Aihe: Keikoille levy/paitamyyntiin avuksi
1 2
anthi
31.01.2007 21:51:30
Jos miksaus/tekniikka kiinnostaa niin kysäseppä vaikka klubilta jos oppipojaks pääsis! Kyllä sieltä voi jotain muutakin käteen tarttua ruokapalkan lisäks :)
Hulkko
01.02.2007 16:30:09
Heh, eläkä sitten ota sitä asenneta, että teet vaan yhtä hommaa, ja piutpaut muista. Yllättävän kovaks jätkäks luokitellaan häiskä, joka osaa vähä kaikkea. Jos tajuaa valojen käytöstä, ymmärtää miksauksen perusteet ja osaa vielä luovia ittensä selväjärkisenä artistien ja vanhojen partojen parissa, on hyvillä vesillä. Kusipäitä tulee vastaan, mut mä toivotan sulle Empty ihan hitosti onnee uralles, käsitti se mitä tahansa. Sillä mä tykkään tollasesta asenteesta mikä sulla on.
Bonham
01.02.2007 16:45:18
Heh, eläkä sitten ota sitä asenneta, että teet vaan yhtä hommaa, ja piutpaut muista. Yllättävän kovaks jätkäks luokitellaan häiskä, joka osaa vähä kaikkea. Jos tajuaa valojen käytöstä, ymmärtää miksauksen perusteet ja osaa vielä luovia ittensä selväjärkisenä artistien ja vanhojen partojen parissa, on hyvillä vesillä. Kusipäitä tulee vastaan, mut mä toivotan sulle Empty ihan hitosti onnee uralles, käsitti se mitä tahansa. Sillä mä tykkään tollasesta asenteesta mikä sulla on.

Jep, mutta noita "kovia jätkiä" ei sitten olekkaan joka oksalla... paras myös muistaa, että ennen ei osaa mitään, kun osaa jotain... eli takki auki ei kannata painella, jollei eväät riitä. Näitäkin nimittäin piireissä pyörii...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
jurpontor
02.02.2007 02:33:46
Jep, mutta noita "kovia jätkiä" ei sitten olekkaan joka oksalla... paras myös muistaa, että ennen ei osaa mitään, kun osaa jotain... eli takki auki ei kannata painella, jollei eväät riitä. Näitäkin nimittäin piireissä pyörii...

Joskus mietin että keskinkertaisen heikosti miksaava, roudaava, valaiseva, ruokaalaittava ja bussia-ajava jätkä työllistyy ihan sikana paremmin kuin hiton hyvin pelkästään miksaava jätkä. Tehdessä sit oppii lisää, kokemusta kun ei voi opetella ja se se on mikä erottaa jyvät akanoista. Siitä oon ehdottoman samaa mieltä ettei auta väittää osaavansa hommia mitkä ei taitu, kynsille tulee ja äkkiä.
"Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies
empty
02.02.2007 12:20:54

Nyt en muuten roudaus hommiin voi tulla avuksi, selkä&niska&hartiat helvetin kipeinä. Ja kiitoksia kannustuksesta.
strophe
03.02.2007 14:33:06
Nyt en muuten roudaus hommiin voi tulla avuksi, selkä&niska&hartiat helvetin kipeinä. Ja kiitoksia kannustuksesta.

Hitto, tällaisia heeboja lisää. Kuinka moni meistä tekee hommia pelkästään siitä tekemisen ilosta suhteellisen pyytteettömästi? Mä ainakin pistän nimen korvan taakse josko joskus Tachycardialle pukkaisi enemmän keikkaa. Tuollaisella asenteella tie johtaa ainoastaan ylöspäin loistavia kokemuksien innoittamana! Keep the wheels rollin'!
Helppoa kuin lapsen lyöminen! Tutustu: www.mikseri.net/pdg
anthi
03.02.2007 17:47:58

Klubilla ei hirveästi tarvi roudailla kuin ehkä monitoreja. Itselle käteen jäi tuosta "työharjottelusta" käteen paljon hyviä vinkkejä ammattilaisilta ja käytännön kokemusta. Valohommia pääse tekemään ja soittimia mikittään jne. Samalla pääsee näkeen mitä noi rokkitouhut on työnteon kannalta. Plussana tietty alaikäsenä pääsee kattoon bändejä ilmatteeks :) Tsemppiä vaan!
empty
23.03.2007 09:44:38

Olipas painunu alas, nostoa.
empty
30.03.2007 22:10:14

Selvennänpä joitakin asioita täälläkin, kun toiselta laudalta tuli epäilyjä.

En tee tätä bändien tapaamisen vuoksi, keskityn hommiin ja teen ne kunnolla ja huolellisesti. Bändit tapaisin ihan vaan uteliaisuudesta ja se ei ole välttämätöntä. Pidän töiden tekemisestä ja olen ahkera, eli hommat hoituu.
Ei nyt tule muuta mieleen, mutta kysellä saa vapaasti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)