Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 58 9 10 11 12122 123 124 125 126
J.Hollström
04.02.2007 15:43:13
Sen verran vahva kannanotto, että vaatii konkreettista esimerkkiä tuekseen. Joten ole hyvä.. kerro suoraan.

No esim. kun BigPapa antoi mulle ääniä niin minä annoin sille.
Vasemmassa lahkeessa-klubi #1
BigPapa
04.02.2007 15:44:04 (muokattu 04.02.2007 16:00:36)

No esim. kun BigPapa antoi mulle ääniä niin minä annoin sille.

Ja kun Stratomaster antoi mulle ääniä niin annoin sille ääniä...sitärataa....8-L
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
willie
04.02.2007 15:53:22
Aika sisäsiittosta hommaa.. Tasapuolisuuden nimissä vaadin ainakin yhden äänen.. eikun plussan itselleni :)
Bassoa vuodesta 1972.
Hammermul
04.02.2007 16:00:04

Taas salaliittoja! Missä on moderaattorit! Vaadin banneja tai ainakin jäähyjä!
Bombing for peace is like fucking for virginity.
Ambitus
04.02.2007 16:14:54

aijai voivoi....Onpa peli likaista jälleen! Olis parempi jos ette antais niitä pisteitä lainkaan.
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
stratomaster
04.02.2007 17:02:17

Ja kun Stratomaster antoi mulle ääniä niin annoin sille ääniä...sitärataa....8-L

Joo, mä myönnän: olen hyvin laskelmoiva. Mutta tärkeintä on voittaa skaba!
Viikon palindromi: "Eno, kato, sotakone!"
Samuel P.
04.02.2007 19:31:22

SamuelP Enemmän tilu/hevi miehiä kenties.. ?

Näin se lienee.

Kiitokset kaikille kommenttia antaneille! Olitte yllättävän kilttejä minua kohtaan ottaen huomioon, että mulla oli sähkökitara kaapissa viime maaliskuusta tammikuun puoleen väliin. Soitin/räpelsin yksinomaan nylonkielisellä ja lähes pelkästään klasarimusaa. Tästä on hyvä jatkaa :-)
velsa
04.02.2007 20:04:16

Woihan Witalis.....eihän tää tänne kuulu mut anyway....sain käsiini vanhan Johnny Winterin-John Dawson Winter lll nimisen lätyn vuodelta -73....
Ihan tajuton meininki....suosittelen lämpimästi jos diggailee tommost rokki blyyssi sekameteli soppaa!!!!Kyllähän mulla toi oli jo joskus poikavuosina mutta enpä muistanukkaan kuin hyvin toi toimii...Sairaan hyvii biisejä...ei oo vuodet kullannu muistoja!!!!!!ROK!!!!
Kauas on pitkä matka........
Kuha
04.02.2007 20:08:27

Woihan Witalis.....eihän tää tänne kuulu mut anyway....sain käsiini vanhan Johnny Winterin-John Dawson Winter lll nimisen lätyn vuodelta -73....

On on, just ostin Winterin "Progressive blues experiment"-lätyn - taitaa olla sen toinen levy v. -69. Halki poikki ja pinoon meininkiä.
Muistakaa venytellä.
BigPapa
04.02.2007 20:14:24 (muokattu 04.02.2007 20:49:44)

Ihan tajuton meininki....suosittelen lämpimästi jos diggailee tommost rokki blyyssi sekameteli soppaa!!!!Kyllähän mulla toi oli jo joskus poikavuosina mutta enpä muistanukkaan kuin hyvin toi toimii...Sairaan hyvii biisejä...ei oo vuodet kullannu muistoja!!!!!!ROK!!!!

Ommull toi vinnyylinä tos roikkunu - just soi Rock & Roll People...eikä Saints & Sinnersikään paha oo eikä Still Alive And Well, puhumattakaan And Livestä prkl..8-L
ja sotketaan tähän nyt vielä Edgarin Roadwork -live niin siinähän sitä soppaa jo on...nää on ollu jo 70-luvulta...

"When guitars were guitars and men were men" !!!

Off Topic ym ym

http://www.youtube.com/watch?v=1PTTsoQ5NHY

http://www.youtube.com/watch?v=12hRFnuTNjc

Ei kaveri pärjäis sooloskabassa!!!!...8)
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
J.Hollström
04.02.2007 20:46:45
Ei kaveri pärjäis sooloskabassa!!!!...8)

Sais varmaan aika sisäsiittoisesti bojoja ja tilueinarit dissailis bendejä ja vibratoja.
Vasemmassa lahkeessa-klubi #1
MadMatt
04.02.2007 21:38:27

Mullakin oli tuo vinyylinä joskus. muistaakseni todella tiukkaa tavaraa. Noita Wintereitä löytyy kyllä yli parikymmentä hyllystä mutta kaikki nykyisin cd:formaatissa ja tuota levyä ei ole tietääkseni koskaan cd:nä edes julkaistu.
Lennu
05.02.2007 12:02:11

Mä haluan selitellä, kun en pärjänny kisassa, että mä oon vaan liian huono. Säälikää mua saatana. hoho.
- onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä? - riippuu vähän mitä juo.
velsa
05.02.2007 15:13:16

Sais varmaan aika sisäsiittoisesti bojoja ja tilueinarit dissailis bendejä ja vibratoja.

mä taas luulen et tilueinarit ei pysty siihen.....nimittäin Winterin bendejä ja vibroja ei voi dissata....tai sitte on Urpo!!!!!!
Bookkeeper
05.02.2007 15:27:35
Mitä jos minä sanoisin että Malmsteenin tilutuksia ei voi dissata, tai on urpo ;-)
"I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp
velsa
05.02.2007 19:33:13

Mitä jos minä sanoisin että Malmsteenin tilutuksia ei voi dissata, tai on urpo ;-)

Ei mul oo mitään Georg Malmsteenia vastaan......ihan loisto heppu!!!!!
Bookkeeper
05.02.2007 20:24:03
Ei mul oo mitään Georg Malmsteenia vastaan......ihan loisto heppu!!!!!

Eijeijeijei...väärä Malmsteen. Eläkä yritä huiputtaa, kävin tuossa kuuntelemassa sooloskaba 65:n vetoja. Kukas siellä pisteli armottomat EVH-henkiset tilutukset? Tänne asti haistoin kuinka savu nousi otelaudasta! :-)
"I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp
Urmas Potkuri
05.02.2007 20:52:41

No johan se stratomaster teki mukavan taustan. Mukavaa tuhon on rihvitellä, osallistuipa eli ei. Pistänpä sitten sen plussan.
Jos on hyvä rumpali, basisti ja komppikitara, niin sitä on vaikea kunnianhimoisenkaan soolokitaristin pilata. ;)
apenaattori
05.02.2007 20:55:06
Onpa hyväntuulinen tausta. Slide-kitara toimii loistavasti. Mahtavaa!
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)