Aihe: CDON.com
1 2 3 4 58 9 10 11 1224 25 26 27 28
kid ego
10.12.2006 13:03:36
Onko järkevää tilata CDON:sta levyjä hintaan 115,7 €? Jos tulee levyt paskana ja kaikkee niin kun on kuitenkin isot rahat... ???

Sitten palautat ne viallisina.
Silenseux
11.12.2006 16:00:32

hyviä kokemuksia toisin kuin levykauppa X:ltä. tilasin levyn jota ei listassa ollut mutta sanoivat että kuukauden sisällä pitäis tulla. jäin odottelemaan mutta mitään ei kuulunut, ei edes ilmoitusta ettei levy ole tulossakaan. tämä tapahtui vuosi sitten eikä vieläkään mitään kuulunut. cdon on kyllä hyvä.
Musiikki on lempimusiikkiani.
timanttiananas
11.12.2006 17:29:25
No äkkiäpä kyllä luovuit toivosta cdonin suhteen. Mulla on ihan helvetin monta tilausta, varmaan kaksi tai kolme kertaa on ollut jostain kotelo vähän hajonnut, mutta olen sen itse vaihtanut. Ei pahaa sanottavaa cdonista.

No joo... kyllä mä uskon että niiden palvelu voi hyvinkin toimia ja rikkinäiset levyt oli vaan poikkeus/postin vika. Mutta jos voin valita lukuisien muiden levykauppojen - joissa palvelu toimii - ja tämän - jossa palvelu ei toiminut, vaikkakin vain parina kertana - väliltä, niin miksen valitsisi jotain muuta.
Fellow
11.12.2006 21:59:40
Sitten palautat ne viallisina.

Juupelis tilaus on tehty(uutena asiakkaana joudun tyytymään alle 90€ tileukseen).
Genret p*rseeseen
KillingMachine
12.12.2006 08:18:28
Eräs tuttavani tilasi samat levyt kolme kertaa CDONista kun yhdestäkään tilauksesta ei kuulunut mitään. Eikä taida olla vieläkään tullut mitään vaikka noin vuosi sitten tämä tapahtui.
Basistit kunniaan.
south_of_heaven
12.12.2006 08:24:36 (muokattu 12.12.2006 08:24:46)
Eräs tuttavani tilasi samat levyt kolme kertaa CDONista kun yhdestäkään tilauksesta ei kuulunut mitään. Eikä taida olla vieläkään tullut mitään vaikka noin vuosi sitten tämä tapahtui.

Voi olla että tulevat sitten yllärinä. Broidille ainakin tuli yksi levy huomattavan ajanjakson jälkeen, kun kyseinen levy oli jo ostettu muualta.
itki south_of_heaven
Lonesome
12.12.2006 09:04:46
Voi olla että tulevat sitten yllärinä. Broidille ainakin tuli yksi levy huomattavan ajanjakson jälkeen, kun kyseinen levy oli jo ostettu muualta.

Hiukka outoa. Nykyisin lähettävät kyllä aina viestiä, jos toimitus venyy. Käsittääkseni tilaus myös poistuu järjestelmästä, jos sitä ei määrätyssä ajassa (oliko 60 päivää?) pystytä toimittamaan. Tämän jälkeen ovat sitten lähettäneet korvaukseksi ilmaiset postikulut tarjoavan koodin.

Tosin about 5 vuotta sitten tilanne oli toinen ja levyjä saattoi tulla todella miten sattuu...
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Dave "Lonesome" Peverett/Foghat
2541
12.12.2006 11:32:30

Hiukka outoa. Nykyisin lähettävät kyllä aina viestiä, jos toimitus venyy. Käsittääkseni tilaus myös poistuu järjestelmästä, jos sitä ei määrätyssä ajassa (oliko 60 päivää?) pystytä toimittamaan. Tämän jälkeen ovat sitten lähettäneet korvaukseksi ilmaiset postikulut tarjoavan koodin.

Tosin about 5 vuotta sitten tilanne oli toinen ja levyjä saattoi tulla todella miten sattuu...

Minulle on käynyt muutaman kerran niin, että ensin laittoivat sähköpostilla pahoittelut "emme pysty toimittamaan jne.", alennuskoodin ja sitten kun olen katsonut tilausstatuksesta, niin samainen levy onkin pystytty toimittamaan ja saapuu kotiin parin päivän päästä.
Lonesome
12.12.2006 13:48:29
Minulle on käynyt muutaman kerran niin, että ensin laittoivat sähköpostilla pahoittelut "emme pysty toimittamaan jne.", alennuskoodin ja sitten kun olen katsonut tilausstatuksesta, niin samainen levy onkin pystytty toimittamaan ja saapuu kotiin parin päivän päästä.

Juu, näinkin. Ja välillä on jopa pahoiteltu kahteen kertaan alennuskoodin kera...

Joillakin julkaisuilla on selvästi turhan optimistiset toimitusajat. Mutta kun kerran jenkki-importteja myyvät (esim. Wounded Bird-julkaisut), niin voi sitä pari viikkoa ylimääräistä odottaa, imo.
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Dave "Lonesome" Peverett/Foghat
RrRailo
13.12.2006 11:14:01

Onko järkevää tilata CDON:sta levyjä hintaan 115,7 €? Jos tulee levyt paskana ja kaikkee niin kun on kuitenkin isot rahat... ???

Suurin mälli, mitä olen tilannut cdonista oli reilun 200 euron arvosta ja kaikki levyt tulivat ehjinä perille, muutenkin on kaikki sujunut oikein mainiosti. Paljon tulee tilattua ja yleensä hiukka vanhempia levyjä, joten aina ei ole kaikkea saanut mutta muuten olen tyytyväinen. Hinnat kun sattuvat olemaan todella kilpailukykyiset.
Fellow
14.12.2006 12:51:47
Suurin mälli, mitä olen tilannut cdonista oli reilun 200 euron arvosta ja kaikki levyt tulivat ehjinä perille, muutenkin on kaikki sujunut oikein mainiosti. Paljon tulee tilattua ja yleensä hiukka vanhempia levyjä, joten aina ei ole kaikkea saanut mutta muuten olen tyytyväinen. Hinnat kun sattuvat olemaan todella kilpailukykyiset.

Hyvä homma.
Genret p*rseeseen
Tietysti Pauligin
14.12.2006 15:09:49
Tänään ilmeisesti lähti paketti matkalle.

Tuli ilmoitus että yksi levy on loppunut, mutta eipä tuo haittaa. Tulee sitten perässä, tietenkin ilman postikuluja.
Muistaakseni 8-10 kertaa tuolta tilannut, hyvin toiminut aina.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
HaloOfFlies
14.12.2006 15:32:23

Kylläpä sä olet jo aika suhteellisen kärsimätön jos ei 2-3 päivää jaksaa odottaa. Ja tuollaiset levytiedot nyt ovat kuitenkin niin harvoin metsässä, että eipä oikeastaan ole valittamisen aihetta, kun miettii kuinka laajaa katalogia nekin esillä pitävät. Tuntuu, että tässä valitetaan nyt ihan turhista asioista.

Joo. Itse olen yhtä levyä odotellut 2 kuukautta kun tilaus venyi. Tiistaina tuli viesti että ovat lähettäneet sen, ja huomenna sen pitäisi kolahtaa postiluukusta.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
dictatorsh*t
11.01.2007 20:11:58
Muuten ei mitään valittamista, mutta viimeksi tilausvahvistuksen saaminen kesti reilun viikon. Kumma juttu.
saastara
11.01.2007 20:40:43
Hieman ennen joulua tilasin tuolta Hopeanuoli-dvd-boxin sekä MGS3:n.. Hopeanuoli saapui parissa päivässä mutta MGS3. Viikko sitten lähettivät pahoittelumailin ja sanoivat, että mahd pian laittavat postiin. Pitää katsella kuinka käy.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Jamppa2
11.01.2007 21:16:13 (muokattu 11.01.2007 21:20:58)
Joo toi cdon oli kyllä aluksi aivan hyvä juttu, mutta mutta.... On se suosio vissiin kasvanu vähän odotettua nopeammin, joten palvelu on tökkiny pahasti viime aikoina. Aluksi nopeat toimitukset, hyvät valikoimat ja kohtuulliset hinnat houkuttelivat tilaamaan, mutta kuukausia kestäneet tilaukset ja rikkinäiset kannet ym. pistävät miettimään. cdon ehkä haukannut vähän liian ison palan, kun se on alkanu ottamaan kaikenlaista elektroniikkaa sinne kataloogiin.
papitsu
11.01.2007 22:10:23
Ainiin, tulihan minullekkin tuossa pari viikkoa sitten CDONista paketti. Ajallaan tuli ja ehjänä levyt, ei valittamista.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
M.A.C.H.O. # 7 "I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry." | S.M.A.K | THV-klubi #42
Misse
03.02.2007 14:53:12
En lukenut koko ketjua, joten anteeksi jos tästä on jo jauhettu.

Eli noista jälkitoimituksista. Oletteko siis saaneet ne lopulta? Itselle tuli viimetilauksen jälkeen viesti, että parin levyn toimituspäivää ei pystytä arvelemaan, loput levyt tulivat parissa erässä viikon sisällä. Ekassa paketissa lasku koko satsista. Laskuahan en tietenkään maksa, ennen kuin kaikki ovat tulleet ja jos eivät tule, lähettäkööt uuden laskun.
Asia rupesi kiinnostamaan lähinnä siksi, kun edellisistä tilauksista nuo "jälkitoimitettavat" ovat jääneet tulematta joka kerta. Lasku tosin on ennen tullut vain toimitetuista.
Lego
03.02.2007 15:19:36
Odotan innolla sitä päivää kun saan cdonilta levyn jossa muovikannet on ehjät! Ei ainuttakaan jossa ei olisi halki, keskiöt paskana jne... Tosin tollasen takia ei jaksa takaisin lähettää. Joka kerta vaan vihaista palautetta. Mutta eipä mene perille.
I Wage War!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)