m_kuivamaki 14.12.2003 14:07:29 | |
---|
Otelauta on edennyt siihen vaiheeseen että enää puuttuu sivutmerkit. Mistä ne voisi tehdä? Jotain valkoista tai..? |
Jaristoteles 14.12.2003 14:57:47 | |
---|
Nyt saa käyttää mielikuvitusta. Minä asensin omani ihan tuollaisesta Ruokankaalta tilaamastani "sivudotsikamasta". Se oli tanko tavallista valkoista muovia. Poralla vaan puolen millin syvyiset reiät haluttuihin kohtiin, tippa liimaa ja dotsikamaa sisään. Sivuleikkureilla poikki ja pikku hionta päälle. Ajaa asiansa. Eli käytännössähän sinne voi tunkea mitä vaan valkoista - tai muunkin väristä - tavaraa. Ei olis kiva olla Saharassa kun kaikki pierut menee sinne. |
Juzzu 14.12.2003 16:36:54 | |
---|
Käyt ostamassa miellyttävän värisen muovikamman, ja poikkaiset piikeistä itsellesi "aihiota". Näppärää. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
moikki 14.12.2003 16:38:51 | |
---|
Käyt ostamassa miellyttävän värisen muovikamman, ja poikkaiset piikeistä itsellesi "aihiota". Näppärää. Milläs muuten ootta tehneet kolot niille "oikeille" dotseille siinä otelaudassa? Poralla? Let`s rock like fuck! by Mike Monroe |
Milläs muuten ootta tehneet kolot niille "oikeille" dotseille siinä otelaudassa? Poralla? Jos tuijottaa tarpeeksi intensiivisesti, tiukalla ilmeellä, niin kyllä siihen reikä tulee. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Da Make 14.12.2003 18:27:22 | |
---|
Jos tuijottaa tarpeeksi intensiivisesti, tiukalla ilmeellä, niin kyllä siihen reikä tulee. Täytyypi sanoa, että nauratti oikeesti. Cräx, Change, Ötöm!? |
moikki 14.12.2003 18:42:28 | |
---|
Jos tuijottaa tarpeeksi intensiivisesti, tiukalla ilmeellä, niin kyllä siihen reikä tulee. Tuota olen harrastanut jo monta tuntia mutta ei oo koloja näkynä. Siinä on varmaan jotain viikaa siinä mun otelaudassa... Let`s rock like fuck! by Mike Monroe |
fox 14.12.2003 18:52:40 | |
---|
Taikka sitte et ole käyttänyt Voimaa... Ei vaiskaan, oikeesti ainakin minä olen käyttänyt Dremeliä ja erilaisia jyrsinteriä. Mikseipä vois poraakin käyttää mutta riskit suurenee, poranterä saattaa repästä ilkeesti siitä reunasta puuta.Joidenkin tiedän suojateippiin pistäneen sen dotin kokoisen reiän ja sitä mallineena käyttäen sitten poranneen. Terän täytyy olla vaan äärettömän hyvässä terässä. |
vrajala 14.12.2003 19:38:51 | |
---|
Ei vaiskaan, oikeesti ainakin minä olen käyttänyt Dremeliä ja erilaisia jyrsinteriä. Jyrsimen etuna mainittakoon vielä tasapohjainen reikä. Juu, varmast näi, mää kysyi? |
Puavali 14.12.2003 20:46:26 | |
---|
Joidenkin tiedän suojateippiin pistäneen sen dotin kokoisen reiän ja sitä mallineena käyttäen sitten poranneen. Terän täytyy olla vaan äärettömän hyvässä terässä. Ole huolellinen. Lyö pienellä naulalla huolellisesti haluttuun kohti alta millimetrin syvyinen aloitusreikä, korjaa tarvittaessa puukon kärjellä huolellisesti oikeaan suuntaan. Tue kaula huolellisesti oikeaan asentoon ja käytä pylväsporakonetta, jos on. Ja muista olla huolellinen. |
Boldari 16.12.2003 11:34:54 | |
---|
Valkosta kynsilakkaa. |
poppamies 16.12.2003 13:38:35 | |
---|
Sopivan kokoisista sukkapuikkoa jo ei ole sivudotsi tankoa. Reiät Dremelillä ja poralla. "G-strings are for strippers" |