gandar 03.02.2007 15:20:48 | |
---|
Aina ovat jälkitoimitukset tulleet. Osa seuraavana päivänä, osa kuukauden päästä, mutta jokainen on lopulta kuitenkin tullut. Ceci n'est pas une signature |
-Cale 03.02.2007 15:21:41 | |
---|
3 kuukautta olen nyt kolmea levyä odotellut, ei mitään kiirettä... Kannattaa melkein kysästä että jos tilaus on jäänyt jostain syystä huomiotta. Tai tavara loppunut. Mulle ei oo vieläkään tullut Black Sabbathin Seventh Staria vaikka varmaan puoli vuotta sitten tilasin. Tosin en oo kysellykkää mut anti olla... |
Torniojaws 03.02.2007 15:28:16 | |
---|
Mulle ei oo vieläkään tullut Black Sabbathin Seventh Staria vaikka varmaan puoli vuotta sitten tilasin. CDON poistaa levyn tilauksesta mikäli sitä ei ole saatu 60 päivän sisällä tilauspäivästä. Sen jälkeen pitää tilata levy uudelleen, mikäli sen haluaa joskus saada. Itsellä on ilon hetki kun 1,5 kk tilauksessa ollut levy lähetettiin perjantaina :) |
-Cale 03.02.2007 15:31:59 | |
---|
CDON poistaa levyn tilauksesta mikäli sitä ei ole saatu 60 päivän sisällä tilauspäivästä. Sen jälkeen pitää tilata levy uudelleen, mikäli sen haluaa joskus saada. No tuo selittääkin kaiken... |
carnation 03.02.2007 15:39:52 | |
---|
Odotan innolla sitä päivää kun saan cdonilta levyn jossa muovikannet on ehjät! Ei ainuttakaan jossa ei olisi halki, keskiöt paskana jne... Tosin tollasen takia ei jaksa takaisin lähettää. Joka kerta vaan vihaista palautetta. Mutta eipä mene perille. Jaa, mulle on tullut oikeastaan aina levyt ehjinä perille, kannattaa varmaan syyttää myös postia tässä tapauksessa. |
Jaa, mulle on tullut oikeastaan aina levyt ehjinä perille, kannattaa varmaan syyttää myös postia tässä tapauksessa. juu siis itse CD:hän on ollut aina kunnossa. Kannet ja niiden keskiöt on vaan saanut osumaa enemmän tai vähemmän.. Luulen myös että postinjakajilla on näppinsä pelissä näiden käsittelyssä. I Wage War! |
Umpihullu 05.02.2007 11:42:02 | |
---|
Odotan innolla sitä päivää kun saan cdonilta levyn jossa muovikannet on ehjät! Ei ainuttakaan jossa ei olisi halki, keskiöt paskana jne... Tosin tollasen takia ei jaksa takaisin lähettää. Joka kerta vaan vihaista palautetta. Mutta eipä mene perille. Luuletteko tosiaan, että se on kaupan vika kun noin käy? Eikö tule mieleen miksi ne kotelot ovat hajallaan? Ei ne siellä cdonissa iske niitä kansia hajalle, sellainen laitos kuin posti ja sen älyvapaa työvoima on tuohon syyllinen. Mulla ainakin on aina tullut ehjät levyt ja kotelot cdonista, yhden kerran on ollut etukansi halki ja tuolta on tilailtu jo monia vuosia tavaraa. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
Mika Antero 05.02.2007 11:50:04 | |
---|
Luuletteko tosiaan, että se on kaupan vika kun noin käy? Eikö tule mieleen miksi ne kotelot ovat hajallaan? Kyllä siinä toisinaan on yhtenä syynä myös pakkaus. Esim. viimeksi kun tilasin kahdeksan levyä kerrallaan, oli ne pakattu liian pieneen pakettiin, liian tiiviisti ilman riittäviä pehmusteita. Puolet koteloista oli rikki. En kiistä postin toimia, mutta tässä tapauksessa osa kansista on hyvinkin saattanut rikkoutua jo pakkausvaiheessa. Saahan noita uusia. |
carlos 05.02.2007 19:54:05 | |
---|
Mulla on kai sitten käynyt ilmeisen hyvä tuuri. Olen tilannut useita kymmeniä levyjä CDONilta, eivätkä yhdetkään kannet ole tulleet rikkonaisina. Tai sitten vaan täälläpäin postia jaetaan eri tavalla. Exoskeletal junction at the railroad delayed |
chachi 05.02.2007 22:37:21 | |
---|
Tänään napsahti postista viiden levyn tilaus ja yksi jäi jälkitoimitukseen. Kolmesta platasta oli keskiöt paskana eli tälläkään kertaa ei ehjää tavaraa kotiin saatu. Toimitukset ovat kuitenkin olleet nopeudeltaan ok ja mitään levyä ei ole tarvinnut odottaa viikkoa kauempaa. http://www.qstock.org/2006 |
Rattata 06.02.2007 08:46:58 | |
---|
Onkos kellään kokemusta elektroniikan tilaamisesta? |
mikainen 06.02.2007 10:33:55 | |
---|
Mulla on kai sitten käynyt ilmeisen hyvä tuuri. Olen tilannut useita kymmeniä levyjä CDONilta, eivätkä yhdetkään kannet ole tulleet rikkonaisina. Tai sitten vaan täälläpäin postia jaetaan eri tavalla. Itsellä väheni rikkoutuneisuus kun laitan lattialle pehmustetta postiluukun alle semmoisina päivinä kun oletan cd-postia tulevan. Lajittelukeskus on myös sellainen paikka missä voi lähetykset kärsiä. Se on liukuhihnatehdastoimintaa. |
JeeVes 06.02.2007 11:50:32 | |
---|
Olen tilannut aika useasti myös CDON:lta (nytkin tulossa levyjä). Aika useasti on kannet ollut paskana tai se keskiö sieltä, onneksi ei koskaan itse levy. Muutaman kerran olen isommasta tilauksesta ilmoittanut että kansia on ollut paskana, niin ovat kyl mukavasti aina lähettäneet uudet ehjät tilalle. Netin kautta olen asiaa hoitanut eikä ole mitään vastakommenttia tullut, viimeksi jopa kiitin hyvästä palvelusta. Minua ovat ainakin kohdelleet ihan hienosti, siksipä on taas levyjäkin tulossa enkä niitä muualta ole ostanut. Kalamies #15 >-)))> |
carlos 07.02.2007 20:20:32 | |
---|
Muutaman kerran olen isommasta tilauksesta ilmoittanut että kansia on ollut paskana, niin ovat kyl mukavasti aina lähettäneet uudet ehjät tilalle. Kumma, kun nämä kannet pysyvät ehjinä. Siis ne tyhjät, joita lähetellään rikkoutuneiden tilalle. Exoskeletal junction at the railroad delayed |
BlueIce 07.02.2007 22:06:13 | |
---|
Kaksi kertaa olen tilannut, ekalla kerralla väärä levy ja nyt toisella oli laskussa 10€ liikaa. Oli huvittavaa kun tilasin Metallicaa ja sain jotain Antti Tuiskua tilalle. Enää en sieltä tilaa, kannetkin olivat ihan mäsät. Toimitus oli 1kk josta en ollut niin hirveän tyytyväinen. -Ajattelen aina toisin kuin sinä- |
Lego 07.02.2007 22:41:03 | |
---|
Ekaa kertaa tilasin levykauppa Äxästä ja levy tuli ehjänä, kannet myös. Kaikki aivan mint. Eikä pakkaus cdonin pakkausta kummoisempi ollut. Pisteet Äxälle. I Wage War! |
Dr. Muff 08.02.2007 13:35:19 | |
---|
Luuletteko tosiaan, että se on kaupan vika kun noin käy? Eikö tule mieleen miksi ne kotelot ovat hajallaan? Ei ne siellä cdonissa iske niitä kansia hajalle, sellainen laitos kuin posti ja sen älyvapaa työvoima on tuohon syyllinen. Mulla ainakin on aina tullut ehjät levyt ja kotelot cdonista, yhden kerran on ollut etukansi halki ja tuolta on tilailtu jo monia vuosia tavaraa. Kyllä mielestäni cdonin vastuualueelle kuulu levyjen pakkaaminen siten että tulevat ehjänä perille. Esim cd-wow.com toimii esimerkillisesti. Levy tulevat yksittäispakattuina pahvikuoressa joka sisäpuolelta on verhoiltu kuplamuovilla. Joskus sieltäkin on tullut levy jonka kannessa on särö tai keskiö vaurioitunut, mutta ovat poikkeustapauksia, kuten ehjät levyt cdonin pakkaamina. Itsellä ei ole enää mitään syytä tilata cdonista mitään. Halvemmalla ja paremmin saan levyt Amazonilta, cd-wow.comista, play.comista ja Treen Swamp Musicista. Play.comissa on nyt myös playtrade-palvelu, eli vastaava kuin amazonilla. Ko firmat toimivat välikätenä ja kolmas osapuoli toimittaa tuotteet. Levyjä kolmella eurolla! |
minidriver 08.02.2007 17:04:06 | |
---|
Esim cd-wow.com toimii esimerkillisesti. Levy tulevat yksittäispakattuina pahvikuoressa joka sisäpuolelta on verhoiltu kuplamuovilla. Joskus sieltäkin on tullut levy jonka kannessa on särö tai keskiö vaurioitunut, mutta ovat poikkeustapauksia, kuten ehjät levyt cdonin pakkaamina. Cd-wow on hyvä vaihtoehto. Eilen tosin sain täysin paloina olevat kannet (postimiehen paha päivä tms.) itse levy oli ok. Menin tavoistani poiketen sivuille ja laitoin viestin, jossa ohimennen mainitsin myös että joskus taannoin tilaamassani The Who pahvipläjäyksessä oli pahviin liimatun trayn "piikit" poikki. Sieltä tuli vastaus todella nopeasti jossa todettiin että heidän toimittamiensa levyjen kansien tulee olla ehjiä ja uudet lähtivät jo. Olen hämmentynyt huikean hyvästä ja nopeasta palvelusta. Oikeastaan hämmentää ennen kaikkea se että sitä paljon puhuttua palvelua ja asioiden hoitoa tarvitessaan sai. Ulkon o lunt ja lumes o kust. |
Mimi 12.02.2007 15:50:48 | |
---|
Kuusi levyä päjähti postilaatikkoon, kaikki kotelot ehjiä. Yllätti positiivisesti, sillä huolestuin hieman ennen paketin avaamista, kun siinä pahvikotelossa oli suurehko lommo/taittuma. Kaikki keskiötkin näyttivät olevan kondiksessa. ...on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...Vain sanoja |
Lego 12.02.2007 16:01:44 | |
---|
Ah, tuttua cdon-laatua kolahti taasen luukusta. 2 levyä, toisesta keskiö paskana ja toisesta kansi halki. Ei vieläkään tärpännyt ehjä, no ehkä ensi kerralla.. I Wage War! |