v_m_kangas 29.01.2007 16:21:20 | |
---|
Entäs O. Virran Yö kerran unhoa annoit? Kunhan ei vedetä vatsanärästyslauluna ja puoli tahtia jäljessä laahaten, kuten eräs nimeltämainitsematon pystö. Muita hienoja on ainakin Hiljainen kitara ja Baddingin Tosi rakkaus (olikahan tuo nyt sen biisin nimi..) Jos nuo nyt on oikeita hitaita valsseja. Ainakin niitä hitaasti oon kuullu soitettavan Noitapa en ainakaan nimen perusteella tunnista. Onko tuo Hiljainen kitara kenen biisi? Humppaa tai soita humppaa |
Sertzo S 29.01.2007 16:43:56 | |
---|
Onko tuo Hiljainen kitara kenen biisi? Danny levytti tuon ainakin aikoinaan. Säveltäjää ja sanoittajaa en tiedä.
|
Mandoman 29.01.2007 16:49:33 | |
---|
Danny levytti tuon ainakin aikoinaan. Säveltäjää ja sanoittajaa en tiedä. Alkuperäinen säveltäjä ja sanoittaja on Cindy Walker. Suom. sanat Juha Vainio Sen kyllä ne huohmoo toesettii,
ja kyllä se tiijetään tok itekkii,
että Luoja, kul luati se parraentansa,
loe Savommuan ja Savommuan kansan. |
KoskPaavo 29.01.2007 16:54:01 | |
---|
Alkuperäinen säveltäjä ja sanoittaja on Cindy Walker. Suom. sanat Juha Vainio Onkos tuon alkup. nimi "Gringo`s guitar"? "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
juguli 29.01.2007 18:18:42 (muokattu 29.01.2007 18:21:44) | |
---|
Onkos tuon alkup. nimi "Gringo`s guitar"? onhan se. oli muuten jollain akenttien laulava sydän- dvd:llä. |
Rokkimamma75 29.01.2007 21:42:08 | |
---|
ja Baddingin "tosi rakkaus" on se samainen True Love joka tuolla aiemminkin on mainittu, eikös se ollunna alunperin Buddy Hollyn... Life is a Bitch and so am I! |
vesku.ka 30.01.2007 18:23:19 | |
---|
Aivan noin villinä ehdotuksena, kun olet vielä nuori oppimiskykyinen mies, mene ihmeessä lähialueen tanssikursseille haistelemaan hitaan valssin opetusta. Kun itse klaaraat hitaan valssin, ei sen jälkeen ole minkäänlaisia ongelmia valita ohjelmistoon oikeita biisejä. Tämä ei siis ole minkäänlaista vinoilua, vaikkakin saattaa aiheuttaa vastakkaisiakin kommentteja. Kyllä mä osaan tanssia hitaan valssin ja paljon muitakin tansseja. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
paice60 30.01.2007 21:08:03 | |
---|
Yksi tuli mieleen. Neil Sedakan kappale joka on suomeksi "Milloin saavut?" Kössi Härmän levyttämä. Löytyy meidän ohjelmistosta. HRK jäsen numero 1! |
KoskPaavo 30.01.2007 21:54:05 | |
---|
Yksi tuli mieleen. Neil Sedakan kappale joka on suomeksi "Milloin saavut?" Kössi Härmän levyttämä. Löytyy meidän ohjelmistosta. Kyllä , itse olen Kössiä säestänytkin tuon biisin "Milloin saavut, milloin sun tapaan" "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
paice60 30.01.2007 21:54:49 | |
---|
Kyllä , itse olen Kössiä säestänytkin tuon biisin "Milloin saavut, milloin sun tapaan" Hyvä biisi, respect. HRK jäsen numero 1! |
Ehdottaisin Läntisen biisiä 'Äiti, en tahdo mennä kouluun' Sopii slowarivalssiksi. Ja tietysti toi Paice60'n Hihat-valssi, mistä oli tuolla edellä puhetta. |
taunotapio 01.02.2007 10:00:50 | |
---|
No, tässä olen nyt katsellut kaikenlaisia hitaita valsseja ja nyt laitoin kirjastoon viestin. He katsovat nuo valmiiksi. Etsitty kappale: Muistatko syyskuun (Try to remember) Mårtenson, Lasse 20 suosikkia Äänite : Nousevan auringon talo The best Broadway songs ever Nuottijulkaisu : easy piano Etsitty kappale: Viimeiseen mieheen (Only one woman) Kirka Parhaat Nuottijulkaisu Etsitty kappale: Enkeli (Everyday) Edelmann, Samuli Kaikki tahtoo Äänite Katsotaan iskeekö tuo viimeinen Sladen biisi... Onkohan Sir Elwood levyttänyt tuon Muistatko syyskuun??? |
paice60 02.02.2007 20:02:35 | |
---|
Ehdottaisin Läntisen biisiä 'Äiti, en tahdo mennä kouluun' Sopii slowarivalssiksi. Ja tietysti toi Paice60'n Hihat-valssi, mistä oli tuolla edellä puhetta. Opettelepas pikkuhiljaa lukemaan, kiitos. HRK jäsen numero 1! |
Timi 02.02.2007 21:14:42 | |
---|
Harmittaa suunnattomasti kun ei pääse nykyään raha/aika/perhe rajoituksien takia kuuntelemaan bändejä ravintoloihin tai veneisiin ja vakoilemaan missä mennään.Tuntuu että on jämähtänyt johonkin.Tuutista tulee pilvin pimein mitä hienonpia ja taiteellisimpia kappaleita,tosin joskus silkkaa (sitä)Minä olen olevinani joku ravintolamuusikko.En ammatikseen,vaan tyyliltäni,jos sitäkään on.On kliffaa ja nautittavaa esittää musiikkia sillä genrellä minkä meidän bändi on valinnut(Hih!En oo ihan varma onko tuo yks hieno sana oikein valittu) ja tuntea ehkä omakseen,joustaa voidaan pikkuisen suuntaan jos toiseen,mutta kumminkin.Arvostan suunnattomasti bändejä joiden taito yltää kattamaan kaiken mitä vaativa yleisö haluaa! No niin!Otan taas hiukan,eiku paukun! Kylmän viileesti! |
R.Syke 02.02.2007 21:45:40 | |
---|
Opettelepas pikkuhiljaa laskemaan, kiitos. Kiitos, kiitos. Pikkuhiljaa pikku_Hiljaa. |
paice60 02.02.2007 22:00:15 | |
---|
Kiitos, kiitos. Pikkuhiljaa pikku_Hiljaa. HYvä juttu, Sulla on siis Toivoa tai siis toivoa. HRK jäsen numero 1! |
taunotapio 03.02.2007 10:05:26 | |
---|
Alkuperäinen nimi _Everyday Kappale _Enkeli Säveltäjä _Holder Neville - Lea James Kääntäjä _Kuivalainen Kari Ilmari Edelmann Samuli __Flamingo fgcd 4069 ( cd ) _Yön valot __1992 Suomen äänitearkiston mukaan tuo olis Sladen biisi, mutta kun lainasin kirjastosta Edelmannin levyn Kaikki tahtoo ja aloin kuunnella kappaletta Enkeli, niin yllätys olikin aikamoinen... Onkohan Edelmann levyttänyt kaksi Enkeli nimistä biisiä? Ja tuo Sladen hidas valssi on todellakin levyllä Yön valot! |
Reiska_ 07.02.2007 14:21:14 | |
---|
FBI beatin Metsätähtöset on hyvä valssi |
sutikomppi 07.02.2007 17:46:53 | |
---|
Tämä on vaikea ja suuritöinen asia tämä ohjelmiston uusiminen. Hitaita valsseja toivotaan melkein joka ilta ja meillä ei ole semmoisia ollut ohjelmistossa. Käyn uudelleen eiliseen on niin kulunut ja Pasi Kauniston Koskaan et muuttua saa on aika kökkö. Sladen Everyday olis komee, mutta toimiskohan se kosketintriolla.. Päätettiin kokeilla Vainion Kotkan poikii ilman siipii ja Vanhojapooikia viiksekkäitä! Olisko muita hyviä ehdotuksia? Erittäin hyvä hidas valssi on Arja Korisevan Kevätvalssi. Hectorin ja Maijasen tekemä. Elvarin Are yöu lonesome tonight, vaikka onkin kulunut mutta toimii. Monrepo Annikki Tähdeltä. Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla. |
WanhaWetäjä 07.02.2007 18:42:58 (muokattu 07.02.2007 18:44:44) | |
---|
Erittäin hyvä hidas valssi on Arja Korisevan Kevätvalssi. Hectorin ja Maijasen tekemä. Elvarin Are yöu lonesome tonight, vaikka onkin kulunut mutta toimii. Monrepo Annikki Tähdeltä. "Kevätvalssi"on ihan jees biisi, vaan toimiiko miehen tulkitsemana?On sitä kyllä joskus vedetty, ja lappukin löytyy, jos joku tarvii.Tuo Elvari on kyllä aika loppuunkaluttu... "Muistatko Monrepo`n" on ehkä jotenkin sellanen"välimallin" valssi, eli ei liene hidas valssi lainkaan?... ainakin laulettuna jos mennään hitaana valssina niin sanoihin tulee väkisinkin luonnotonta venyttelyä"muistan puuuuuiston kauuuuneeehimman"...muistaakseni mentiin tota jollain combolla instruna, toimi ihan ok.Tais olla trumBettiosastoa tuo... Ostan Casion kun täytän 50v... |