Aihe: Harley benton vai esp?
1 2
Serita_
03.02.2007 19:08:30
Eli olen tossa harkinnut vakavasti basson ostamista ja onhan se jo aikakin kun olen bassoa aika kauan soittanut. Kumpi merkki olisi parempi Harley Benton vai ESP? Itse olen kyllä tuon esp:n kannalla mutta en tiedä kumpi on parempi soittajalle joka on aika kauan soittanut.
Nieby
03.02.2007 19:09:49
Eli olen tossa harkinnut vakavasti basson ostamista ja onhan se jo aikakin kun olen bassoa aika kauan soittanut. Kumpi merkki olisi parempi Harley Benton vai ESP? Itse olen kyllä tuon esp:n kannalla mutta en tiedä kumpi on parempi soittajalle joka on aika kauan soittanut.

Aina ESP. täällä ei paljon hyviä sanoja heru harrikoille ...

ESP siis.
okoranta
03.02.2007 19:13:56

Harley Benton tuskin saa kannatusta. Itse en ole ESP:n bassoja kokeillut, mutta yhden
Harley Bentonin Jazz-kopion omistan. Elektroniikka ja mikit on siihen vaihdettu, ja kyllä sillä vetää. Minulle ainakin sattui viimeistelyltään hyvä yksilö. Nauhat ei törrötä, pitää vireen hyvin. Kaikin puolin hintaansa nähden hyvä basso. Mutta kakkosbassona se mulla kuitenkin on. Tuo Japsi Fenderi on kuitenkin ihan eri maailmasta:)
Superman
TommiW.
03.02.2007 19:14:42

ESPiltä ääni mullekin, noista kahdesta.
"Katsos, Wasara on vanha tanssija. Se on vetänyt ennen spagaattia parit voltit ilmassa ja johan on hihnalukkokin ihme asennossa maan suhteen." -Sam Other
beissi man
03.02.2007 19:33:01
Bentonilla ja Espillä on aika paljon hintaeroa ltd'tä tässä varmaan meinaataankin mutta kuiteskii
Wilkeson
03.02.2007 20:19:30
Musta ehdottomasti ESP. Noista benttoneista ei oo ainuttakaa hyvää kokemusta.
Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back
_nirvana
03.02.2007 21:45:28
Espiä kannatan.
Boxeri
04.02.2007 00:03:20
ESP..tai postmodernisti SMP..
"VoiVoi..."
Lammikkovalas
04.02.2007 00:49:48
Ehdottomasti ESP.
I broke my G-string while fingering A minor
Oan
04.02.2007 02:14:22
Ehdottomasti se mikä tuntuu hyvältä kätösiin & korviin.
"Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä." - Armo Pohjavirta
Dropped C
04.02.2007 04:15:00
Tottakai Harlikka, kun niitä saa n. 15 yhden ESP:in hinnalla.
Sir Härö
04.02.2007 10:09:24
Tokkopa nyt puhutaan ihan oikeasta ESP:stä? Ettei olisi ltd?

Miksi kukaan harkitsisi Harlikkaa kun voisi ostaa aidon espin.

Tässä ei nyt tullut selville bassojen malleja.
Joku Esp:n b50 saattaa olla ihan yhtä huono kuin se Harlikan midprice ritsa.

Tästäkin huolimatta näistä vaihtoehdoista itsekin suosittelisin esp ltd:tä. Mutta peliliike voisi olla ostaa vaikkapa Squieri tai joku muu laadukkaampi halpakeppi.
Turpa kiinni ja kuuntele!
Jalmus
04.02.2007 11:48:21
Eräällä oppilaallani on tuo LTD. On sanottava että hintaansa nähden erittäin hyvä peli. Soundi itsessään on aika hyvä ja muutenkin soitin vaikuttaa sellaiselta, jolla voi soittaa aika pitkään, ennen kuin on tarvetta parempaan vaihtaa.
Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää.
Force
04.02.2007 13:52:30

Voiko noita kahta edes verrata..
http://www.forcesite.net
Late
04.02.2007 17:48:32
Musta HB ei ole hintaluokassaan välttämättä huonoin valinta. Mun ensimmäinen basso oli HB eikä se mitenkään soittokelvottomalta tunnu vieläkään. Luulen että kaikilla harrikoiden haukkujilla ei ole edes omakohtaista kokemusta niistä.
Kunniahan tässä menee, mutta maine toisaalta kasvaa.
okoranta
04.02.2007 21:57:14

ESP iha varmana. bentonit ei ees oo hyvii...(ainakaa ku kattoo hintaa ja mitä oon kuullu)

Loistavasti perusteltu!
Superman
Wilkeson
04.02.2007 22:18:06
ESP iha varmana. bentonit ei ees oo hyvii...(ainakaa ku kattoo hintaa ja mitä oon kuullu)

Ei nii !!!!!

Ja testannu ja höyrypäänä ostanu huvikseni ja omistanu yhen. Se oli Presari ja aivan kaamee paska. Ei mitää hyvää sanottavaa.

Kaamee saundi ja huono viimeistely ja muutenki en digannu soittaa sillä.

Hävetti myydä se. Yritin selittää et tää ei oo oikeesti hyvä mut väkisin halus ku oli alottelija. hintaan olin silti erittäin tyytyväinen minkä makso siitä. :)
Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back
Juippi!
04.02.2007 23:44:05
Voiko noita kahta edes verrata..

Tuo täysintä totta!
pekezu
05.02.2007 08:34:24

Eiköhän tuo ESP anna rahoillesi enemmän vastinetta. Mitä olen käsissäni noita pidellyt niin empä ole kovin vakuuttunut, viimeistely vähän miten sattuu, outoja työnjälkiä, ei vakuuttanut.
PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)