lontoojoni 03.02.2007 16:41:42 (muokattu 03.02.2007 16:45:53) | |
---|
-------------------------------------------------------------------------------- tiedän näköjään alasta enemmän ehkä kuin äskeinen kirjoittaja eikä tuollaisen tiedon omaaminen tarkoita sitä että kuuluisin tuohon yrityksen palkkalistoille,kyse ei ole salatieteestä, EIHÄN OLE. mut löytää Saen opiskelijoiden listoilta jos hiukan viitti nähdä vaivaa netin käytössä. p-s mulla oli tänne eri tunnus jo vitun pitkän aikaa mut muuton myötä halusin hiukan glamoorisemman nimimerkin ja vintascandinavian pojilta pyydän anteeksi et tää meni tälläseksi mikä ei ollut tarkoitukseni. Lupaan etten kirjoita tähän aiheesen. |
Studiotyöskentelypalstalla on kuitenkin pieni piiri, joka on yllättävän tarkkavainuinen. Kiva kuitenki tietää että noita vuokralle saa jos akuutti tarve iskee. Mut pidetään rehellinen meininki kuiteski studioalalla ympäri suomen eiks vaa. Ei ole henkilökohtainen hyökkäys vaan liehutan lippua koko äänialalle. Hyvää viikonloppua kaikille. (perkussiosessioista toipuva) klonk klonk, agogoo, diu diu triangelii, dumdäkdum pandeiroo... -Cape |
Säätäjä 03.02.2007 20:52:59 | |
---|
Eli ihan sattumalta rekisteröidyit eilen kertoaksesi että: Älä oo tommonen, ei tosta firmasta tuskin kellekään oo mitn haittaa, päin vastoin Mekkala. |
erkko 03.02.2007 21:10:22 | |
---|
Älä oo tommonen, ei tosta firmasta tuskin kellekään oo mitn haittaa, päin vastoin Noi ei tietenkään oo haittaa. Päin vastoin on hauska tietää että tollastakin tavaraa löytyy vuokrattavaksi ihan asialliseen hintaan. Mä en vaan diggaa tollaisesta mainonnasta jossa mainonnan kohteesta tehdään idiootti. Paljon reilumpaa olis vaikka vastata threadiin jossa joku kysyy mistä Nevejä saa että meidän firmastahan niitä löytyy. Informaatiota vastaan mulla ei oo todellakaan mitään. |