Keppis 03.02.2007 17:21:21 | |
---|
Heviukkeli kun olis finaaliin päässyt ja voittanu, niin olis ainakin tullu vaihteeks vähän muutakun tota balladiherkistelyä. Melko mielenkiintosta olis kuulla millasia biisejä sille äijjälle oltais tehty. Tuli oikeen paha olo, ku vilkasit tota mtv3:n keskustelupalstaa. Luppoaika pidentää elämää.
http://www.myspace.com/fobiayhtye |
Rotuvaari 03.02.2007 17:46:45 (muokattu 03.02.2007 17:48:43) | |
---|
Nikulan kommentit kannattaa jättää omaan arvoonsa, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kovan ulkokuoren takaa löytyy täysi urpo. Nikulan kommentissa taisi olla sekin pointti, että nämä uskovaiset ihmiset, jotka äänestivät Ilkan voittoon eivät sitten ostaneet Ilkan levyä. Toiseksi tullut Katri Ylander taisi saada ne tärkeimmät äänet niiltä, jotka katsovat Idolsia juuri sen idolin takia ja käyttävät rahansa myöhemmin tämän levyyn. Eivät siis katso minkään aatteen takia. Otetaan esimerkiksi vaikka sitten hevarit. Täällä Musisoijien verkossa hehkutetaan Hevi-Aria ja muita saman henkisiä kilpailijoita. En jaksa uskoa, että monikaan Muusikoiden netin käyttäjistä tuhlaa rahansa Hevi-Arille äänestyksessä ja jos tuhlaa, niin mahdolliseen tulevaan levyyn ei ehkä? Kyse on kuitenkin Idols-formaatista ja tuskin sieltä heavy-levyä tulee keltään, oli tausta sitten mikä tahansa. E: sitten on aina se mahdollisuus, että olen täysin väärässä En ehkä ole yhtä komea kuin Elvis, mutta elossa olemisestani kiistellään vähintään yhtä paljon. |
gandar 03.02.2007 17:50:05 (muokattu 03.02.2007 17:50:48) | |
---|
MTV3:n keskustelupalstalta löytyi pikaisella selailulla Nisse Nurmen fanclubin ( http://p1.foorumi.info/nissenurmi/index.php ) ja aivosoluja tuhoavan ihqutuksen lisäksi mielenkiintoistakin tekstiä: Lumikki_05 Löysin suomi24-keskustelusta seuraavan listan semifinaalien pienryhmistä: 1: Nisse Nurmi, Antti Railio, Panu Laurnos ja Juha Vuorsola. 2: Emilia Aarnio, Kristiina Brask, (Hanna)-Mia Permanto ja Sheila Kortelainen 3: Markus Blom, Markus Pätsi, Ari Koivunen ja Jarno Ollikainen 4: Jannika Bergroth, Piret Reppo, Marina Korelin ja Johanna Hämäläinen. X: Anna Abreu, Milja Mäkelä, Heidi Vaarala ja Annette Grönstrand Y: Mikko Huoponen, Ruslanas Kirilkinas, Kristian A.J. Meurman ja Christer Romberg Listan todenperäisyydestä en mene sanomaan mitään, Suomi24 on tietolähteenä MTV3:n foorumiakin epäluotettavampi, mutta ainakin kaksi ensimmäistä pienryhmää on oikein. Ceci n'est pas une signature |
kk80 03.02.2007 18:02:07 | |
---|
Ei sitä Ilkka Jääskeläisenkään savikiekkoa ostanut ilmeisesti kukaan. Jossain iltapäivälehdessä oli jokin aika sitten Idolien levymyynnistä juttua. "Floppi" Ilkka oli kuulemman myynyt 13 000 - 14 000 kappaletta levyään. "Todellinen voittaja" Ylander oli kuulemman myynyt levyään 18 000 - 19 000 kappaletta. Eli eipä ole suuri ero flopin ja menestyksen välillä. Paljonkohan Pakarisen ensimmäistä levyä myytiin aikoinaan? Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
stickyfinger 03.02.2007 19:27:47 | |
---|
MTV3:n keskustelupalstalta löytyi pikaisella selailulla Nisse Nurmen fanclubin (http://p1.foorumi.info/nissenurmi/index.php ) ja aivosoluja tuhoavan ihqutuksen lisäksi mielenkiintoistakin tekstiä: Lumikki_05: Löysin suomi24-keskustelusta seuraavan listan semifinaalien pienryhmistä: 1: Nisse Nurmi, Antti Railio, Panu Laurnos ja Juha Vuorsola. 2: Emilia Aarnio, Kristiina Brask, (Hanna)-Mia Permanto ja Sheila Kortelainen 3: Markus Blom, Markus Pätsi, Ari Koivunen ja Jarno Ollikainen 4: Jannika Bergroth, Piret Reppo, Marina Korelin ja Johanna Hämäläinen. X: Anna Abreu, Milja Mäkelä, Heidi Vaarala ja Annette Grönstrand Y: Mikko Huoponen, Ruslanas Kirilkinas, Kristian A.J. Meurman ja Christer Romberg Listan todenperäisyydestä en mene sanomaan mitään, Suomi24 on tietolähteenä MTV3:n foorumiakin epäluotettavampi, mutta ainakin kaksi ensimmäistä pienryhmää on oikein. No semifinaalithan on kuvattu jo aikaa sitten, eli kyllähän siellä on salillinen porukkaa ollut todistamassa noita. Kolmas ja neljäskin ryhmä siis ovat juuri nuo mainitut. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Jaristoteles 03.02.2007 20:41:35 | |
---|
No semifinaalithan on kuvattu jo aikaa sitten. Vai onkohan sittenkään? Odottaako ne vieläkin tuloksia siellä takahuoneessa? "Kassellaan parin viikon päästä teidän ryhmän kans... Muistakaa laittaa samat vaatteet!" Kuningas Asperiini vierii jälleen! http://kuningasasperiini.cjb.net/ |
bedlam 03.02.2007 21:30:24 | |
---|
Jossain iltapäivälehdessä oli jokin aika sitten Idolien levymyynnistä juttua. "Floppi" Ilkka oli kuulemman myynyt 13 000 - 14 000 kappaletta levyään. "Todellinen voittaja" Ylander oli kuulemman myynyt levyään 18 000 - 19 000 kappaletta. Eli eipä ole suuri ero flopin ja menestyksen välillä. Mutta Katrin biisithän soi todella paljon radiossa. Ilkan biisejä en ole kuullut ainokaistakaan, vaikka työpaikalla soivilta kanavilta ne todennäköisimmin tulisivat. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
bedlam 03.02.2007 21:31:50 | |
---|
Vai onkohan sittenkään? Odottaako ne vieläkin tuloksia siellä takahuoneessa? "Kassellaan parin viikon päästä teidän ryhmän kans... Muistakaa laittaa samat vaatteet!" Heh. Joo, eiköhän noi semifinaalit ihan suorana tule kummiskin. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Heh. Joo, eiköhän noi semifinaalit ihan suorana tule kummiskin. No tsiisus, ei todellakaan tule suorana!! Näemmä tämä tv-viihde aika hyvin teihin osuu ja uppoaa!! Kaveri oli katsomassa toissaviikolla tuota kolmatta ryhmää jossa mm. Hevi-Ari lauloi, veti "Piano man"-biisin...Sittenpä näette. Ja todellakin, siis jampat ovat samat kuteet päällä sitten suorassa tuloslähetyksessä. Ei kai tuo niin uskomatonta pitäisi olla! "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
FatSam 04.02.2007 02:06:14 | |
---|
Mut oliko keltanen lehdistö taas ahkerana, vai muistivatko uskovaiset idolikandidaatit vaan tavalliseen tapaansa joka välissä ilmottaa: "Minulla on Jeesus!" Mä en siis tiedä, kun ei oo tosiaan tullu niin seurattua, mut ennakkoluuloja mulla kyllä on... Kyl se meni juurikin niin, että tuo Idols-kandidaatti toi itse esille tuon uskovaisuutensa. Ja joka välissä. "Yrittäkääpä joskus itse tehdä jotain, yleensä yrittäkääpä tehdä edes jotain. Mä olen työskennellyt Aku Louhimiehen ym. kanssa että nykikää peräsuoltanne minkä kerkeätte mutta mun tasolle ette vaa pysty. Se on vaan tiukka tosiasia." T.S.Slayer |
ICE 04.02.2007 18:12:53 | |
---|
Kuka pääsee jatkoon tänään? Toivottavasti Mia Permanto!! Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
"Yritän viettää vuoden 2007 Miitin selvinpäin" -kerho #1 |
Rotuvaari 04.02.2007 18:48:56 | |
---|
Kuka pääsee jatkoon tänään? Toivottavasti Mia Permanto!! Toivottavasti juu. Miten minulle tulee aina tuosta Permannosta Katja Ståhl mieleen? Ihmeellisiä mielleyhtymiä. En ehkä ole yhtä komea kuin Elvis, mutta elossa olemisestani kiistellään vähintään yhtä paljon. |
Härski 04.02.2007 18:55:04 (muokattu 04.02.2007 18:55:57) | |
---|
Mä en jostain syystä oikein pidä tuosta Miasta. Jotenki semmonen tönselö. |
carlos 04.02.2007 19:15:05 | |
---|
Mia tai Sheila jatkoon! Ja taustabändiin vähän lisempää sitä munaa. Exoskeletal junction at the railroad delayed |
juhokoo 04.02.2007 20:11:36 | |
---|
Toivottavasti juu. Miten minulle tulee aina tuosta Permannosta Katja Ståhl mieleen? Ihmeellisiä mielleyhtymiä. Mulle tulee kans Stoolin Katja mieleen. Kyllä niissä jotain sammaa on. V.U.K #29 |
Härski 04.02.2007 20:28:55 | |
---|
No johan on kovaa laulamista kahdelta ekalta... melkonen nelikko. |
M.i.k.key 04.02.2007 20:30:59 (muokattu 04.02.2007 20:31:28) | |
---|
Mia tai Sheila jatkoon! Ja taustabändiin vähän lisempää sitä munaa. Toihan on akustinen bändi tuossa vaiheessa! Kyllä ne särökitarat sinne finaaleihin varmaan taas tulee... Kovia on mimmit. Tää toka on tähän asti mun suosikki, katotaan nyt loppun vielä. möllisty |
- Oka - 04.02.2007 20:31:48 | |
---|
Tuo Emilia veti kyllä muuten hyvin, mutta vire oli ajoittain kyllä metässä. Homon mielestä nainti on poikaa. Eikä taidolla, eikä tuurilla, vaan RÖYTÄMÄLÄ! |
Jormaz 04.02.2007 20:33:55 | |
---|
Emilia veti liian epävireisesti, oli välillä ihan pihalla. Kristiina sen sijaan lauloi kuin pieni enkeli. Miees... |
taikakameli 04.02.2007 20:35:11 | |
---|
Tuo Emilia veti kyllä muuten hyvin, mutta vire oli ajoittain kyllä metässä. Sehän veti jokasen pitkän äänen falskisti. Kristiina oli parempi, vähän liian lapsenomainen ääni vaan mun mielestä. Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |