Aihe: The Offspring - Splinter
1 2 3 4 5 6
Negative creep
13.12.2003 12:27:25
kaikki on hyviä. jopa when youre in prison...

offspring on yksinkertaisesti kingi...
Kerran me vaan eletään...
Il Brutto
13.12.2003 14:08:30

When you're in prison. Tai Da Hui tai Hit that (nintendo-koskettimista huolimatta). Ehkäpä kyseessä onkin vain tilapäinen mielenhäriö.
Dead bodies everywhere Piles of blood and entrails and hair I'm bleeding from the inside from the Armageddon outside -Armstrong/Frederiksen
Ola_90
13.12.2003 18:57:08
Mun kaikkien aikojen suosikkibiisi niiltä on muuten Meaning of life, kylmät väreet on kulkenu monta vuotta aina kun sen on kuullut.

Itellä soi justiinsa kyseinen biisi taustalla.Kylmät väreet menee kyllä aina kun sen kuulee. :)

Splinterin parasta kappaletta en osaa sanoa,mutta se on joku näistä:The Noose
Race against myself
Hit that
(Can't get my) Head around you
Da Hui
Nahkurin orsilla tavataan.
Ola_90
13.12.2003 19:13:10
Muuten,kun alettiin kysellä Splinterin parasta kappaletta,niin kysytään nyt samantien vaikka Offspringin 20 parasta kappaletta koko tuotannosta. ;) Tiedän,vaikea tehtävä,mutta itsellä menisi jotenkin näin (Biisit eivät ole paremmuusjärjestyksessä):

Come out and play
Self esteem
Bad habit
No hero
The meaning of life
Kill the president
Gone away
The kids aren't alright
All I want
Dammit,I changed again
Jennifer lost the war
What happened to you?
Dirty magic
L.A.P.D
Pretty fly
Have you ever
Americana
Gotta get away
Leave it behind
Cool to hate

Siinä olisi.Jotain tietysti saattoi jäädä pois.Uuden levyn kappaleita en ottanut mukaan,kun ei vielä tiedä miten ne kestävät aikaa.Ottakaa haaste vastaan. :)
Pedroz
13.12.2003 22:36:26 (muokattu 13.12.2003 22:40:00)

Splinterilta tällä hetkellä parhaiten iskevät seuraavat:

The Noose
Hit That
Race Against Myself
(Can't Get My) Head Around You
Lightning Rod
Da Hui

Aiemmasta tuotannosta kaksikymmentä parasta, riippuen tosin ihan tilanteesta:

Jennifer Lost The War
Crossroads
Kick Him When He's Down
Dirty Magic
L.A.P.D.
Nothing From Something
Nitro
Bad Habit
Something To Believe In
Come Out And Play
Self Esteem
The Meaning of Life
Gone Away
Amazed
Change The World
The Kids Aren't Alright
Americana
Pay The Man
Come Out Swinging
Living In Chaos

Edit:
Sisälsikö muuten The Offspringin alkuperäisjulkaisu kappaleen Kill The President? Minulla on joskus 90-luvun puolen välin paikkeilla ilmestynyt uusintajulkaisu, jossa biisi tietenkin on, mutta Offspringin nettisivut eivät kerro biisistä mitään ( http://www.offspring.com/sti_music.html ).
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
Ola_90
13.12.2003 22:53:50 (muokattu 13.12.2003 22:55:53)
Kyllähän se alkuperäinen sisälsi Kill the presidentin.Kaverillakin on tuo uudempi versio,itse en ole bändin ensimmäistä levyä hankkinut juuri tuon Kill the presidentin puutteen takia.Tietääköhän kukaan täällä,että voiko Suomesta ostaa sen alkuperäisen version? Olisin kyllä ikionnellinen mikäli voisi.

edit.Ai siis uusintajulkaisu SISÄLSI Kill the presidentin?! Kaverin vastaavassa sitä ei ole. Mistä hankit sen cd:n?
Errorist
14.12.2003 00:45:19
Kyllähän se alkuperäinen sisälsi Kill the presidentin.Kaverillakin on tuo uudempi versio,itse en ole bändin ensimmäistä levyä hankkinut juuri tuon Kill the presidentin puutteen takia.Tietääköhän kukaan täällä,että voiko Suomesta ostaa sen alkuperäisen version? Olisin kyllä ikionnellinen mikäli voisi.

Se -89 versio self titled levystä on melko harvinainen ja saatavilla ainoastaan vinyylinä. Suomesta tuskin kovin helposti löytyy. Melko kallis kai jenkeissäkin. Levyn kansi tosin on todella hieno. Julkaisivatkin sen -95 uudestaan kun levyä ei saanut mistään.
"i say fuck authority silent majority raised by the system now it's time to rise against them" -pennywise
Sperm Donor
14.12.2003 11:27:36
Kaikessa ääliömäisyydessään Da Hui on ehkä levyn paras biisi, ainakaan siitä ei voi erehtyä mikä bändi.
psj
14.12.2003 11:48:12
No tässä on 20 parasta. En tosin ole kuullut kahta ensimmäistä levyä joten niiden biisit puuttuu kokonaan.

Meaning Of Life
Cool To Hate
Me & My old lady
Hit that
Pretty Fly
Kids arent alright
Smash
Gone Away
I Choose
Pay the man
Self Esteem
Come out and play
D.U.I
Defy you
Living in chaos
Million miles away
Staring at the sun
Nitro(youth energy)
Bad Habit
All I want

P.S. Onkohan nuo kaksi ekaa levyä hommaamisen arvosia?
-Billy Corgan, Smashing Pumpkins -Homer Simpson, smiling politely
Viceroy
14.12.2003 11:48:14

edit.Ai siis uusintajulkaisu SISÄLSI Kill the presidentin?! Kaverin vastaavassa sitä ei ole. Mistä hankit sen cd:n?

Mullakin on tuo '95-painos, jossa on Kill the President. Ostin nettihuutokaupasta.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Vilhelmus
14.12.2003 12:22:09

Ää.. pakko saada tuo uusi Splintteri ja Ne kaksi ensimmäistä. Olis rahhoo vaa.
Ihan kuin Danny nuorena, paitsi ettet tarvi olkatoppauksia (-Steelin)
Burning Winter The Coveralls
Pedroz
14.12.2003 14:24:10

Kuopion Sokokselta löysin joskus Americanan ilmestymisen aikoihin. Levy on julkaistu uudelleen vuonna 1995 Nitro Recordsin kautta (eikös se ole Dexterin firma?).
Errorist
16.12.2003 11:35:01
Kuopion Sokokselta löysin joskus Americanan ilmestymisen aikoihin. Levy on julkaistu uudelleen vuonna 1995 Nitro Recordsin kautta (eikös se ole Dexterin firma?).

Kyllähän se. Ainut Offspringin levy Nitron kautta.
"i say fuck authority silent majority raised by the system now it's time to rise against them" -pennywise
Negative creep
16.12.2003 12:59:39
P.S. Onkohan nuo kaksi ekaa levyä hommaamisen arvosia?

Yes it is! or something something...

nännännää, mulla on jo kaikki levyt. HAHAaAak lashj bäy bäy.

(monestiko olen kertonut ton)
Kerran me vaan eletään...
Errorist
16.12.2003 16:57:03
Yes it is! or something something...

nännännää, mulla on jo kaikki levyt. HAHAaAak lashj bäy bäy.

(monestiko olen kertonut ton)

Tarpeeks monta kertaa.
Sperm Donor
16.12.2003 17:45:24
Kyllä ne pari ekaa levyä on lähinnä amatöörien puuhastelua.
Tottakai ne fanina piti hankkia mutta ei kyllä ole hirveesti jaksanut kuunnella.
Pedroz
16.12.2003 17:53:28

^Kyllä Ignition ainakin on mielestäni melkein Smashin tasoinen pläjäytys. Paljon tasaisen hyviä biisejä. The Offspring taas on ehkä vähän amatöörimäisempi, mutta tasainen kokonaisuus sekin.
Ola_90
16.12.2003 20:35:18
Siis mitä ihmettä? Mitäs vikaa kahdessa ekassa on? Ignition on tosiaankin melkein Smashin tasoinen,eikä The Offspringkaan ole tosiaankaan huono.Sen biisit on vaan vähän erilaisia,niissä käytetään paljon sellaisia "egyptiläis"- saundia tai mitä nyt onkaan. :)
This is just a punkrock song -Bad Religion
Sperm Donor
16.12.2003 22:59:41
Täytyypä kuunnella uudestaan, ottakaa rauhallisesti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)