savopie 05.02.2007 15:06:52 | |
---|
Nyt on puhelut soitettu, ja bändi ilmotettu mukaan skabaan. Saa nähdä miten käy, oisihan se mukavaa jos jatkoon pääsisi, mutta se on sitten sen ajan murhe. Nyt on kuitenkin se hetki, että täytyy alkaa jo pikkuisen promoilemaan ;D . Joten laitoinpa itsekkin bändin promokuvan profiilin ykköskuvaksi. Meitä saa tulla kattomaan, varsinkin raskaan mattömusan ystävät tykkäävät varmasti! Bändi on siis -I am Cadaver- http://muusikoiden.net/dyn/users/16947.jpgPietu. |
Shitmanek 05.02.2007 15:48:37 | |
---|
Tullaan jos päästään, kirjoitukset menevät kai osittain päällekäin kisan kanssa. Lisäksi bändimme surkean sisäisen tiedonkulun vuoksi voimme soittaa vasta huomenna tuon ilmoittautumissoittomme, joten varmaankin olemme auttamattomasti myöhässä. M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest" "Come on, Bennett. Let's party." |
Jomped 05.02.2007 16:15:33 | |
---|
heeeeieii mikäs se on tämä juttu? en yhtään ole kuullut. :D mutta nyt heräsmielenkiinto jos vaikka tultais meijänki bändi sinne. hmphrmph |
south_of_heaven 05.02.2007 18:45:02 | |
---|
Niin, ja toisen bändin kanssa yritetään. Tuskin päästään pitkälle mutta kokemusta kokemusta mulla ei kyllä ole yhtään mitään. |
ja nätin tuplapostauksen väsäsin kyllä mulla ei kyllä ole yhtään mitään. |
Lehtikumpu 05.02.2007 19:21:40 | |
---|
Äh.. koko päivänä päässy läpi. No kai sinne vielä mahtuu jos huomenna pääsee. "Gorbatshovilla oli omituinen päähänpinttymä" |
Joel Harald 05.02.2007 21:42:12 (muokattu 05.02.2007 21:42:27) | |
---|
Nonii nyt on tuo Vic Firthinkin bändi ilmotettu sinne. EDIT: Ja munkin siis. |
Zoso 05.02.2007 21:43:17 | |
---|
pitää vaan keksii joku nimi, ja toivoo ettei se oo vielä täynnä. |
Lehtikumpu 05.02.2007 21:53:23 (muokattu 05.02.2007 21:55:04) | |
---|
Mites muuten.. Kuinka pitkään suunnilleen ootte joutunu jonottaan puhelimessa? Itellä + muilla bändiläisillä meni käytännössä klo 10-17 siihen.. Pääsemättä läpi E: Saakeli kun sais töissä käyttää aikaa tohon jonottamiseen =) koko firma pelkästään sitä varten periaatteessa :) "Gorbatshovilla oli omituinen päähänpinttymä" |
Zoso 05.02.2007 22:44:04 | |
---|
Nyt ilmaantukin sitte vähä pahempi ongelma. nettisivuilla lukee että tuolla ei ole pianoa. |
ziggy 05.02.2007 22:50:38 | |
---|
Broidi jonotti 10.00-14.00 ja pääsi vihdoin läpi, joten saimme poppoomme ilmoitettua messiin! Aika hätäseen on kai sitten esiintyjäkiintiöt saatu täyteen, jos on noin tukossa linjat ollu.. "Mielummin reilusti metsään, kun arasti paskaan". -Alexander Kuoppala |
Vic Firth 05.02.2007 23:10:34 | |
---|
Broidi jonotti 10.00-14.00 ja pääsi vihdoin läpi, joten saimme poppoomme ilmoitettua messiin! Aika hätäseen on kai sitten esiintyjäkiintiöt saatu täyteen, jos on noin tukossa linjat ollu.. Joo tuntui olevan koko systeemi ihan tukossa. Tuo Jokke sinne yritti pitkin päivää soitella.. Onneksi onnisti! Nyt vielä vaan paikka selville.. Mihin vittuun mä jätin sen etutomin?? |
Magiz 06.02.2007 10:42:46 (muokattu 06.02.2007 10:46:40) | |
---|
Saako tuolla soitaa ihan mitä huvittaa? eli voiko sinne mennä ja vetää esim. jazzia? tämä kysymys oli jo ensimmäisellä sivulla, mutta osui silmään: alkukarsionnoistahan pääsi mainio jazz-pumppu "Fret" oikein jatkoonkin. ei sillä musatyylillä ole väliä, kunhan siinä on ääntä ja vimmaa. :) ja juu, viimeksi kävimme Kanavan kanssa kokeilemassa (jonotettiin tuolloin 4 bändiläisen puhelimesta plus 1 mutsin puhelimesta, ja loppupeleissä mutsi pääs läpi, ehkä 4h yrittämisen jälkeen. :D), ja olimme tämän Fretin (niskamiehen pumppu) kanssa samassa alkukarsinnassa. emme päässeet, koska tuomarit eivät ymmärtäneet mitä meidän musiikki oikein oli. :D pitäisi jostain kaivaa ne kirjalliset palautteet esiin, ne oli helvetin hupaisia. :) soittelemme siis progehtavaa rockia, eivätkä sen kertaiset tuomarit oikein ymmärtäneet mistä oli kyse. ^^ nyt ilmoittauduimme piruuttamme yrittämään uudestaan, uudellä äänellä ja vimmalla (tällä kertaa meni vain pari tuntia, ja päästiin melko nopsaan hoitamaan ilmoittautuminen alta pois.). katsotaan miten käy. :) bändimme hieman keskeneräiset sivut löytyy osoitteesta www.kanavamusic.net E: jonotusasiaa. ^^ Keep it Fresh |
Magiz 06.02.2007 10:44:24 | |
---|
Nyt ilmaantukin sitte vähä pahempi ongelma. nettisivuilla lukee että tuolla ei ole pianoa. mutta varmasti joku kanssakisaajista omistaa koskettimet joita voit lainata ja soitella pianosoundilla.. ellei sitten sinulle ole kunnia-asia se että soitat vain oikealla pianolla..? Keep it Fresh |
nubikka 06.02.2007 18:14:31 | |
---|
Messissä ollaan! Jos mielitte progehtavaa Metallia (en tierä oikeen tarkempaa kuvausta :D ) niin tulkaas zekkaamaan sellanen poppoo ku Advent. Kummallista teiän jonotukset, mul meni se aamupäivä ihan kokonaan ohi ja sit ku oli bändiharkat nii joku kysäs et onkos kukaan soittanu sinne ja sit todettiin et kaikki oli unohtanu. Kello oli jotain vähän vaille viis ja tokal yrityksellä päästiin messii :D Mut saattaa olla et oli jo sen verran myöhää ettei enää jonoja, mistäs sen tietää :) |
Lehtikumpu 06.02.2007 19:26:38 | |
---|
Jeah.. Rift Valley Fever on mukana, muistakaa kattoa ;) Heti kymmeneltä kun alotti soittaan niin kohtalaisen nopeesti pääs läpi. Toivottavasti eivät sellaselle päivälle lyö esiintymistä että on kirjotukset samaan aikaan. "Gorbatshovilla oli omituinen päähänpinttymä" |
Zoso 06.02.2007 20:41:47 | |
---|
mutta varmasti joku kanssakisaajista omistaa koskettimet joita voit lainata ja soitella pianosoundilla.. ellei sitten sinulle ole kunnia-asia se että soitat vain oikealla pianolla..? Mä soitan siis rumpuja, ja nyt ollaan ilmottauduttu messiin. Saa kattoo miten me tehään pianon kaa. |
Ze Kink 08.02.2007 10:56:28 | |
---|
Luulis, mutta tuskinpa siellä pitkälle jazzilla pääsee, mikä on harmillista. Kyllähän Delicate Balance pääsi viimeksi aika pitkälle. Joo, Taikakamelin riveissä olen menossa rumpaloimaan, toisessa bändissä veivaan kitaraa. |
bluesman86 08.02.2007 13:25:30 | |
---|
Sleazy Act on messissä tänä vuonna! Viime vuonna oltiin varasialla 30-40 tai jotai :D Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
south_of_heaven 08.02.2007 16:00:54 | |
---|
noniin, Agyptus taitaa olla remmissä... En asiaa itse järjestänyt mutta näin minulle kerrottiin :s mulla ei kyllä ole yhtään mitään. |