mailbag 05.02.2007 13:13:32 | |
---|
eli liima/neckthrue kaula 7 kieltä pelkkä tallamikki kiinteä talla mahonki body otelaudassa pitäisi olla merkinnät toivottavasti löytyy edes joku läheltä liippaava sillä en viittisi odotella vuotta jotain soitinrankentajaa.. |
atimoc 05.02.2007 13:18:06 | |
---|
Schecterin C-7 Blackjack tai Hellraiser täyttäisivät mikkikonfiguraatiota lukuunottamatta kaikki vaatimukset. Kun tekee töitä 40-50 tuntia päivässä, ei jaksa paljon muuta. |
eli liima/neckthrue kaula 7 kieltä pelkkä tallamikki kiinteä talla mahonki body otelaudassa pitäisi olla merkinnät toivottavasti löytyy edes joku läheltä liippaava sillä en viittisi odotella vuotta jotain soitinrankentajaa.. Schecterin Blackjackia minäkin neuvoisin testaamaan. Onko siitä jotakin hirmuista haittaa jos siinä on kaulamikkikin? Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia. |
arppah8 05.02.2007 14:09:08 | |
---|
Saattaapi olla melkoisen mahdotonta löytää seiskaa ilman kaulamikkiä, ei ainakaan itselläni ole koskaan yksimikkistä versiota aiheesta vastaan tullut. Lähimmäksi taitaa mennä ESP/Ltd- Stephen Carpenter-malli, jossa toinen humppari on keskellä;) Eli tolleen: http://www.instrumento.cz/img/fotogalerie/1196.jpgPeace, love and good happiness stuff. |
Hiku 05.02.2007 16:32:30 (muokattu 05.02.2007 16:33:01) | |
---|
That`s not talking, that´s mumbling! |
Thanatopsis 05.02.2007 16:58:34 | |
---|
Minua kiinnostaisi kovasti tietää, miksi kaulamikkiä ei saa olla. Farewell happy fields.
Where joy forever dwells. |
arppah8 05.02.2007 17:02:46 | |
---|
Peace, love and good happiness stuff. |
Ze Kink 05.02.2007 20:51:45 (muokattu 05.02.2007 20:53:32) | |
---|
LTD SC607B, ruuvaat vaikka sen keskimikin pois. Harmi että siinä on nuo 81-7:t mikkeinä, minusta 707 oli selvästi parempi. Mutta pikaliittimien ansiostahan ne saa suht helposti vaihdettua. Tuo Wobersin Jackson on mielestäni vähän "tylsä", ei mitään erityistä saundissa tai missään muussakaan. Jättäisin hankkimatta. Tai no, jos sellaisesta tykkää, niin mikä ettei. |
Jake.e 05.02.2007 20:56:35 | |
---|
Minua kiinnostaisi kovasti tietää, miksi kaulamikkiä ei saa olla. Itse tilasin oman customini ilman kaulamikkiä yhdestä syystä. Kun kaulamikki saa soolot kuulostamaan "sulavammalta" huomasin itse että tarkkuuteni ja tekniikkani kärsii tästä. Yritän siis päästä aina helpommalla, jotta tätä kiusausta ei jatkossa tee niin pelkällä tallamikillä edetään. Jerk. |
Juustonaksu 05.02.2007 21:00:46 | |
---|
Schecterin mallisto mietintään. Jos ei Blackjackilla tai Hellraiserilla irtoa niin jotain vikaa on. Molemmat seiskat noista on ihan mielettömän hyviä hintalappuunsa nähden. Hellraiser, jos olet ulkonäön ja hieman sliipatumman soundin perässä, mutta jos haluat monikäyttöisemmän työkalun niin sitten suosittelen Blackjackia. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
diabami 05.02.2007 21:02:02 | |
---|
Itse tilasin oman customini ilman kaulamikkiä yhdestä syystä. Kun kaulamikki saa soolot kuulostamaan "sulavammalta" huomasin itse että tarkkuuteni ja tekniikkani kärsii tästä. Yritän siis päästä aina helpommalla, jotta tätä kiusausta ei jatkossa tee niin pelkällä tallamikillä edetään. Et siis keksinyt mitään muuta asiaa mitä kaulamikillä voi tehdä, kuin sulavia tiluja? No joo sinun päätös, mutta aika hassu syy mielestäni. |
Juustonaksu 05.02.2007 21:04:26 | |
---|
Et siis keksinyt mitään muuta asiaa mitä kaulamikillä voi tehdä, kuin sulavia tiluja? No joo sinun päätös, mutta aika hassu syy mielestäni. Jep, kaulamikki on FAKE! Ei sellasia. Tilut tallamikillä, kaulamikki helpottaa ihan liikaa. Eikä se Laihokaan...
:-) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |