Zarmo 01.02.2007 16:56:21 (muokattu 01.02.2007 16:57:03) | |
---|
Äääh... Tuli kahteen kertaan. |
jarmo vh 01.02.2007 17:45:58 | |
---|
Olen hyvä soittamaan vähän. Lisäksi olen erityisen hyvä siinä, että olen niin vaatimaton. "I was coming home from the work when I apparently died." -Sarcofagus |
Satis 01.02.2007 19:01:08 | |
---|
Mulla on hyvä nuottikorva, pääsen nopeasti mukaan uppo-outoihin biiseihinkin, osaan improvisoida, luen hyvin nuotteja ja rytmitajuakin löytyy ihan kiitettävästi. Eiköhän siinä ollu ne pääasiat. Voi kun riittäis pieni taivas |
ötzi 01.02.2007 19:29:24 | |
---|
Ei oikeastaan tule mitn mieleen. Osaan soittaa plekulla sairaan nopeeta mutta siitä ei ole tähän mennessä ollut mitään hyötyä. Amiskalla sentään lehmät on pehmeitä |
stigcarpelan 01.02.2007 22:59:15 | |
---|
Tämä kysymys tuli esille studiossa kun bassoja ääniteltiin. Eli olin siis hyvä juomaan kaljaa ja keskityin siihen. THV-klubi#48 "Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio." |
seak 01.02.2007 23:52:28 | |
---|
- Mielestäni olen melkoisen munakkaan bassosoundin onnistunut itselleni vuosien varrella rakentamaan ja tarkoitan tällä enemmänkin soittotatsin johdosta tulevaa tietynlaista soundia kuin signaaliketjua, vaikka säröpurnukka oleellinen osa soundiani onkin. Pystyn melko hyvin millä tahansa vehkeilla pääsemään samantyylisen soundiin. "Salaisuus" piilee siinä, että röydän melkoisen kovalla tatsilla oikealla kädellä ja annan kielien napsahtaa kunnolla nauhoihin terävän yläpään aikaansaamiseksi attackiin (ks. Steve Harris) ja särön avulla sitten soundista sitten yritän pehmennellä yläpäätä niin, että se ei ole inhottavaa kilinää. - Kivoja bassolinjoja tulee silloin tällöin rakenneltua rokettirolli- ja hevirokettirollibiiseihin. A veteran of a thousand psychic wars. |
pardy 02.02.2007 00:38:06 | |
---|
Näytän hyvältä keikalla, ja saan ihmiset kiinnittämään huomionsa ruumiin elehdintään ennemmin kuin soittoon. Näin syntyy illuusio soittotaidosta. |
Royal Banzai 02.02.2007 00:49:22 | |
---|
Mul on aika hyviä säröjä. |
J.Hollström 02.02.2007 07:12:32 | |
---|
Mul on aika hyviä säröjä. Ja osaat kiteyttää osaamisesi ytimekkäästi. Toi on esim. työhaastatteluissa avain parhaimpiin hommiin. Vasemmassa lahkeessa-klubi #1 |
rmac 02.02.2007 08:43:07 (muokattu 02.02.2007 12:05:37) | |
---|
- Saan keikoillani ihmiset tunteilemaan... runsaasti pillastumisia ja raivokohtauksia - Ihmiset oppivat soittoni myötä käyttämään monipuolisemmin käsiään.... pullojen ja keihäiden heittotaito kohenee kummasti, myös läpsimistä esiintyy verrattain paljon - Lauluni myötä keikkapaikka saa uuden "formaatin" ja mahdollinen rottaongelma saa ratkaisunsa Eikä tässä vielä kaikki... - Poliisi käyttää rmac:ia orkestereineen mellakoiden hajottamisessa Eikä muuten ollut tässäkään vielä kaikki... - Käsi on kehittynyt vuosien varrella tarkaksi. Taukojen aikan palauttelen pulloja ja muuta rojua melkoisella osumatarkkuudella jullien ohimoihin |
Varaani 02.02.2007 09:19:25 | |
---|
Osaan kertoa kitaristeille notta laita säröä pienemmälle ja väännä volaa koilliseen. En hämmenny (yleensä) jos joku lyö laput eteen tai ottaa laput pois. |
ötzi 02.02.2007 10:27:37 | |
---|
Niin, osaan katkaista basson kieliä aikamoisella tahdilla. Amiskalla sentään lehmät on pehmeitä |
Ja osaat kiteyttää osaamisesi ytimekkäästi. Toi on esim. työhaastatteluissa avain parhaimpiin hommiin. Kiteyttäminen on paitsi intohimo ja harrastus, myös elämäntapa ja ohjenuora. Ainiin, mul on myös hyvä phaseri. |
Antti Takalo 02.02.2007 11:50:07 | |
---|
Olen kehittynyt siitä, kun bassoon ensimmäisen kerran tartuin, ainakin jonkin verran. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #2;
Kadonneen Pröötin metsästäjä.
Riutta |
Rocco_Longfella 02.02.2007 12:17:41 | |
---|
Sain eilen kaverin lapsen (joku 1v) tanssimaan ja laulamaan soittamalla. Tuli aika hyvä mieli kun se siinä keikisteli peilin edessä - kunnon rokkistaraelkein vieläpä! Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Bella Italia #21 |
Kotaja 02.02.2007 22:14:09 | |
---|
tapaan olla yleensä ajoissa, tai ainakin ensimmäisenä reeniksellä |
Seba 02.02.2007 23:39:40 | |
---|
-Mulla on hyvä korva, ja taitaa jäädä yhteen biisiin mitä olen ikinä harjoitellut tabeista. -Olen kohtalaisen hyvä jos aletaan jotain improjamia vetämään. -Osaan ainakin 3 biisiä -Olen ehkä paras olemaan lähes aina viimeisenä treeniksellä. Tosin matkaa sinne on muihin verrattuna viisinkertainen kilometrimäärä. -Olen hyvä säätämään saundit huonoiksi. -Osaan soittaa ja laulaa jopa yhden biisin :) jos sitä nyt laulamiseksi voi sanoa... -Olen maailman laiskin treenaaja, ja yleensä treenaan korvalla ja improomalla kun muut alkaa soittaa jotain kämpillä. Oikeasti olen aika paska. Käteen sattuu soittaessa, kun en varmaan vieläkään osaa edes vasurin tekniikkaa. Muutenkin kaikki erikoisemmat tekniikat on ihan hepreaa :) Tärkeintä on että pojat viihtyy... |
Boxeri 02.02.2007 23:50:51 | |
---|
Aika ajoin osaan jopa tyydyttää itseäni... "VoiVoi..." |
rattledad 03.02.2007 00:00:10 | |
---|
Olen yleensä saanut soittaa itseäni parempien soittajien kanssa. Sehän on hyvä, eikö? |
TommiW. 03.02.2007 11:34:43 | |
---|
Olen yleensä saanut soittaa itseäni parempien soittajien kanssa. Sehän on hyvä, eikö? Toi on muuten oikeesti ihan totta. Kun soittaa itseään parempien musikanttien kanssa, niin siinä oppii mun mielestä paljon asioita melko lyhyessä ajassa, näin siis oman kokemuksen mukaan. "Katsos, Wasara on vanha tanssija. Se on vetänyt ennen spagaattia parit voltit ilmassa ja johan on hihnalukkokin ihme asennossa maan suhteen."
-Sam Other |