Aihe: Uutta comboa vailla.
1
Aapo -79
14.12.2003 08:25:10
Oon totaalisen kyllästynyt entiseen Marshallin 10W älisijään, joten uutta pitäis saada. Vaihtoehtoina ois Kustom 12A, Crate GX-65 ja behringer Blue Devil, ehkä ei kuitenkaan sitä. Eli lähinnä nuo Crate ja Kustom. Hyviä ja huonoja puolia noista? Tuosta kustomistahan täällä on jo ollu juttua, mutta tuo Crate mietityttää. Minkälainen vehje ja saundit? Mikä ois sopiva hinta käytetystä? Tulis siis aloittelijalle kotikäyttöön. Ite tykkään semmoisesta lämpimän rouheasta ja rupisesta saundista, esimerkkinä vaikka ZZ Top.
Aapo -79
14.12.2003 12:50:28
Pystyisikö joku sanomaan jotain tästä äkkiä? eli Kustom vai Crate? Päätös tapahtuu ehkä n. tunnin ja vartin päästä. Ees perstuntumalta jotain, arvon gurut?
Olli S.
14.12.2003 18:51:27 (muokattu 14.12.2003 18:51:53)

Pystyisikö joku sanomaan jotain tästä äkkiä? eli Kustom vai Crate? Päätös tapahtuu ehkä n. tunnin ja vartin päästä. Ees perstuntumalta jotain, arvon gurut?

Mulla oli 30w malli tosta Cratesta, ja voin sanoa, että se ei kelpaa kuin verkon painoksi, eikä kunnolla siihenkään ison kokonsa takia. Et kai vaan kerennyt hommata jo sitä? Olen nimittäin kokeillut säröpedaalin kanssa ja paremman särön sain samalla kitaralla, samassa tilassa kasettimankan AUX IN:stä. Joten eiköhän tuo riitä perusteluksi, että ei Cratea.
Viimeinkin se musiikkinäyte!
Jammy
14.12.2003 20:13:16 (muokattu 14.12.2003 20:18:59)
Mulla on Kustomin KGA10 ja on harvinaisen huono edes vitsiksi. Juma kun pääsin kokeilemaan Marshallia kaupassa niin halusin unohtaa oman vahvistimen.

Paljonkohan lie tuommoiset hyvät Marshallit maksaa. Se testaamani oli jotain 470€, tais olla käytetty.
Aapo -79
23.12.2003 00:51:20
Joo, Craten ostin. Kyllähän on rouhea peli kun en paremmastakaan tiedä. Oon siis tosi tyytyväinen. Eihän ne säröt mitään mielettömän hienoja ole, mutta hei, ei tuossa hintaluokassa tarvikkaan olla. Sille vanhalle Marshallin 10W sirisijälle vaan pitäis löytää jotain käyttöä ku en viittis myydä kellekkään aloittelijallekkaan soittointoa pilaamaan. Soittoinnosta puheenollen; sitä tuli roimasti lisää. Taas harjoittelu maistuu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)