Aihe: Ozzy Osbourne
1 2 3 4 5 6 7
hirvoksi
05.02.2007 09:29:57

MITÄ PERKELETTÄ? Nyt pääsin läpi mutta kenttäpaikat on nyt jo mennyt??! Eihän tässä nyt mihinkään istumakatsomoon mennä... perkele.

No jos ei istumapaikat kelvannut, niin sitten tais jäädä keikka näkemättä...

Ite sain liput alakatsomoon (118) kun olin jo paria minuuttia vaille sivuilla painelemassa refreshiä ;-)

Kymmentä yli yhdeksän noin suunnilleen tuli "Toistaiseksi täyteen varattu"-herja mun mielestä sivuille....

- Pete
Ota rennosti! Ja olet virtuoosi.
Nieby
05.02.2007 09:30:01
Liput olis!! 9.05 viimesiä vietiin.

jumalauta puhelinlinjat ei auennu ollekaan!
kid ego
05.02.2007 09:31:03
Piippuhyllylle, mutta onneksi mulla on hyvä näkö.
"mie vedän sit Hemmo-tripuutin. Yritän ostaa ja myydä kaikkien kamat ja välillä vedän jalua ja pinmtsaa" -Zarmo
Marshallga
05.02.2007 09:37:10 (muokattu 05.02.2007 09:45:15)
Tässä oma kamppailuni kenttälippujen tilaamisesta:

"Lippua tilatessani meinasi iskeä melkoinen paniikki, yritin varata kenttälippua ja palvelu ehdotti jotain ylärivin katsomopaikkaa. Koitin samaa usean kerran ja aina sama vastaus, piippuhylly tai nurkkapaikka areenan pienimmästä kolkasta. Tätä jankkasin varmaan 5 minuutin ajan, kunnes yhtäkkiä ilmoitti kenttäpaikan olevan vapaana, nopeasti laitoin varauksen ja yritin päästä maksamaan lippua. Tilaus onnistui ja rahat menivät perille, helpotus oli suurenmoinen."
Abugali
05.02.2007 09:43:14
Myyjä otti varaukset jo kymmenen minuuttia etuajassa, että pääsee heti tulostamaan. Tasalta sitten ainakin piti alottaa, ei tullu kenttäpaikkoja. Liput kuitenkin ylärivistä. Perkele.
cruel_destiny
05.02.2007 09:45:57
huhhuh, meni kyllä paljon odotettua nopeammin, olin ite miettinyt ehkä kahta tuntia, mutta että alle 10 minsaa?! noh nukuimpa pommiin ja pitää kytätä huuto.nettiä lippujen varalle tulevaisuudessa.
Abugali
05.02.2007 09:55:23
huhhuh, meni kyllä paljon odotettua nopeammin, olin ite miettinyt ehkä kahta tuntia, mutta että alle 10 minsaa?! noh nukuimpa pommiin ja pitää kytätä huuto.nettiä lippujen varalle tulevaisuudessa.

7 minuutissa jonkun mukaan meni kaikki, paitsi sinne kyllä lisäiltiin katsomoita jälkeenpäin.
Mikke-poika
05.02.2007 11:13:45
Tasalta kirjauduin lippupalveluun ja sain liput yläkatsomosta. Meni kyllä tosi nopeesti kaikki paikat..

Järvenpäässä jonottamassa ja kenttälippu hallussa. Meni tosiaan seitsemässä minuutissa ne kaikki 12000 (?) lippua? Nyt lavansivusta/lavantakapaikkoja avattu mutta sieltä mitään näe.
Tympee Huttunen
05.02.2007 11:30:12
Itse koitin ihan kokeilumielessä lippuja. Klikkasin tasan yhdeksältä päivitystä ja tilaa oli kaikkialle. "Otin" kaksi kenttälippua ja jatkoin eteenpäin ja suljin selaimen. Tulin muutama minuutti myöhemmin (2-4min) ja tein saman uudelleen ja vieläkin "sai" liput kentälle. Hyvin näyttivät sivut pelaavan. Suljin selaimen. Vähän aikaa odotin ja koitin taas, kaikki liput oli varattuna.

Olisi perhana pitänyt ihan oikeasti noita lippuja varata, kun täältäkin jäi tyyppejä ilman. Samaan hintaan olisi voinut pistää ihmisille. Nyt on huuto.net varmaan jo täynnä ylihintaisia lippuja.

Joo, kurkkasin huutoon ja ainakin kahdeksan tyyppiä myymässä jo lippuja. Vittu mitä touhua. Tuossa niillä ei ole edes mitään riskiä. He lunastavat varauksen vasta, kun joku lipun on kiskurihintaan heiltä ostanut.
Sälski
05.02.2007 11:30:21

Ei vittu!! olin viidentenä jonossa ja kaikki muut paikat menny vaan jokunen paikka ylä nurkassa! ei sinne mennä ei hän sieltä edes nää lavalle saakka! miten voi olla kun menee ostamaan liput niin aikaisin kuin mahdollista ja kaikki menny jo?? no onneksi sain heaven and helliin sit liput ja vielä kentälle ;)
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
samsonov
05.02.2007 11:31:18
Hohhei, sain liput. Kentälle ei päässy ku yritykset varannu tms. :( mut enivei. Paikalla ollaan
All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee
cruel_destiny
05.02.2007 11:32:21
Ei vittu!! olin viidentenä jonossa ja kaikki muut paikat menny vaan jokunen paikka ylä nurkassa! ei sinne mennä ei hän sieltä edes nää lavalle saakka! miten voi olla kun menee ostamaan liput niin aikaisin kuin mahdollista ja kaikki menny jo?? no onneksi sain heaven and helliin sit liput ja vielä kentälle ;)

Huhuhan menee sillä tavalla, että ihmisten juostessa luukuille ostamaan ovien auetessa ja netin samalla tukkeutuessa itse työntekijät ostavat kauhean määrän lippuja kavereillensa + myyntiin myöhemmin. Näin olen kuullut, uskoo ken tahtoo.
Sälski
05.02.2007 11:43:53

Huhuhan menee sillä tavalla, että ihmisten juostessa luukuille ostamaan ovien auetessa ja netin samalla tukkeutuessa itse työntekijät ostavat kauhean määrän lippuja kavereillensa + myyntiin myöhemmin. Näin olen kuullut, uskoo ken tahtoo.

voi korruptioituneet lippujen myyjät sentään...
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
kyseinen
05.02.2007 12:49:25
12.45 Super Bowl- krapulassa sain vielä lavan sivulle piippuhyllylle.
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
Oceancalibra
05.02.2007 13:22:08
Hohhei, sain liput. Kentälle ei päässy ku yritykset varannu tms. :( mut enivei. Paikalla ollaan

Samsonovin kanssa vierekkäin :D Onko kellään paikkoja Katsomosta 112 ja paikkojen 101-104 vieresät?

Yritykset on tosiaan kieroja, varaavat kenttälippuja :(
"It's all fun and games till someone loses an eye, then it's just fun you can't see"
mrk
05.02.2007 13:46:06
Netin kautta sain kenttäliput ilman mitään ongelmia. Viittä vaille sisään sivuille ja tiukkaa reloadin räpyttelyä tasaan asti, sitten nopeata toimintaa.
"Short On Long Term Goals"
kouranka
05.02.2007 13:58:52

No voi vitun vittu. Kentälle ei päässy.. Oli savonlinnassa koko lippupalvelun tsydeemit menny iha sekasin eikä kellekkään lippuja sieltä, viddu mitä hommaa.
Nyt herkutellaa!
hirvoksi
05.02.2007 14:03:30

Joo, kurkkasin huutoon ja ainakin kahdeksan tyyppiä myymässä jo lippuja. Vittu mitä touhua. Tuossa niillä ei ole edes mitään riskiä. He lunastavat varauksen vasta, kun joku lipun on kiskurihintaan heiltä ostanut.

Toi ei kyllä onnistu ainakaan netin kautta, ei nimittäin pysty varaamaan maksamatta. Lainaus LP:n sivuilta: "Järjestäjän päätöksellä tapahtumaan voi tässä nettikaupassa ainoastaan ostaa lippuja. "
Ota rennosti! Ja olet virtuoosi.
Kylyma
05.02.2007 17:21:53

jepjep.. keikalle pääsin kuin pääsinki
Väijyssä. >-)))> kalamies#47 >-)))>
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)