brn2sk8 05.02.2007 16:23:41 | |
---|
En tiiä onko tästäkään topiikkia aikasemmin, mutta samapa tuo.. Eli pitääkö teidän mielestänne vaatteiden kuvata täysin sitä millaisesta musiikista pidätte? Siinä kysymys yksinkertaisimmillaan.. Kun sehän nyt tiedetään että kun kadulla vastaan tulee semmoinen komistus jolla on mustat farkut, newrockit, niittivyö, puolipitkä nahkatakki ja musta pitkä tukka, ei kukaan ajattele että "tuo varmasti kuuntelee pelkkää jazzia".. Eei, ne tuumaa automaattisesti, että se on "hevari".. Sitten vastaan tulee toinen komistus jolla housut roikkuu polvissa, paidassa lukee jotain "keep it real" tai jotain, neweran lippis päässä, kuulokkeet korvilla, ei siitä taasen ajatella että se on varmaan kova saksofonisti.. Siitäkin on varmaan yleisin tuuma se että kuuntelee just jotain 2pacia tai vastaavaa.. Tietty, nämä henkilöt varmasti haluaa antaa itsestään tämmöisen kuvan muille koska näkevät vaivaa sen eteen että hankkivat tietyistä liikkeistä vaattensa.. Toisaalta, itse en jaksa välittää yhtään siitä millaista musiikkia ihmiset minun ajattelevat kuuntelevan ulkonäköni perusteella, vaan pukeudun vain mieleisiini vaatteisiin.. Tykkäättekö itse antaa muille semmoisen kuvan että heti muut ajattelevat jotain tiettyä genreä nähdessään teidät? Bändipaitoja ja muita semmoisia kamoja ei lasketa.. Ei kiitos, ei enää viinaa minulle... |
Härski 05.02.2007 16:38:02 | |
---|
En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päin vastoin. Oliko jollakulla tähän oikeasti jotain sanottavaa? |
Dr. Rock 05.02.2007 16:57:04 | |
---|
Elämä koostuu niistä pienistä vioista. |
Sehän on jokaisen omasia, mutta itse pukeudun miten lystään. En minä pukeudu tällätavalla sen takia että kuuntelen metallia tai muuta hippi paskaa. Oliko jollakulla tähän oikeasti jotain sanottavaa? Miksi ei muka olisi? |
Moratoria 05.02.2007 22:45:54 | |
---|
Jos mun tarttis näyttää pukeutumisella musiikkimakua ni tulis melko vinksahtanu tyyli. |
eetu ilimari 05.02.2007 23:29:43 | |
---|
Nauratti kerran kun joku 16v hevarinalku moikkas mua "metalliveljenään", kun oli anthtaxin paita päällä. "Kannattaa tehä sitä mistä tykkää" |
saastara 06.02.2007 23:43:21 | |
---|
Aivan sama minulle, mutta sanonpa vain sen, että ihmiset tuppaavat usein halua sanoa jotakin itsestään pukeutumisellaan. Avoimesti tai alitajuisesti. Eivät ne stereotypiat ihan tyhjästä synny. Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia. |
Milkop 07.02.2007 08:01:19 | |
---|
Kyllä minä bändirättejä tykkään pitää, mutta jo toisena päivänä saattaa olla päällä kauluspaita ja kraka. Eli enpä suuremmin yritä tai edes halua fakkiutua pukeutumisellani johonkin tiettyyn ryhmään, kaikken vähiten hevariksi. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49 |
mathias 07.02.2007 19:44:04 | |
---|
En ymmärtänyt puoliakaan tuosta ensimmäisestä kirjoituksesta. Pukeudun vaatteisiin. Suurin osa niistä on kyllä mustia. Aivan sama, kunhan nyt jotain on päällä ihmisten ilmoilla. |
JPQ 07.02.2007 20:38:54 | |
---|
En pukeudu musa makuni mukaan koska se on niin laaja suosin vaatteita jossa viihdyn. |
Kukkis 77 08.02.2007 13:59:19 | |
---|
En ymmärtänyt puoliakaan tuosta ensimmäisestä kirjoituksesta. Sama vika Rahikaisella. Minä käytän vain sellaista pianonkoskettimistokaulaliinaa. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |
Iscariah 08.02.2007 15:07:25 | |
---|
jälleen kerran yksi typerimmistä puheenaiheista ikinä |
Sakmäster 08.02.2007 16:17:17 | |
---|
Käytän itse niitä vaatteita, jotka näyttävät mielestäni hyviltä ja ovat päällä hyviä, en ajattele, että pitääpä ostaa tosta mustat farkut kun kuuntelen raskasta musiikkia...mielestäni ihmisiä ei pitäs luokitella vaatteiden perusteella, jos ihminen tykkää pukeutua tietyllä tavalla niin sitten pukeutuu...mutta kaikista ärsyttävin on se, että liikut tuolla ihmisten keskuudessa vaikka joku bändi paita päällä, esim. Metallica...sitten joku sannoopi että kato hevari...HErranjumala! meinaako se automaattisesti, että olet hevari tai joku saatanan heebo, joka kuuntelee pelkkää raskastamysiikkiä. Ensinnäkin joku Hevari termi on aivan naurettava. Ihmisten pitäisi ajatella, että tietyllä tavalla pukeutuminen, ei tarkoita sitä, että ihminen kuuntelee pelkkää raskastamusiikkia tai pelkkää jazzia.....ja plaa plaa plaa. Larsson bergeri |
Sakmäster 08.02.2007 16:20:30 | |
---|
Muutenkin ihmisten luokittelu musiikki makujen suhteen on aivan perseestä! Larsson bergeri |
salmivaara 08.02.2007 18:14:41 | |
---|
Muutenkin ihmisten luokittelu musiikki makujen suhteen on aivan perseestä! Ei muuten ole. Against the grain |
gorgonoidi 08.02.2007 20:18:32 | |
---|
tai pelkkää jazzia.....ja plaa plaa plaa. Miten jazz miehet pukeutuu? |
gorgonoidi 08.02.2007 20:18:57 (muokattu 08.02.2007 20:19:12) | |
---|
tupla post |
saastara 08.02.2007 20:43:55 | |
---|
Ei muuten ole. Aivan. Missä olisinkaan jos hevareita ei voisi erottaa jo kaukaa.. :D Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia. |
päänahka 08.02.2007 21:57:21 | |
---|
Miten jazz miehet pukeutuu? Siten kuin niistä tuntuu. Taisi mennä ohi jotain, juurihan lainaamassasi tekstissä sanottiin, että tuollaisia luokitteluja ei pitäisi tehdä ollenkaan. En kyllä oikein tajua tuota kysymystä. Pitäisikö mulla olla jotain velvollisuuksia kuuntelemaani musiikkia kohtaan? En mä elä sitä musiikkia varten vaan se on mulle (ja teille) tehty kuunneltavaksi. Ihan vapaasti saa valita mistä tykkää. Ja vaatteet on tehty mulle (ja teille) pidettäväksi. Voi niillä viestittää jotain jos siltä tuntuu, mutta en mä ainakaan odottaisi kenenkään pukeutuvan millään tietyllä tavalla sen takia, että se kuuntelee mun tekemää musiikkia. Up and down, that's how energy stays alive. |
BMF 09.02.2007 00:07:47 | |
---|
Noh, onhan aina näitä keskusteluja "mun vaatteet on mun aatteet" jne. Mutta minä voin sanoa ihan suoraan, että kuuntelen paljon metallia ja pukeudun camo housuihi/farkkuihin. Rotsi löytyy ja sitä yleesä käytän. Kaippa sitä pukeutumisesta voi jotain päätellä mutta siitä ei minusta pitäisi vetää mitään lopullista mielipidettä tyypistä. Jep tykkään kuunnella myös Stevie Ray Vaughania BB Kingiä ja sehän ei liity pukeutumiseeni millään tavalla. Sama kai tuo, minä viihdyn vaatteissani. M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!! |