Aihe: Pikku G - 100 000
1 2
Dee
12.12.2003 17:33:03
No, oli miten oli mutta on se musiikki paskaa silti. Minun mielipiteeni.
Tjaah, mitähän Raimssi mahtaa tästä tuumata? =)
"Pelkästään kolmisoinnun kanssa jo ollaan helposti tilanteessa, jossa asiat riistäytyvät hallinnasta." - Robert Fripp
sormunen
12.12.2003 20:30:33
Pikku kaverin asenne ja sanoitusten aiheet tuntuvat olevan varsin tervehenkisiä.

Ovat kyllä erittäin hienoa unite -touhua ihan vaikka Public Enemyn henkeen mutta suomalaisen teinin olosuhteisiin sovitettuna. Kyllä siitä vielä, kun hänellä on vuosia treenata!
Asenne tuntuu olevan kuosissa.

Kyllä se vain niin on, että aito asia menee läpi ilman hypeäkin ihan puskaradiolla vielä nykyäänkin kaikista formaateista huolimatta. Tämä on se ilahduttavin viesti.

Ja siis; ei tartte fanittaa vaikka näkee jutun arvon. Ja vielä; ei se ole aloittajan vika jos myöhässä olevat bisnesmiehet tän jälkeen roikkuvat värväystouhuissa jokaisen peruskoulun kulmilla. Näinhän aina käy; kuinka monta himiä tai dingoakin on markkinoille ollut tulossa.
käki
12.12.2003 22:27:19
Hienoa. Onnittelut Pikku-G.lle. Olen vilpittämästi sitä mieltä, että hän on hyvä malliesimerkki varhaisnuorille. Pikku kaverin asenne ja sanoitusten aiheet tuntuvat olevan varsin tervehenkisiä.

Niissä ei turhaa uhoilla eikä halveerata immeisiä.

Samaa mieltä.

Toivon, ettei P-G pääse Submarine-jengiin ja päädy paskantamaan laivan käytäville... toistaiseksi ainakin on jalat maassa, mikä on kiva juttu.
"Olen saatanan ruma, mutta saan silti enemmän p***ua kuin maailman komein mies." -Gene Simmons
Lord of the strings
14.12.2003 00:06:21
Mielummin Pikku G kun Smurffit.

Mielummin Smurffit!
"Who are you? How did you get in"? "Well i'm the locksmith and... I'm the locksmith"
Makuupussimies
14.12.2003 19:34:19
Mielummin Smurffit!

Niinpä.
"It's better to burn out than to fade away" -Kurt Cobain
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)