Iban3z 05.02.2007 15:18:27 | |
---|
|
mailbag 05.02.2007 15:19:32 | |
---|
uskoakseni cubeen kannattaisi sijoittaa |
Lancelot 05.02.2007 15:24:06 | |
---|
Tota Peaveytä oon testannu kaverilla. Todella hyvät säröt siitä ainakin lähtee! Sen minä ottaisin. |
Iban3z 05.02.2007 15:25:14 | |
---|
Tota Peaveytä oon testannu kaverilla. Todella hyvät säröt siitä ainakin lähtee! Sen minä ottaisin. Jeps, sitä katsoin, ja huomasin hinna ja tehot. Watteja 40 ja hinta halpa sen takia kun vanha malli, se nyt ei haittaa yhtään mitään.. |
tommiot 05.02.2007 15:37:19 (muokattu 05.02.2007 15:37:34) | |
---|
Jeps, sitä katsoin, ja huomasin hinna ja tehot. Watteja 40 ja hinta halpa sen takia kun vanha malli, se nyt ei haittaa yhtään mitään.. Muistelisin että Bandittia olis saanu alle kolmeen sataan Thomannilta aikanaan? 40 wattia ei kuitenkaan riitä mihinkään jos soittaa heviä (oletan nyt näin olevan?), himasoittelussa taas on ihan sama onko watteja puoli vai 30. Osta siis se jossa on paras saundi. |
saastara 05.02.2007 15:39:57 | |
---|
Tuosta Peaveysta ei kokemusta.. Kuten ei myöskään uudesta Cubesta mutta vanhat ovat sangen kelpo pelejä. Spider III ei liiemmin tuosta kakkosesta soundillisesti eroa. Eli jos se kakkosen surina ei lämpännyt, todennäköisesti ei tuo uusikaan sitä tee. Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia. |
Iban3z 05.02.2007 15:46:59 | |
---|
Tuosta Peaveysta ei kokemusta.. Kuten ei myöskään uudesta Cubesta mutta vanhat ovat sangen kelpo pelejä. Spider III ei liiemmin tuosta kakkosesta soundillisesti eroa. Eli jos se kakkosen surina ei lämpännyt, todennäköisesti ei tuo uusikaan sitä tee. Tuolla tarkoitat varmasti, että line6 spider pois listasta? Ja peavey ja cube:sta jompi kumpi? |
saastara 05.02.2007 15:50:51 | |
---|
Tuolla tarkoitat varmasti, että line6 spider pois listasta? Itsellä ei ole mitään uskomattoman totaalisia antipatioita kyseistä toosaa vastaan, mutta vielä ei ole vastaan tullut yhtäkään tilannetta missä Spider olisi oikeasti kannattava hankinta. Ja peavey ja cube:sta jompi kumpi? Riippuu hieman käyttötarpeista.. Mutta jos joku noista kolmesta valita pitäisi, niin kyllä tuo Spideri itseltä ekana tippuisi. Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia. |
PLing 05.02.2007 15:54:18 | |
---|
Käytettyä Bandittia vilahtelee torilla 230-250 euron paikkeilla aika useasti. Käytettynä omanikin ostin, en tosin ole kovemmilla volumeilla vielä päässyt testailemaan. Doh, nakki. |
Iban3z 05.02.2007 15:56:11 (muokattu 05.02.2007 16:01:13) | |
---|
Itsellä ei ole mitään uskomattoman totaalisia antipatioita kyseistä toosaa vastaan, mutta vielä ei ole vastaan tullut yhtäkään tilannetta missä Spider olisi oikeasti kannattava hankinta.
Riippuu hieman käyttötarpeista.. Mutta jos joku noista kolmesta valita pitäisi, niin kyllä tuo Spideri itseltä ekana tippuisi. Joo, kyllä itsekkin uskoin että se ensimmäisenä tippuu. Mutta nyt siis on kaksi vaihtoehtoa jäljellä, olisiko jollain henkilökohtaista kokemusta kummastakaan näistä? |
Faceless 05.02.2007 16:04:13 | |
---|
Oon soitellut tolla cube30 - ja spider II 112 vahvarilla. Ennenmmin päätyisin tohon rolandiin ku spiderin soundi on vähän semmosta sirinää, mutta se on mielipidejuttu. Peaveystä ei ole kokemusta. |
Oon soitellut tolla cube30 - ja spider II 112 vahvarilla. Ennenmmin päätyisin tohon rolandiin ku spiderin soundi on vähän semmosta sirinää, mutta se on mielipidejuttu. Peaveystä ei ole kokemusta. Eiköhän cube lähde tilaukseen tänään. Siitä on suositteluja niin paljon, että se riittää. |