Nazareth 14.12.2003 01:07:46 | |
---|
no en tiiä onko tälläkään topiikilla mitään väliä.. ostin jonkun Japanivalmisteisen Squierin, jostain 80'luvulta. se on kyllä hyvän tuntunen ja pitää vireen aika hyvin. mitä kokemuksia teillä on Japanin Squiereista? Jos uskonto on oopiumia kansalle, ihmiset ovat vaihtaneet miedompiin. |
kalkkuna 14.12.2003 01:22:03 | |
---|
Mullakin on yksi, helvetin hyvä kitara, parempi melkein kuin jenkki F. Kannattaa kattoa että onko toi sun kitara JV-sarjaa, ne on niitä kalliimpia, niin jos joskus oot myyntiaikeissa, niin tiedät mitä pyydät, mutta se ei ole tärkeää, tärkeintä on se että kitara on hyvä. |
Nazareth 14.12.2003 02:45:26 | |
---|
Mullakin on yksi, helvetin hyvä kitara, parempi melkein kuin jenkki F. Kannattaa kattoa että onko toi sun kitara JV-sarjaa, ne on niitä kalliimpia, niin jos joskus oot myyntiaikeissa, niin tiedät mitä pyydät, mutta se ei ole tärkeää, tärkeintä on se että kitara on hyvä. no miä sanoin myyjille että se on hiton hyvä soittaa. ne sano sitte jotai että se on 80-luvulta oleva Squier-malli. mitäköhän "mallia" se on sitten. sanokaa jos olen väärässä: jotkut on sanonu että Affinity sarja on n.s. suolesta ja standard-sarja parempi. onko nuo Japanilaisten valmistaman Squierit laadukkaampi kuin jotkut Korea-taiTaiwan-valmisteiset. Jos uskonto on oopiumia kansalle, ihmiset ovat vaihtaneet miedompiin. |
Nazareth 14.12.2003 02:48:23 | |
---|
no miä sanoin myyjille että se on hiton hyvä soittaa. ne sano sitte jotai että se on 80-luvulta oleva Squier-malli. mitäköhän "mallia" se on sitten. sanokaa jos olen väärässä: jotkut on sanonu että Affinity sarja on n.s. suolesta ja standard-sarja parempi. onko nuo Japanilaisten valmistaman Squierit laadukkaampi kuin jotkut Korea-taiTaiwan-valmisteiset. EDIT: Tra-la-laa! zoukki. mutta: sarjanumero on: C007195 tai no, onko tosta mitää hyötyä. no however... jotkuhan on tääl jotai sarjanumeroit kyselly Jos uskonto on oopiumia kansalle, ihmiset ovat vaihtaneet miedompiin. |
askomiko 14.12.2003 02:48:25 (muokattu 14.12.2003 02:48:56) | |
---|
Kolmella wanhalla squierilla olen soittanut, ja kaikki oli törkeen hyviä. Taisiis, ei törkeen hyviä, mutta täysiä kitaroita jotka soi, eikä mitään kitaran muotoisia lankkuja. Nauhatyö on minusta tärkein ero vanhojen ja uusien välillä. Uusissa on semmoinen outo otelauta, ja muutenkin.. Lelumaisia. |
Nazareth 14.12.2003 02:50:27 | |
---|
Kolmella wanhalla squierilla olen soittanut, ja kaikki oli törkeen hyviä. Taisiis, ei törkeen hyviä, mutta täysiä kitaroita jotka soi, eikä mitään kitaran muotoisia lankkuja. Nauhatyö on minusta tärkein ero vanhojen ja uusien välillä. Uusissa on semmoinen outo otelauta, ja muutenkin.. Lelumaisia. joo, mut jotku on puhunu jotai.. siis onko joku Korea/Taiwan-valmisteinen versio huonompi vai parempi ku Japanilaisvalmisteine. mul lukee tos Made In Japan.. Jos uskonto on oopiumia kansalle, ihmiset ovat vaihtaneet miedompiin. |
askomiko 14.12.2003 02:55:52 | |
---|
Ei niitä alussa tehty muualla kuin Japanissa. Koreat ja intiat tuli mukaan siinä vaiheessa kun piti japani havaittiin liian kalliiksi ja hyväksi. |
Nazareth 14.12.2003 02:58:29 | |
---|
Ei niitä alussa tehty muualla kuin Japanissa. Koreat ja intiat tuli mukaan siinä vaiheessa kun piti japani havaittiin liian kalliiksi ja hyväksi. jea, mut jotku o sanonu Japanilaisia laadukkaiks, onko Japanilaisvalmisteiset parempia ku jotku Korea tai Taiwanilaiset Jos uskonto on oopiumia kansalle, ihmiset ovat vaihtaneet miedompiin. |
askomiko 14.12.2003 03:09:26 (muokattu 14.12.2003 03:10:10) | |
---|
Tässä tapauksessa ilkeän sanoa että on. |
Nazareth 14.12.2003 03:11:45 | |
---|
mikä jpn-valmisteisista tekee twn tai krn valmisteisista paremman. en haasta riitaa vaan kysyn viisaammilta :) Jos uskonto on oopiumia kansalle, ihmiset ovat vaihtaneet miedompiin. |
askomiko 14.12.2003 03:13:33 | |
---|
Ensimmäiset ei-ameriikassa väsätyt stratot tehtiin japanissa. Ne vaan teki kunnolla. Nyt noissa korean ja intian valmistuksissa ideana on tehdä mahdollisimman halvalla. Eihän siitä mitään tuu. |
Nazareth 14.12.2003 03:17:46 | |
---|
tässä voisin vielä esittää kysymyksen: itselläni ei ole kokemusta mutta uskon että affinity-sarja(Squier tietty) on "huonompi" kuin standard-sarja. mikä tekee standard-sarjasta paremman. käytetäänkö standard-sarjassa parempaa puuta tms.? huomasin muuten, kun ekana päivänä soitin omaa Squieriani, niin sitä sai "kurittaa" melko verran ennen kuin menetti vireensä.. kolme vuotta sitten omasin jokun Squierin Straton. se menetti vireen jos kampea painoi pikkaisenkin. (nykysessä)kitarassa o kuulemma puol vuotta ollu samat kielet(liike kertoi) ja aika perkaleesti saa kurittaa että menee epävireeseen... Jos uskonto on oopiumia kansalle, ihmiset ovat vaihtaneet miedompiin. |
askomiko 14.12.2003 03:31:24 | |
---|
Kammen vireenpito on aika monesti vain tuurista kiinni. Harvat stratot kestää ollenkaan kammen käyttöä, jos ei askartele hieman. Eikä kovin kummoisesti sillonkaan. |
Kammen vireenpito on aika monesti vain tuurista kiinni. Harvat stratot kestää ollenkaan kammen käyttöä, jos ei askartele hieman. Eikä kovin kummoisesti sillonkaan. no joo, mutta ono kellään kokemusta Japan-versioista. jotku on puhunu et "kuulemma" Japan versiot o parempia Jos uskonto on oopiumia kansalle, ihmiset ovat vaihtaneet miedompiin. |
Nazareth 14.12.2003 04:49:34 | |
---|
no miun stratossa saa kammelle pitää saarnaa aika helkutisti ennen ku menee epävireeseen.. Jos uskonto on oopiumia kansalle, ihmiset ovat vaihtaneet miedompiin. |
Nazareth 14.12.2003 05:20:56 | |
---|
ihan järjelliseen hintaan ostin itselleni tällaisen kaunottaren. ónko muute tosissaan Japanin versiot "parempia'" kuin eesmees Korean taikkavaikka Kiinan versiot tai joitain... olen tänä päivään helkkarin levoton, mutta _tästä_ porukasta oikeastaan _ainut_joka omistaa sellaisen straton joka i syö mua heti kättelyynsä Jos uskonto on oopiumia kansalle, ihmiset ovat vaihtaneet miedompiin. |
Hannu H. 14.12.2003 11:52:55 | |
---|
Nyt jäänyt vähän sama levypyörimään jollain :) "Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa |
kalkkuna 14.12.2003 14:45:20 | |
---|
ihan järjelliseen hintaan ostin itselleni tällaisen kaunottaren. ónko muute tosissaan Japanin versiot "parempia'" kuin eesmees Korean taikkavaikka Kiinan versiot tai joitain... olen tänä päivään helkkarin levoton, mutta _tästä_ porukasta oikeastaan _ainut_joka omistaa sellaisen straton joka i syö mua heti kättelyynsä No ne on parempia! Eikä standard-sarja ole japanilainen, vaan kiinalainen, mun ja sun lisäksi täällä m.netissä on vielä ainakin sillä lord_of_the_stringsillä squier jaappani strato, JV. |
Lord of the strings 14.12.2003 16:26:54 (muokattu 14.12.2003 19:50:55) | |
---|
Juu, Se on ihan PIRUN hyvä soittaa, paras strato, mitä olen soittanut. "Who are you? How did you get in"?
"Well i'm the locksmith and... I'm the locksmith" |
skebajaba 14.12.2003 20:43:04 | |
---|
oon muuten nähny noita 80 luvun japsi stratoja suht halvalla myynnissäkin olevan, onko parempi laatuisia verrattuna mehiko stratoon noin niinkuin yleisesti? samaan hintaan niitä oonnähnyt liikkeellä olevan. -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |