mukke 10.12.2003 12:38:35 | |
---|
Houdi Onko kellään jakaa kokemuksiaan ko vehkeestä ja polkimesta tms. Oon ite ostamassa tämmösen paketin kunhan pukki on käynyt : Saundeista, monipuolisuudesta ja line6 vs. multiefektit esim. digitech GNX3 tms. mielipiteitä !! Kiitti |
Houdi Onko kellään jakaa kokemuksiaan ko vehkeestä ja polkimesta tms. Oon ite ostamassa tämmösen paketin kunhan pukki on käynyt : Saundeista, monipuolisuudesta ja line6 vs. multiefektit esim. digitech GNX3 tms. mielipiteitä !! Kiitti Polkimesta en osaa sanoa mitään, mutta mitä kaverin Spiderillä olen soittanut niin se on ihan ok kotisoittelussa ja ne efektit on paremmat kuin halvoissa multiefekteissa. Bändi hommiin siinä riittää nipin napin potku, mutta kovalla soitettaessa soundi "puuroutuu". Itse katselisin ennenmmin käytettyä Flextone II:sta. Tälläkin hetkellä on yksi huuto.netissä myynnissä: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=6083297 ja taitaa lähteä aika halvalla... ör |
Niskamies 14.12.2003 14:16:58 | |
---|
Houdi Onko kellään jakaa kokemuksiaan ko vehkeestä ja polkimesta tms. Oon ite ostamassa tämmösen paketin kunhan pukki on käynyt : Saundeista, monipuolisuudesta ja line6 vs. multiefektit esim. digitech GNX3 tms. mielipiteitä !! Kiitti Meiän koulussa on toi 2*12 versio tosta. Sitä voin ihan hyvin suositella, lähtee monenlaista ääntä :P Toi 2*12 ei maksakkaan paljookaan enempää kuin toi 2*10. |
juhakki 18.12.2003 03:43:20 (muokattu 18.12.2003 03:44:32) | |
---|
Tuosta lähtevästä möykästä vielä, esim. verrattuna omaan Tech 21:een, enemmän vai vähemmän ääntä? Ei nyt haluttas kuitenkaan pienenpi tehoiseen vaihtaa...Oon ajatellu vaihtoa lähinnä siksi, että sais efektejä siinä sivussa, ku vaihtais. Tietenkin se olis fiksumpaa ostella efektit erikseen, mutta kun tuo budjetti on niin kovin rajallinen. Entäs millaisia ne efektit on, kuulostaako ne siltä, että ois ees sinne päin? Lähinnä ne kaiut kiinnostaa.. |
thejmh 18.12.2003 13:31:43 | |
---|
Mä oon kokeillut joskus spideria ja se oli ihan hirveä! Älä vaan mee sitä hommaamaan. Koko saundi on hirveetä mössöä ja bändin kanssa se ei erottunut juurikaan. Mieluummin Flextone-sarjaa tai AX2 joka on fextoneakin parempi. |
tuluppa 19.12.2003 16:51:26 | |
---|
Hetkinen, keskustellaanko tässä nyt siitä vanhasta spiderista vai tuosta uudemmasta II-mallista? |
mukke 23.12.2003 00:09:32 | |
---|
Uudesta spider II 210 josta löytyy 12 vahvistin mallinnosta ja tehoo 2x60W eli 120w -> luulis ääntäkin riittävän... Mutta kai se on ostettava kun on aikaa miettiä hhmmm 3 päivää : Meitsi |