KoskPaavo 02.02.2007 17:23:30 | |
---|
Iso +. Miksi se hernekeitto on edelleen pääruoka harjan nostajaisissa? Nautitaan muistakin perinteistä niin kauan kuin niitä vielä on. Niitä asioita joita kotona opittiin ja yritetään niitä siirtää lapsillemme,niin säilyy joitain perinteitä ja vanhoja arvoja. Perinteet on joskus ihan sydäntälämmittäviä, meillä on kaks lasta , about 20 molemmat, ja kumpikin kiittää kun nousevat ruokapöydästä. Kumpikaan meistä vanhemmista ei muista tuota heille opetetun. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
R.Syke 02.02.2007 17:24:58 (muokattu 02.02.2007 17:26:18) | |
---|
Perinteet on joskus ihan sydäntälämmittäviä, meillä on kaks lasta , about 20 molemmat, ja kumpikin kiittää kun nousevat ruokapöydästä. Kumpikaan meistä vanhemmista ei muista tuota heille opetetun. -Outoa sarkasmia. Samaan olen törmännyt meillä. Poeka 34 ja tyvärr 27. Myös seuralaisensa kiittelevät. Oisko syynä hyvä sapuska? |
KoskPaavo 02.02.2007 17:31:21 | |
---|
Ei ollut sarkasmia, tahdoin vain jakaa ihmetykseni kanssanne . "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
baron 02.02.2007 18:01:02 | |
---|
-Outoa sarkasmia. Samaan olen törmännyt meillä. Poeka 34 ja tyvärr 27. Myös seuralaisensa kiittelevät. Oisko syynä hyvä sapuska? Kyllä meilläkin lapset kiittelevät. Siperia opettaa, turha tulla ruokaa pummaamaan, jollei oo kiittämisen arvoista. COB No 1 "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
paice60 02.02.2007 20:10:30 | |
---|
Tossa mietittiin että onko nykyään enää (Huom. Mäkkäri) kahden viikon vetoja samassa paikkaa. Ei ole. Laivoilla korkeintaan kymmentä päivää, siis trio/kvartetti. HRK jäsen numero 1! |
uruttaja 02.02.2007 20:16:49 | |
---|
Tossa mietittiin että onko nykyään enää (Huom. Mäkkäri) kahden viikon vetoja samassa paikkaa. Ei ole. Laivoilla korkeintaan kymmentä päivää, siis trio/kvartetti. On niitä tuolla Lapin tuntureissa. Kilpisjärvi. Hetta, jne Saariselälläkin jotkut kaiffarit vetätävät kaksiviikkoa. Taitaa Channel 4 vetästä joskus kolmekkin. |
paice60 02.02.2007 20:19:06 | |
---|
On niitä tuolla Lapin tuntureissa. Kilpisjärvi. Hetta, jne Saariselälläkin jotkut kaiffarit vetätävät kaksiviikkoa. Taitaa Channel 4 vetästä joskus kolmekkin. Mutta eivät yhteen soittoon. kyllä ne pitävät välissä muutaman päivän taukoa. HRK jäsen numero 1! |
uruttaja 02.02.2007 21:23:40 | |
---|
Mutta eivät yhteen soittoon. kyllä ne pitävät välissä muutaman päivän taukoa. Mitä minä olen noita listoja kattonut, ja kavereita porisuttanut, niin varsinkin C4 tekee pitkiä yhtäjaksoisia vetoja Saariselällä. Tehneet niin jo vuosikymmenet. Sitten näissä muissa paikoissa on 5 iltaa viikossa ja ne normivapaat niinkuin ennenvanhaan. |
isojussi 02.02.2007 21:52:18 | |
---|
Perinteet on joskus ihan sydäntälämmittäviä, meillä on kaks lasta , about 20 molemmat, ja kumpikin kiittää kun nousevat ruokapöydästä. Kumpikaan meistä vanhemmista ei muista tuota heille opetetun. Kiittävät luojaa, kun ovat vielä hengissä? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
paice60 02.02.2007 21:58:21 | |
---|
Mitä minä olen noita listoja kattonut, ja kavereita porisuttanut, niin varsinkin C4 tekee pitkiä yhtäjaksoisia vetoja Saariselällä. Tehneet niin jo vuosikymmenet. Sitten näissä muissa paikoissa on 5 iltaa viikossa ja ne normivapaat niinkuin ennenvanhaan. Saattaa olla heillä, en ole niin tarkkaan katsonut poikien (?) keikkalistaa. Mukavia miehiä kuitenkin. HRK jäsen numero 1! |
Saattaa olla heillä, en ole niin tarkkaan katsonut poikien (?) keikkalistaa. Mukavia miehiä kuitenkin. Näyttää siellä olevan keväällä muitakin mukavia miehiä. |
paice60 02.02.2007 22:02:33 | |
---|
Näyttää siellä olevan keväällä muitakin mukavia miehiä. Noh, tiedä häntä (punastuu vaatimattomuuttaan) vai mitä tarkoitit? HRK jäsen numero 1! |
uruttaja 03.02.2007 11:58:49 | |
---|
Noh, tiedä häntä (punastuu vaatimattomuuttaan) vai mitä tarkoitit? Juuri sitä. |
KoskPaavo 03.02.2007 14:23:49 (muokattu 03.02.2007 14:23:59) | |
---|
Kiittävät luojaa, kun ovat vielä hengissä? Humoristinen huomio. + siitä. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |