Aihe: Hurriganes
1 2 3 4 511 12 13 14 15202 203 204 205 206
ganes-rocker
05.02.2007 13:56:01
ei niitä jätkiä voi näytellä. oli vaan yks albert, yks cisse ja yks remu! piste
"Rock-hulluna on hyvä olla!" - Cisse Häkkinen
Makkari
05.02.2007 15:29:40
ei niitä jätkiä voi näytellä.
Tietenkin voi, toinen asia näyttääkö se hyvältä ja aidolta.

oli vaan yks albert, yks cisse ja yks remu!
Ihanko totta?

En odota leffalta kummia, mutta ihan kiva kai se voi olla. olen optimisti.
Ainiin, oliko Milonoffilla tarpeeksi paksut huulet siinä I will stay-pätkässä?
I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you.
jannu
05.02.2007 15:41:05
ei niitä jätkiä voi näytellä. oli vaan yks albert, yks cisse ja yks remu! piste

No onneks eivät sulta tulleet kyselemään lupia.
"Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke. Start smoking today, be a ninja tomorrow!" -Tompsi
ganes-rocker
05.02.2007 15:41:52 (muokattu 05.02.2007 15:44:25)
Ihanko totta?

joo ihan totta...

No onneks eivät sulta tulleet kyselemään lupia.

niin onneks ei
BigPapa
05.02.2007 18:34:26

Näin se pitäs mennä....

http://www.youtube.com/watch?v=ReAmRxBEc98
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
BigPapa
05.02.2007 18:38:57

ganes-rocker
05.02.2007 19:30:13
tai näin

http://www.youtube.com/watch?v=eB2kZqoyDL4

jees! just näin
Aksunski
12.06.2007 19:06:59 (muokattu 12.06.2007 19:07:32)
''Siinä on enemmän sellast jytinää.''
Makkari
12.06.2007 22:23:15
Nyt tulee taas Teemalta se sama Tavastian keikka. Loistavahan se on, mutta näyttäisivät jotain muutakin joskus...
I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you.
minidriver
13.06.2007 11:15:02

se sama Tavastian keikka. Loistavahan se on, mutta ...

Lyökää minua ihan vapautuneesti mutta kokonaisuutena tuo keikka ei minusta täytä luonnehdintaa loistava. Aivan helvetin hienoja ja upeita hetkiä taltioinnissa on, mutta kyllä sitä paskaa aika monta kokkaretta löytyi. Meillä ne jotka haluavat asiasta jotain mieltä olla, ovat tätä mieltä = vaimoa ei kiinnosta ja kaktus ei tajua (oliko se niin päin?!?) Noh kumpikin näki ja kuuli kumminkin...
Ruijanpallas (Hippoglossus hippoglossus) on kampelakala, joka elää pohjoisella Atlantilla. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Sperm Donor
14.06.2007 22:00:07
Lyökää minua ihan vapautuneesti mutta kokonaisuutena tuo keikka ei minusta täytä luonnehdintaa loistava. Aivan helvetin hienoja ja upeita hetkiä taltioinnissa on, mutta kyllä sitä paskaa aika monta kokkaretta löytyi. Meillä ne jotka haluavat asiasta jotain mieltä olla, ovat tätä mieltä = vaimoa ei kiinnosta ja kaktus ei tajua (oliko se niin päin?!?) Noh kumpikin näki ja kuuli kumminkin...

Minä annan ääneni sinulle. Taisin kirjoittaa ehkä tähän samaan toikkiin ( ei jaksa tarkistaa) että ei se nyt ihan loistava keikka ollut. Aika kultaa muistot. Toki parin kuukauden sisään tuosta näin elämäni ekalla oikealla rokkikeikalla suurinpiirtein saman shown ja olin siitä myyty niin kauan kuin näin tämän keikan. Eli ainakin 20 vuotta taisi mennä. Kaikella kunnioituksella.
blackboot
15.06.2007 00:54:36
Hurriganes -keikan näkeminen joskus -70 - luvun puolivälissä oli hurja kokemus. Kroppaa tärisyttävät desibelit, kova tempo, savua, hikeä, hyviä biisejä, kahelit spiikkaukset, niiden koko rock-hulluus, esiintymistapa, kaikki. Lahjakas Remu kitaristikavereineen loi meille upean rock'n'roll shown, jonka muistoa mikään ei himmennä. Se oli halolla päähän - ja elämä muuttui. Paremmaksi. Jee jee ja rokrok.
mr_b
15.06.2007 01:16:57 (muokattu 15.06.2007 01:17:11)

kahelit spiikkaukset

Nämä olivat muuten todella hillittömiä, tänään töissä hehkutettiin tätä puoli päivää. Englantia pitää puhua vaikka ei nyt välttämättä ihan osaakaan. :-)

"Boys, I'm no homo."
Toylike people make me boylike
rheinone
15.06.2007 16:20:01
Hot Wheels on ehkä kuitenkin Hurriganesin se kaikkiist kovin lätty.
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
rheinone
17.06.2007 11:20:08

Joo. Näin on.

Heppa-Ville on just sitä hienoo tykitystä jossa Ile pääsee esiin. Sit on Find A Lady, Elefantti Boogie ja lätyn nimipiisi, jotka on kans ihan sitä parasta Jurriganesta. Sääli vaan että levy on niin hätäsesti tuotettu. Bändi oli just tohon aikaan selvästi erittäin tiukassa kuosissa.

Mikä muu matsku muka olis yhtä tiukasti soitettua kamaa?
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
BigPapa
17.06.2007 12:00:41 (muokattu 17.06.2007 12:07:06)

No mun mielestä se taas ei ollu....siis mun mielestä....

Rock'N'Roll All Night Long, Roadrunner ja 10/80 on ne kovimmat, mun mielestä. Ehkä oon väärässä ehkä en....8)...
sirdickyj
17.06.2007 12:02:57
Joo. Näin on.

Heppa-Ville on just sitä hienoo tykitystä jossa Ile pääsee esiin. Sit on Find A Lady, Elefantti Boogie ja lätyn nimipiisi, jotka on kans ihan sitä parasta Jurriganesta. Sääli vaan että levy on niin hätäsesti tuotettu. Bändi oli just tohon aikaan selvästi erittäin tiukassa kuosissa.

Mikä muu matsku muka olis yhtä tiukasti soitettua kamaa?

Aika vitun moni, muttei mikään muu Hurriganes-kama. Esim. Roadrunnerilla on hirvee energia ja raivo, mikä on sen levyn ansio, mutta ainoastaan Ain't what you do on tiukkaa kamaa, muut on fiilisjuttuja.
"Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks". -Irwin Goodman-
BigPapa
17.06.2007 12:09:18

Aika vitun moni, muttei mikään muu Hurriganes-kama. Esim. Roadrunnerilla on hirvee energia ja raivo, mikä on sen levyn ansio, mutta ainoastaan Ain't what you do on tiukkaa kamaa, muut on fiilisjuttuja.

Voidaan toki kaivaa esiin se 16 Golden Greats vinyyli ja sieltä ne singelebiisit. Blue Suede Shoes, True Fine Mama, Do You Wanna Dance ja Red River Rock...;-)
sirdickyj
17.06.2007 12:11:17
Voidaan toki kaivaa esiin se 16 Golden Greats vinyyli ja sieltä ne singelebiisit. Blue Suede Shoes, True Fine Mama, Do You Wanna Dance ja Red River Rock...;-)

ne on kyl kovii

eikstoi oo muuten 25 Golden Greats CD:nä julkastuna?
"Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks". -Irwin Goodman-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)