totke 17.01.2007 17:33:20 | |
---|
Pacifica saapui. Vihdoin. Ensituntumaa kepistä. Laadukas, en ainakaan parin tunnin hiplauksella ole löytänyt vielä virheen virhettä kepistä. On muuten kauniimpi livenä kuin kuvissa. :) Säädöt tehtaalta tullessa ovat hyvät, kielet ei sentäs olleet vireessä. Minimaalista fretbuzzia ylimmiltä nauhoilta soitettaessa, ei haittaa minua. Action matala. Micro Cuben kannoin kaupasta pari päivää sitten. Ei sitäkään turhia ole kehuttu. Ei tässä jouda nyt enempiä kirjoittelemaan. Paskat kamat täydentävät huonoa soittoa. |
Bookkeeper 17.01.2007 21:01:11 | |
---|
Pacifica saapui. Vihdoin. Ensituntumaa kepistä. Laadukas, en ainakaan parin tunnin hiplauksella ole löytänyt vielä virheen virhettä kepistä. On muuten kauniimpi livenä kuin kuvissa. :) Hienoa että uusi keppi miellyttää! Yamahan pojat tosin voisivat pikkusen treenata valokuvausta...kaikki Yammut näyttää tosi erilaiselta kuvissa/livenä. "I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |
Sinäänsä turha postaus. Mutta, että mua pisti vihaksi kun tuolla heti ensimmäinen vastaus oli joku pasifica ja cube. yht. hinta joku 300 euroa... ja ostajalla oli 500 ja halus koko rahalla laatua... :D en sitten käsitä mikä järki siinäkin oli. Olis nyt kaivanut edes jonkun 400 e:n kitaran ja sen cuben siihe päälle... Anteeksi. poistun takavasemmalle. Japaninkielistä PUNK musiikkia www.mikseri.net/kabe !!!! ---- Ostetaan Tokai SG taikka LTD ec-400at!!!! |
totke 01.02.2007 23:33:04 | |
---|
Sinäänsä turha postaus. Mutta, että mua pisti vihaksi kun tuolla heti ensimmäinen vastaus oli joku pasifica ja cube. yht. hinta joku 300 euroa... ja ostajalla oli 500 ja halus koko rahalla laatua... :D en sitten käsitä mikä järki siinäkin oli. Olis nyt kaivanut edes jonkun 400 e:n kitaran ja sen cuben siihe päälle... Anteeksi. poistun takavasemmalle. Paitsi että Pacifica joka ekana tuli oli 412 joka on jo vähän arvokkaampi kuin se Mnet-suosittelee 112. 612 tuli loppujen lopuksi kotiin, hetkeäkään ei ole kaduttanut. Paskat kamat täydentävät huonoa soittoa. |
marcuz 02.02.2007 00:35:47 | |
---|
Itsekkin olen harkinnut tuota Pacifica 612. Mites vire? Pysyykö hyvin? ja muutenkin tarkempaa tietoa ja kokemuksia kepistä? muiden kommenttien perusteella varteen otettava vaihtoehto. |
totke 02.02.2007 16:46:38 | |
---|
Itsekkin olen harkinnut tuota Pacifica 612. Mites vire? Pysyykö hyvin? ja muutenkin tarkempaa tietoa ja kokemuksia kepistä? muiden kommenttien perusteella varteen otettava vaihtoehto. Vire pitää mainiosti. En ole montaa kertaa joutunut viritysnuppeihin koskemaan. Kampeilusta on vaikeampi sanoa kun kampi on vielä toistaiseksi pysynyt laukun tarvikeosiossa. Akustisenakin sointi on miellyttävä. Sähköt ovat hyvät, ei mitään ylimääräisiä hurinoita edes single coileilla, tallahumpparista puhumattakaan. Viimeistely on hyvää, ei törröttäviä nauhanpäitä tai muutakaan soittotuntumaa latistavaa. Jämäkkä, kaunis. Mukava soittaa, jos tarvitsee tehdä jotain muuta kuin soitella niin kannattaa piilottaa laukkuun, koska muuten et halua pitää näppejäsi erossa. :) Suosittelen testaamaan. Todella mainio soitin hintaluokassaan. Paskat kamat täydentävät huonoa soittoa. |