Aihe: Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?
1 2 3 4 517 18 19 20 2129 30 31 32 33
all_by_myself
02.08.2006 23:02:20
minä en vielä oo turpaani saanu sen takia..mut kerran meni kyllä tosi läheltä :/
joku juopunut äijä yritti käydä kurkkuun kii ja tais höpistä jotain satanisti huorasta :/
johtuu kyllä varmaan siitä kun pukeudun mustaan ja näin...vaikka en kyllä tietääkseni oo satanisti.
Marshallga
05.08.2006 16:45:00
Tribaalipaita päällä porukka kattelee ihmeissään, ei ole tosin turpaan tullu.
Hevi on paskimmillaankin parasta.
salmivaara
07.08.2006 12:14:45

Tribaalipaita päällä porukka kattelee ihmeissään

Ihmekkö tuo.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Keppis
07.08.2006 12:50:37
Tribaalipaita päällä porukka kattelee ihmeissään, ei ole tosin turpaan tullu.

Muakin kattellaan aina ihmeissään.
Luppoaika pidentää elämää. http://www.mikseri.net/fobia
papitsu
07.08.2006 12:51:55
Muakin kattellaan aina ihmeissään.

Omakuvasi perusteella: en ihmettele.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
S.M.A.K | THV-klubi #42
Keppis
07.08.2006 16:19:33
Omakuvasi perusteella: en ihmettele.

Jepulisjee.
Luppoaika pidentää elämää. http://www.mikseri.net/fobia
Stalkah
10.08.2006 22:18:57 (muokattu 10.08.2006 22:20:08)

tavallaan vaateiden takia. tossa viime uutena vuotena oltiin ulkona ja parin kaverin kanssa siinä eksyttiin isompaan juomaporukkaan. sieltä sitten löyty pari sellasta tyyppiä joista ei oikeen tiedä että minkä asian puolesta ne on ja mitä vastaan ne on: toinen ole semmone "aivot jäi kotiin" idioottipunkkari apninannaama/irokeesi päässä (ei pahalla järkeviä punk - musiikkia kannattavia ihmisiä kohtaan) ja toinen tälläinen yleinen riehuja / sodannostattaja / kotipaikkakunnan kovis. no, nämäpä sitten heti vastaan tultuaan homoa huusivat ja näin jälkeenpäi ajatellen jos olisin suuni pitänyt kiinni niin olisin selvinnyt naarmutta. kaikkea tuli kuultua, kuten "vittu mä vihaan noita teinihevareita" ja "vittu mitä vittu oot vittu sanonu vittu musta".mutta kylläpä idiootti pitää olla että rupee riehumaan sillä tavalla ihan vaan sen takia että minä ihmettelin "mitä nuo nyt täällä tekee?". järkevää porukkaa nuo anarchy - tyypit.
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa - röytää, siinä vasta hieno sana!
greatwhite
21.01.2007 23:07:35
Ittelle sitä perushommaa selitetty ja parturia kovin mainostettu mut sitä mä en ymmärrä kui pitkälettii homoks sanotaa. Eiks näil homssuil oo just semmone amis-style-geelihyppyri. Ei muuta. Kiitos.
Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
unable
22.01.2007 08:53:12
En, koska pidän vaan normaaleja miesten vaatteita.
Lesko
22.01.2007 09:47:12
En ole turpaani saanut, mutta tapella olen joutunut vaatteiden takia. =)
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
JPQ
22.01.2007 15:44:21

En, koska pidän vaan normaaleja miesten vaatteita.

Eihän sellaisia olekkaan ja oma kuvasi on hieno. Se bändi kuva jos se vaihtuu tässä ennen kun luet tämän.
unable
22.01.2007 20:41:40
Eihän sellaisia olekkaan ja oma kuvasi on hieno. Se bändi kuva jos se vaihtuu tässä ennen kun luet tämän.

Joo, se on hieno.
aziztcf
23.01.2007 14:42:22 (muokattu 23.01.2007 14:42:45)
järkevää porukkaa nuo anarchy - tyypit.

Kivat yleistämiset sieltä

Mut topikkiin, kyllä olen. Ei ollut riittävästi suomi leijona vaatetusta vissii erään kuulapään mielestä, ja hiuksetki oli selkeesti iha vääränlaiset. Tuli bissetölkistä otsaan. Provoamata vielä :( Muut kerrat on yleensä ollut jollain tapaa omaa syytä, kun suht teräväkielinen kaveri olen. Mut takasin en lyö ku oon nii hippi :(
lolwut
Jzci
25.01.2007 13:05:15

järkevää porukkaa nuo anarchy - tyypit.

Khyll.. ks. omakuva. Eivaan, kyllähän minä olen ihan puhtaasti helvetinmoinen pässi, mutten kyllä haastaa riitaa ikinä kenenkään kanssa. Peace and love junou..

Ja kyllähän sitä turpaan on tullut pariin otteeseen kun hiukset eivät ole lippispäisiä mulkeroita miellyttäneet. Nyt ei tosin ole enää hiuksia kun armeijan takia jouduin leikkaamaan, mutta muuten näytän yleisesti sen verta merkilliseltä että ...no saa nähdä.
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
brn2sk8
05.02.2007 16:00:59
En oo turpaani saanu elämäni aikana liian montaa kertaa ainakaan... Eikä yleensä jupakat oo vaatteista alkanu vaan aatteista :)
Ei kiitos, ei enää viinaa minulle...
Highway Star
07.02.2007 17:12:28
En ole ikinä saanut turpaan minkään vaatetuksen takia..

Mut sen mä oon kyllä huomannu että Suomalaiset on vihamielistä porukkaa..
Kyllä on uhottu ja tälläi. Mut asioita joita en ymmärrä on esim. (Olen valkoihoinen)
Ja porukat huutaa pitkäletti neekeriä kaupungilla...
Ja sit on tietty parturia mainostettu ja sanottu kaikenlaista..Lettis on nii rasvanen et voisit paistaa pannukakkuja sillä :S
Sometimes life is from ass but, Im too
RocknRoll
11.02.2007 14:19:38
Kerran baarin vessassa joku tyyppi nokkelana sanoi, että naistenvessa on tossa seinän toisella puolella. Johon mä sitten totesin, että taitaa jätkä olla sitten väärässä huoneessa.
Siinä meinas tulla turpaan kun huomasin että pojat olivat kolmen hengen porukalla liikenteessä, mietein jo että onko sen yhden lyöminen turpaan saannin arvoista.

Lähdin sitten menemään, ja tilanne kuihtui kasaan. Varmaan olisin saanut monesti turpaan, mutta kun onneksi on sen verran isokokoinen, että kukaan ei tule vittuilemaan yleensä.
gorgonoidi
11.02.2007 14:23:33 (muokattu 11.02.2007 14:24:04)

En ole ikinä saanut turpaan minkään vaatetuksen takia..

Mut sen mä oon kyllä huomannu että Suomalaiset on vihamielistä porukkaa..
Kyllä on uhottu ja tälläi. Mut asioita joita en ymmärrä on esim. (Olen valkoihoinen)
Ja porukat huutaa pitkäletti neekeriä kaupungilla...
Ja sit on tietty parturia mainostettu ja sanottu kaikenlaista..Lettis on nii rasvanen et voisit paistaa pannukakkuja sillä :S

Tämmöstä täälläkin. No nyt leikkasin hiukset menemään, mutta nehän eivät ole vaatteita. Vaatteista ei ole koskaan tullut sanomista keltään.

E: Paitsi kengistä ja vanhasta nahkatakista jota käytin about vuosi sitten.
bastardo
12.02.2007 15:32:02
Hah. Ei vaatteiden takia kannata turpaan ottaa.
"Strateginen osaaminen kulminoituu täysin holtittomaan hosumiseen normaalien aktiviteettien lisäksi."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)