Aihe: boss me50b
1
fh
01.02.2007 11:21:20
Onko porukalla kokemusta otsikon mukaisesta laitteesta? Lähinnä kiinnostaa käytettävyys ja miten palvelee keikka käytössä. Ostanko suoraan erillisiä efektejä vai kannattaako tuota harkita.

Musiikkityyli vaihtelee släppäilystä rankkaan paahtoon. Tällähetkellä mulla on behkun v-amp, mutta se ei oikein palvele tarkoitusta (käytettävyys ei oikein ole hyvä, kestävyydestä puhumattakaan).
EBS kamoja odotellessa!
Progbass
01.02.2007 20:01:07 (muokattu 01.02.2007 20:02:45)
Onko porukalla kokemusta otsikon mukaisesta laitteesta? Lähinnä kiinnostaa käytettävyys ja miten palvelee keikka käytössä. Ostanko suoraan erillisiä efektejä vai kannattaako tuota harkita.

Musiikkityyli vaihtelee släppäilystä rankkaan paahtoon. Tällähetkellä mulla on behkun v-amp, mutta se ei oikein palvele tarkoitusta (käytettävyys ei oikein ole hyvä, kestävyydestä puhumattakaan).

Mulla on juurikin tuo, oon äänitelly suoraan linjaan tolla, ihan hyvät soundit ja efektit(varsinkin kompressori ja ne säröt on hyviä). Ja on varsin helppo käyttää...

Keikka käytössä en ole vielä ehtiny testailla, mut ei ainakaan pitäis hajota isommassakaan rumbassa.
okoranta
01.02.2007 22:28:07

Pari kertaa olen reeniolosuhteissa kyseitä multiefektiä testannut, ja niin kuin Okabass sanoi, niin säröt siinä on hyvät.
Batman
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)