parempaa, joku mahtava tappingkuvio kuten vaikkapa juurikin The Philosopherin tai Evil Deadin intro, niin tulee kyllä pakottava tarve treenata sitä biisiä.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
Juzpe
06.11.2007 10:23:00

Nyt on laulutreenaukset menossa, jotenka ihan helpoista lähin liikkeelle....

Dio - Rainbow in the dark
Deep Purple - Burn, Child In Time ja Perfect Strangers
Rainbow - Catch the Rainbow, Long Live Rock n' Roll, I Surrender
Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)