Aihe: Lyhyet hiukset
1 2 3 4 5 6 7 8 9
jenni.rotten
21.12.2006 14:23:22
Minulla lyhyet hiukset tulivat niin paljon kalliimmiksi ja teettivät niin paljon enemmän töitä kuin pitkät että laiskana ihmisenä annoin niiden kasvaa.

Koska hiukseni kasvavat nopeasti, kynimössä piti hypätä vähintään kerran kuussa ja jotta päälaella kasvavat hiukset eivät olisi tulleet otsalle ja silmiin, niihin piti sotkea jotain möhniä ja lakkaa ja... ei enää ikinä polkkatukkaa lyhyempiä hiuksia!

Niin no, paras ja helpoin hiustyyli miehillä on ehkä lyhyt sänki, jonka voi tarpeen tullessa lyhentää itse hiustenajelukoneella. Ei tarttee lakkaa eikä geeliä ja näyttää likaisenakin paremmalta kuin rasvainen liehuletti.

Ainoa miinus on ehkä se, ettei sovi joka päähän.
Punkkia ja metsäkukkia. Olen täällä taas ^^
The Nakkisormi
22.12.2006 18:22:19
Itse ajelutin keväästä saakka kasvaneen tukkani sunnuntaina kokonaan pois, ja kyllä tämä huomattavasti mukavammalta tuntuu.
Rock And Roll Over!
ötzi
23.12.2006 00:35:13
Itse olen ajatellut hiuksien leikkuuta, nyt olen kasvattanut 4vuotta, ärsyttää kun hiuksia on jokapaikassa ja siis tarkoitan joka paikassa. ja shamppoo maksaa. mutta toisaalta, näytin ainakin ennen kaljuna erittäin tyhmältä. kunhan parta rupee kunnolla kasvamaan niin sit vois hakee jotain kerry king lookkia tai jotain siihen suuntaan.
Kaikki ruoka ei ole perunaa, mutta kaikki peruna on ruokaa, paitsi peruna
pehko
23.12.2006 13:45:40
Riippuu kyllä kantajasta mikä tukka parhautta. Eräät tosi naurettavia
lyhyen tukan kanssa. Eli ulkonäön mukaan pitäs valita kasvon piirteet
ekana.

itellä kun oli vuosien ajan kalju niin näytin kyllä harvinaisen idiootilta. Nykyään mitä pitemmiksi takut käy niin sitä tyytyväisempi olen peilikuvaani. Lyhyet hiukset/kalju eivät vaan yksinkertaisesti sovi mulle. Vaikka, en näitä takkuja tosin sen takia kanna että näyttäisin oparemmalta....en tosin, edes tiedä, mikasi niitä kannan, mutta se ei ole tämän topicin ongelma... =D
HEAVY...FUCKING...METAL!
brn2sk8
25.12.2006 15:48:58
Mulla on kanssa lyhyet hiukset. Pidän niistä, koska hiuspohjani on äärimmäisen kuiva ja vaikea hoitaa. Sitäpaitti, mulla oli tossa pari vuotta sitten pitkät hiukset, koska häpesin kasvojani niiden finnipitoisuuden vuoksi, mutta sitten yksi kaunis päivä hain kaapista koiran trimmerin ja ajoin pääni millin terällä siiliksi... Oli siinä kavereilla ihmettelemistä ja nauramista. Ajattelin että "perkele, ensimmäinen joka tulee haukkumahan miun komiata tukkaani saa muutes komiasti turpaansa, oli se iso tai pieni tai tyttö tai poika"... Ei oo tultu haukkumaan hiuksista ja oon ite tyytyväinen näihin, joten miksi kasvattaisin kauheen pitkää lettiä, etenkin kun hiukseni kasvavat aivan päätä myöten eli näyttävät harvinaisen tyhmältä pitkinä. Jos mulla kasvaisi kiharaan hiukset ja hiuspohjani olis helppo hoitaa, kasvattaisin varmaankin pitkät hiukset, onhan se ihan siisti tyyli, mutta nyt kun tilanne on tämä, aion pitää lyhyet hiukset...

Ja sitäpaitti, lyhyissä hiuksissa on omat etunsa, joihin lukeutuu ainakin se että ammattikoulussa ollessani, liikunnanopettajani vihaa pitkätukkia. Ja toinen on se ettei ikääntyvät isovanhempani luule minua enää siskokseni :))
The KKK took my baby away...
KTR
23.01.2007 15:49:15 (muokattu 23.01.2007 15:50:10)
Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään pitkä letti. Lukiosta asti ollut tämmönen pidemmän mallinen. Kauan tuntui kyllä että oma identiteetti rakentuu näiden pitkien hiusten varaan, mutta nyt ne on lähinnä ruvennut vituttamaan. Kyllästyttää tämä look. Enkä kauheasti tykkää siitäkään, että pitkän tukan takia joskus mua pidetään jonain hevarina. Siihen porukkaan en haluais leimautua, vaikka nyt sitä musaa bändissä soitankin ja joskus jopa kuuntelen vapaaehtoisesti.

Ongelma vaan on juuri se, että ei sitten tiedä minkälaisen lyhyemmän mallin leikkauttais. Ihmettelen kyllä kun pitkätukkaset jätkät sitten leikkaa sen tukkansa lyhyeksi (jostain muusta syystä kuin armeijan takia) niin ne valitsee sen kaikkein tavallisimman, tylsimmän pystärimallin.
Itse olen viehtynyt tämmöseen ei-ihan-lyhkäseen-sojottaa-ylöspäin-jewfro-malliin, tosin ei mikään oikeasti kiharrettu afro vaan tommonen hauska.
http://bob-dylan-news.newslib.com/img/logo/1286.jpg

Jotain tommosta. Tasasen pitkä kauttaaltaan, on vähä varaa kampailla eri tavoin jne.. Tiedä sitten miten omalle naamalle ja päänmuodolle sopisi..
unable
23.01.2007 15:53:39 (muokattu 23.01.2007 15:54:26)
Kauan tuntui kyllä että oma identiteetti rakentuu näiden pitkien hiusten varaan, mutta nyt ne on lähinnä ruvennut vituttamaan. Kyllästyttää tämä look.

Joo, mulle kävi viime keväänä sama juttu. Vedin sitten ihan kaljuksi kokonaan. Mutta sen jälkeen oon taas antanut kasvaa ja nyt tekee taas mieli pitempiä hiuksia, jotka sais myös kiinni. Ei se kalju mulle sopinut, halusinpahan vaan kokeilla.
Scavenger
23.01.2007 21:36:48
Ainut oikea "lyhyiden hiusten tyyli" on Eraserheadin Henry Spencerillä, kattokaa vaikka!
JOO100
23.01.2007 23:36:04
Viikonloppuna lähti kaikki hiukset. Sopii ihan hyvin kun on molemmissa korvissa parin millin korut, mutta paleltaa näin kovilla pakkasilla.
Jöö
unable
24.01.2007 11:04:04
Yks syy miksen tykkää pitää pipoa, on se kun se kutittaa ja alkaa pistelemään päätä. Mutta en oo koskaan kokeillut pipoa ilman hiuksia. Johtuuko se ärsytys hiuksista vai ilmeneekö sitä myös kaljun kanssa?
JPQ
25.01.2007 10:45:52

Yks syy miksen tykkää pitää pipoa, on se kun se kutittaa ja alkaa pistelemään päätä. Mutta en oo koskaan kokeillut pipoa ilman hiuksia. Johtuuko se ärsytys hiuksista vai ilmeneekö sitä myös kaljun kanssa?

riippuu pipon materiaalista jotkut ei kestä esimerkiksi villaa toisekseen mulla tuntuu että kun pää hikoaa joskus pipon kanssa kutittaa. nimimerkki tukan kasvatus käynnissä
brn2sk8
05.02.2007 16:09:42
Mun mielestä lyhyet hiukset eivät laske kenenkään rock-henkilön rock uskottavuutta. Esimerkkinä vaikka Bruce Dickinson, miehestähän tuli ihan ihmisen näköinen kun lyhensi hiuksiaan. Eriasia on sitten se jos rock-uskottavuus perustuu pelkästään niihin hiuksiin, sitten ne kannattaa pitää pitkänä.

Mun mielestä pitkä tukka on respectin arvonen van siinä tapauksessa jos se on kihara... Sillä kun kattelee jotain alexi laihoo, ni eihän siitä tajua onko se nainen vai mies... Tukka hulmuaa kun lehmitytöllä lypsyreissulla kun se soittaa... Sille sopis mun mielestä kymmenen kertaa paremmin lyhyemmät hiukset pystyyn nostettuna... Se ois paljon parempi, jos multa kysytään... Mutta kihara pitkä tukka on ihan sairaan tyylikäs mun mielestä, sille ei vaan voi mitään... Itelläni kun ei kasva yhtään kiharaan, en anna kasvaa pitkäksi vaan leikkaan aina itse tukan sitten pois kun se alkaa häirittemään... En oo astunu parturiin moneen vuoteen, mun mielestä se on tyhmintä mitä voi tehdä...
Ei kiitos, ei enää viinaa minulle...
ballfish
05.02.2007 16:10:53
^Tuohon ratkaisu permis. ;)
gandar
05.02.2007 19:29:02
Armeijassa tykästyin lyhyiden hiuksien helppohoitoisuuteen ja ovathan nämä paremman näköiset kuin vuodentakainen kuollut majava -look. Pidän sängen kuitenkin aika pitkänä, melkein sentin mittaisena.
Ceci n'est pas une signature
JPQ
05.02.2007 20:35:39

Niin no, paras ja helpoin hiustyyli miehillä on ehkä lyhyt sänki, jonka voi tarpeen tullessa lyhentää itse hiustenajelukoneella. Ei tarttee lakkaa eikä geeliä ja näyttää likaisenakin paremmalta kuin rasvainen liehuletti.

Ainoa miinus on ehkä se, ettei sovi joka päähän.

Tapaus kohtaista esim. mulla törtti lyhyt tukka tyhmästi lisäksi paras tukka ulkoisesti vaikka tässä ketjussa ollaankin on usein piitkä tukka.
ballfish
05.02.2007 21:31:39
Ärgh! Nyt on sellainen fiilis että pitää letti leikata. Olihan sellainen jo pari kuukautta sittenkin, mutta enpä leikannut. Nyt olisi vain uusi hiustyyli tiedossa... Leikkaa, ei leikkaa, leikkaa, leikkaa, ei leikkaa, leikkaa, leikkaa, leikkaa, EIKU ei leikkaa!
Ääh leikkaapas.

Etkä leikkaa.
gorgonoidi
05.02.2007 21:44:47

Etkä leikkaa.

Väärin meni.
gorgonoidi
09.02.2007 17:11:43

Kylläpäs on nyt letkee fiilis ku letti läksi.
murmuuri
13.02.2007 22:24:38 (muokattu 13.02.2007 22:25:08)
Kylläpäs on nyt letkee fiilis ku letti läksi.

Samoin. Tänään oli parturi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)