Ronsto 02.02.2007 16:42:11 | |
---|
Kuulostaa muuten ihan Territoryn alulta, kun se jätkä alkaa soittamaan sitä settiä. Steven Seagal |
rm_wispila 02.02.2007 16:42:12 (muokattu 02.02.2007 16:43:58) | |
---|
OT: Ja samalla päättelylogiikalla: montakohan kertaa on laskutettu väärällä yksikköhinnalla liikaa ? Yleisesti nämä "kusetukset" menevät siten, että asiakas huomaa sopimusten vastaisen hinnan, soittaa pää punaisena (viisi minuuttia hissimusiikkia 2€/min kuunneltuaan) asiakasneuvontaan, täti/setä pyytää anteeksi ja lupaa lähettää uuden laskun. Toki monikaan ei sitä edes huomaa ja etu jää puhelinfirmalle. Tätä taustaa vasten, Elisan tempaus on pioneerimainen päänavaus uudenlaiselle laskutuskulttuurille. Noisyn kannattaa vaihtaa työpaikkaa, jos tuo Elisa on noin lähellä sydäntä :) Setti on toki komea ja mainoskin ideoineen kelvollinen... Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
Tindrum 02.02.2007 17:08:46 | |
---|
...mutta kuinka moni lukee liittymäsopimuksen jokaisen pykälän. Itse en yhtään tiedä mitä siellä lukee. Saattaa siellä olla jotain jälkikäteislaskutuksestakin. Kuluttajavirasto on aiemminkin puuttunut operaattoreiden "lakimies-pönötyksiin". Ehdot tulee laittaa siihen muotoon, että ne kohtuullisesti vaivautuen ymmärtää tavallinenkin kuluttaja. m©
Tiina Lymi on ihana. |
6 - Palveluntarjoaja voi virheen huomatessaan ilman eri ilmoitusta laskuttaa takautuvasti henkilön puhelu- ja datasiirtomaksuja rajoituksetta sekä mahdollisesti myöhemmin keksittäviä palvelumuotoja ilman ylärajaa aina siihen hetkeen asti, kunnes palvelun tilaaja on julkisesti kuolleeksi julistettu tahi asetettu henkilökohtaiseen konkurssiin käräjäoikeuden päätöksellä. 7- Palveluntuottajan laskutus perustuu aina hyvin epäselviin ja monimutkaisiin seuranta- ja laskentajärjestelmiin, joiden toimivuudesta, luotettavuudesta ja asianmukaisuudesta yrityksellämme ei ole minkäänlaista käsitystä tahi julkisoikeudellisia velvollisuuksia, joten pidätämme kaikki oikeudet rajoittamattomaan jälkilaskutukseen liittymänhaltijalle. Puhelinoperaattorin vaihtaminen kesken palvelunostajan elinajan ei kumoa jälkilaskutuksentarkistusoikeutta puhelinpalvelun tuottajalta ja oikeuttaa automaattisesti ilman erillistä ilmoitusta tarifin kaksinkertaistamiseen. Tässä liitteeksi pari vinkkiä, jos olet perustamassa puhelinyhtiötä... Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
rm_wispila 03.02.2007 15:56:16 | |
---|
OT: Sori vaan kaverit, tulipas nyt luvattua liikoja noissa "sopimuspykälissä"; lauantain Aamulehti uutisoi Elisan laskuttaneen kuollutta henkilöä jo muutaman vuoden... että siis perikunnallekin voidaan lähetellä laskuja tai sitten puhelut jatkuvat sieltä jostakin. Pääasia että laskutus pelaa. Setti on edelleen komea, mainoksessa ;) Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
Youni 03.02.2007 19:42:32 | |
---|
Setti on edelleen komea, mainoksessa ;) Äh, jos modet tästä itkee, niin ovat kyllä Elisan kätyreitä. Nyt tuli himaan laskua, liittymä on Kolumbus, eli Elisan tytäryhtiön tjsp. liittymä. Elisahan nekin laskuttaa. Tämän laskun mukaan olin tilannut Helsingissä junalipun tekstiviestillä uudenvuodenaattona, enkä tietääkseni ole pyörinyt Helsingissä sinä päivänä. Tarkempi erittely pitää tilata ihan kiusaksi. Jos sielläkin on tuollaista sontaa niin en kyllä tiedä mitä sitä tekisi. Elisan puhelinjonoon...? Paikallislehdessäkin luki tämän Elisa-jutun yhteydessä, että toimitus ei saanut yhteyttä Elisan tukipuhelimeen. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Arthemesic 04.02.2007 19:54:38 | |
---|
Ei oo pellitkään siinä ihan huonoimmasta päästä: Ainakin A Customia ja K:ta tais löytyä :) Kylhän siel oli Paiste 2oo2 Novo China siellä vasemmalla. Mutta, kuten tiedämme: ääniräita oli ennalta nauhoitettu, joten jos katsot kun ensimmäinen lyönti menee tähän Novo Chinaan, niin raidalta kuuluu rässin ääni (Paisten sivuilla Novo Chinat on kyllä aika rässimäisiä - kuten siellä muutkin chinat - mutta luonnossa se on ihan järjettömän raaka pelti, eikä TOSIAANKAAN kuulosta rässiltä). |
Narcosynthesis 05.02.2007 08:50:16 | |
---|
Kuulostaa muuten ihan Territoryn alulta, kun se jätkä alkaa soittamaan sitä settiä. Totta, hyvä kun mainitsit, mä tuossa viikonloppuna mietin pitkään, että mikä perhanan biisi siinä oikein tuli mieleen...oispa se jätkä jatkanut vielä siihen tomikomppiin, niin oisin varmana osannut yhdistää:D Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
fifehole 05.02.2007 11:15:12 | |
---|
Ei ole nauhoitus, kaveri oli kuvauksissa mukana kun jäbä veti itse ton kerralla purkkiin!! On soitellu rumpuja monta vuotta... ei uskois.. Head for an eye |
Narcosynthesis 05.02.2007 12:42:04 (muokattu 05.02.2007 12:43:11) | |
---|
Ei ole nauhoitus, kaveri oli kuvauksissa mukana kun jäbä veti itse ton kerralla purkkiin!! On soitellu rumpuja monta vuotta... ei uskois.. Kai toi oli läppä? :D Ja siinä toisessa Elisan mainoksessa se toinen Elisa-mies varmaankin itse tekee BMX-pyörällä ne voltit hyppyristä kun se on oikeesti entinen BMX-pyöräilyn maailmanmestari. Ja pääkaupunkiseudulla lentää lehmiä. Ja Espoon Blues voittaa jääkiekon suomen mestaruuden joskus. Edit: pakko kysyä sultakin fifehole, että miten on Tamburo XD toiminut ja mitä kalvoja käytät tomeissa? Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
fifehole 05.02.2007 13:22:35 | |
---|
Kai toi oli läppä? :D Ja siinä toisessa Elisan mainoksessa se toinen Elisa-mies varmaankin itse tekee BMX-pyörällä ne voltit hyppyristä kun se on oikeesti entinen BMX-pyöräilyn maailmanmestari. Ja pääkaupunkiseudulla lentää lehmiä. Ja Espoon Blues voittaa jääkiekon suomen mestaruuden joskus. Edit: pakko kysyä sultakin fifehole, että miten on Tamburo XD toiminut ja mitä kalvoja käytät tomeissa? Läppähän tuo, niin kuin lähes koko ketju ;) Helvetin tyytyväinen olen ollut. Samat kalvot vielä kun tuolla klubisetti keskustelussa olen kirjottanut, ei ole ollut aikaa ruuvailla. Suosittelen kuitenkin, tosi hyvä hinta/laatusuhde. Head for an eye |
Sonormies 05.02.2007 17:41:42 | |
---|
Näin tänään Elisan liikkeessä monsterisettimainoksen ensimmäisen kerran. Loistava! Se tyyppi on parhautta! Eikä niistä halkopinoista kannata ottaa nokkiinsa; ei Aku Ankkaankaan ole koskaan osattu piirtää aidon näköisiä rumpuja ja silti Mikki Hiiren rumpusoolot Samu Sirkan joulutervehdyksessä toimivat kuin junan vessa. Ja ne halkopinot on aika makeen näköisiäkin... "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
Arthemesic 05.02.2007 17:44:24 | |
---|
Näin tänään Elisan liikkeessä monsterisettimainoksen ensimmäisen kerran. Loistava! Se tyyppi on parhautta! Paitsi että olen VARMA että se oli nauhoitettu. Syynä mun varmuuteen on se, että tuskin Paiste 2oo2 Novo China kuulostaa yhtä kirkkaalta kun brilliant -pintainen Zildjian A-Custom crashi. |
moderndrummer88 05.02.2007 18:02:18 | |
---|
Paitsi että olen VARMA että se oli nauhoitettu. Syynä mun varmuuteen on se, että tuskin Paiste 2oo2 Novo China kuulostaa yhtä kirkkaalta kun brilliant -pintainen Zildjian A-Custom crashi. Sinähän Sherlokki olet "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
Nolte 05.02.2007 18:02:27 | |
---|
Mikähän pedaali sillä on? Tietääkö kukaan? Taidan laittaa sähköpostia Eliisalle ja kysyä. Voin kysyä samalla tuon soittohomman, että soittaako Eliisan mies oikeesti... Pakkohan tää on selvittää, että saa rumpupalstalaisetkin taas nukuttua... Hyvät kamat - huono soittaja! |
south_of_heaven 05.02.2007 18:40:54 | |
---|
kyllä se välillä näyttää, ettei se soittais, mutta ei voi mennä takuuseen, kun muutenkin olisi pieni opettelu että saisi sen näyttämään oikeanlaiselta. mulla ei kyllä ole yhtään mitään. |
fifehole 05.02.2007 19:42:55 | |
---|
Paitsi että olen VARMA että se oli nauhoitettu. Syynä mun varmuuteen on se, että tuskin Paiste 2oo2 Novo China kuulostaa yhtä kirkkaalta kun brilliant -pintainen Zildjian A-Custom crashi. Eikä ole, soittaa itse!!! Se Novo on vaan trigattu ja soundiksi laitettu brillianttipintaisen crashin soundi.. erottaahan nyt pikku lapsikin aidon riljanttipintaisen A-custom rässin ja Ddrum 4 SE modulista tulleen soundin..höh! Joku kyseli pedaalista... kyyyllä se on ihan DW 9002, jossa äänestä päätellen on slavepuolen oikeanpuoleinen ulommainen laakeri on snadisti päässyt kuivumaan. Head for an eye |
Narcosynthesis 06.02.2007 08:58:33 | |
---|
Eikä ole, soittaa itse!!! Se Novo on vaan trigattu ja soundiksi laitettu brillianttipintaisen crashin soundi.. erottaahan nyt pikku lapsikin aidon riljanttipintaisen A-custom rässin ja Ddrum 4 SE modulista tulleen soundin..höh! Joku kyseli pedaalista... kyyyllä se on ihan DW 9002, jossa äänestä päätellen on slavepuolen oikeanpuoleinen ulommainen laakeri on snadisti päässyt kuivumaan. Joo, mäkin sanoisin, että se on trigattu. Mun korvat ei koskaan valehtele näissä jutuissa. Se on vaan laitettu tärpiksi, että kuinka moni rumpali menee vipuun. Pedaali tosiaan on DW9002, mutta se pikku narina ei kyllä tule slavesta vaan herrapedaalista itsestään. Mun yks kaveri nääs tuntee ton jäbän, ja se sanoi itse näin. Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
fifehole 06.02.2007 10:57:57 | |
---|
Pedaali tosiaan on DW9002, mutta se pikku narina ei kyllä tule slavesta vaan herrapedaalista itsestään. Mun yks kaveri nääs tuntee ton jäbän, ja se sanoi itse näin. No nyt on menny kaverillas purut ja mellit sekasin vai onkos se kuuro kun ei huomaa että panoroituhan se on väärinpäin ja lisätty bypassia!! Head for an eye |
Renki 06.02.2007 11:13:34 | |
---|
Voe helevetti työ ootta hulluja... menkää nyt soittamaan niitä rumpujanne siitä! Jos ois rummut niin vois soittaa. |